blesk píše:No to by si velmi predbiehal, Sergio by chcel spojenie s GM, ale ze by ho kupil, to by sa musel spojit s niekym vacsim, nez GM. Skor by som hladal problem v kvalite LPG na SK.
aha, asi sa mi to poplietlo s Chryslerom ...
trosku sme odbehli od temy.
jasne, autorizovane servisi by mali vediet nastavit LPG poriadne.
Taliansky system..aspon brc mal defaultne nastavenu teplotu na 25°c. Takže ak som odpojil baterku na dlhsiu dobu, resetol som tym nastavenie a bol problem. Ale nie sklbnutia, no pri skorom prepnuti zacalo dusit, trhat, sklbat. Stacilo nastavit 40° na lpg abol pokoj. A presne, pri G-cku som mal dve, resp. dodatocnu tretiu podmienky. teplota, otacky museli byt nad 2000 a klesat. Ako som uz pisal, siel som na 2ke potiahol som, vytlacil sppojku otacky klesali a preplo, zaradil 3ku a siel. Bez sklbnutia! Jednoduchy princip, ktory fungoval bezchybne. tak po 3 tyzdnoch toto...gratulujem..dokonaly system!!!
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
no jka tie sklbnutia pocitim len obcas a zatial to neriesim,inac teraz v lete,hlavne rano po minute jazdy prepina na lpg,no v zime aj 5-7 minut. ale snad zalezi aj od kvality lpg co tankujeme. no uvidim,auto ma zatial 16000 km,lpg spokojnost,uvidime do buducna...ved zaruka bezi,ked problem...
blesk..90 roky su pfrec..lpg uz je na inej urovni...ja som dal na flagu a sem tam slovnaft 130tis km a jediny rozdiel som videl len v dojazde...tam sa ukazala kvalita...pri dobrom systeme som ni raz nemal problem s lpg. a za celu dobu som mal dva problemy s lpg...raz membrana sa menila..neprepinalo, bo bola uplne na srot...a druhykrat ten reset teploty. neviem ine lpg stanice aku maju kvalitu...ale flaga bola u mna top. oproti slovnaftu som maval na nej o 50km vacsi dojazd. zavadu hladajte v systeme ci v nastaveni..zakonito, ked ti pri tahu prepne na lpg musi sklbnut..lebo tam je i ked na milisekundu vypadok paliva...pri tahu to pocitis...mi to vysvetloval vtedy v servise, ze preto v tom brc systeme dali nastavenie na padajuce otacky
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Ano aj mne uz davno doslo ze je to zle nastavene a ze to treba doladit.Problem je v tom ako to spravit.Ti čo sa tomu rozumeju mimo oplu sa do RJ nedostanu a v orig.servise sa aspon dostanu do RJ ale v nastaveniach Lpg nemožu nič menit.Je to tam na pevno ulozene,aspon tak mi to povedal mechanik ktory robi s tou diagnostikou v opel.Takže riešenie je asi nasledovne,zakaznik pride do servisu povie o tomto probleme a servis kedže tam nemože nič nastavovat,tak nahlasi že je problem s doladenim lpg.V centrale opel to začnu riešit pretože tych nespokojných zakaznikov je viac a spoja sa s dodavatelom lpg , ten to doladí a takto upraveny softver spolu s oplom rozposlu do servisov.Tam ho nahodia do mojej astričky a zrazu je po probleme .Možno že sa to už deje,ale skor asi nie.Podla mna viazne komunikacia medzi servisom a niekym kompetentnym kto by to mohol doriešit.V servise to beru ako že to je normalne pri lpg a tak to potom beru aj zakaznici,hlavne taky čo maju svoje prve auto na Lpg.
aky vyrobca je tam? landirenzo, ci niekto iny? mozno by stalo za to sa spytat vo fiate ci alfe, kedze si myslim, ze ti maju tie iste motory s prestavbou na lpg
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Takže po výmene tlakového čidla LPG ,stále každým dnom ráno nastáva nový problém zo žltou kontrolkou motora a hláškou porucha ESP kedy motor začne mať zlý chod .
dnes ráno som to cestou z práce sledoval. ako náhle sa motor zohrial a preplo na plyn tak to znovu začalo , po chvílke som to prepol spat na benzín a motor bežal ako hodinky .odstavil som auto ,znovu naštartoval auto išlo v pohode ,no v tej chvíli ako preplo na plyn znovu porucha esp a žltá kontrolka motora spojená z nepravidelným chodom motora . neostávalo mi nič iné ako vypnút plyn a na benzíne dokončit jazdu . musím v pondelok si dohodnút stretnutie v ZA ,nech sa to dorieši .ak budú menit vstreky tak ma porazí nakolko auto už je po dvojročnej záruke.
Ahoj držím ti palce,aby to tie vstreky neboli a ak ano tak skús na nich naliehať že sa dobre vie že sú kazove tak či to ešte nevymenia v rámci zaruky.Je tam ešte jedna možnosť pokial viem tak na reduktore sa dá niečo nastavovať tuším bohatosť plynu alebo volnobeh.Neviem presne čo ale na starom aute mi s tým stale krútia ked k ným chodím raz za rok a sleduju na notebboku graf.Je dosť možné že do toho babrali pri výmene tl.čidla.Ešte je možnosť zanesenia filtra.Viac tam toho nemožu spraviť.Diagnostika by im mala napísat o aku poruchu ide.Zatial jazdí na benzín aby sa este niečo iné nepopsulo.Tak ešte raz držím palce a potom sa napíš ako si dopadol.Dúfam že to je tvoja posledná zlá skusenosť s LPG a už ti bude len dobre slúžit.Ten vyrobca lani rendzo podla toho čo som čítal je jeden z tých najlepších na trhu,len si to trochu pokašlali s tými vstrekmi ,ked vedeli že su nanič tak ich mali stiahnuť z trhu.
Ale je úplne zaujímavé že to urobí iba ráno ,nejde mi to do hlavy ? keby to boli vstreky tak porucha je sústavne . ale proste ráno sa auto hodí do poruchy ,potom porucha zmizne a ja potom môžem celý den jazdit na plyn do aleluja a úplne bez poruchy. ako keby ráno počítač ohlásil nový den upozornil na poruchu a potom je už klud. až zasa do prvého štartu v novom dni.