Musim sa pochvalit, ze syn zajtra podpisuje objednavku na novu Astru K 1,0 T, 77 kW, Essentia plus, silver.
Vcera sme boli skusat tuto motorizaciu a neuverite ale ide ako gula. Na to, ze to je 3 valec paradne sprevodovany, odhlucneny ( inak ma super zvuk ). Ak aj deklarovana spotreba bude realna, tak klobuk dole. Mali by ju dodat z vyroby este v july.
Po dodani napisem podrobnejsie.
Strvrta Astra v rodine
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
Dakujem za syna ( noveho astraka ). Berie to na operativny leasing, tak ma k vybave essentia navyse: palubny pocitac, hmlovky, dojazdovu rezervu a metalizu. Takisto zimne obutie gratis.
V zaklade uz je napr. LED denne svietenie, kontrola tlaku v pneumatikach, bluetooth...
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
Tak to velká gratulace, už jsem na tento motor slyšel chválu od 2 lidí, které jsem oslovil a to jak na pručnost, tak také na spotřebu, jen to prý není dálniční maratonec. Spotřeba na dálnici je vyšší, než udává výrobce. Tak gratuluji synovi, chtěl změnu japonce, za němce , nebo jsi ho k tomu donutil .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Donutila ho realita. Mazda s turbodieslom do mesta jednoducho nie je to spravne orechove. Zacal sa mu plnit fap filter + ine problemy a uz by to chcelo nenavratne investicie ( najazd 187.000 km ).
Inak predajca Opel hovoril, ze diesle nikto nechce a stoja im v sklade.
A, ze isiel do Astry, jednoducho sa mu paci ako exterier, tak interier a ten motor je fakt bomba. Necakal som to.
Uvidime do buducna, ako na tom bude. Je to predsa novy motor.
Samozrejme, ze smer k Astre dostal odomna, tak verim, ze bude spokojny.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
Nemyslim. Pozname sa roky a bavili sme sa absolutne neformalne. Jednoducho Astry K s dieselom sa predavaju horsie. Aj k farbam mi hovorili, ktore statisticky su in a out.
Astru K som so synom skusal bez niekoho z predaja. Dali mi kluc, doklady a "chodte sa povozit".
Dovera tam urcite je.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
Ved hasne, tak ako onedlho i benzin. Uz vsetky velke znacky ohlasili elektrifikaciu s vysjum inych pohonov. Prave dnes som sledoval bmw prejav a vyhlasil, ze su lidrami v automobilizme a v rozvoji novych technoligii. A v tomto duchu sa zacinaju orientovat na elektriku v najblizsich rokoch a modeloch. Postupn sa to rozmohne. A uprimne. Astra k pre mna v zaujimavej vybave a motorizacii stoji 23tis bez zlavy. Ak zratam i fleetzlavu, stale je to par tis pod 20kou. Rocne cca 3,5tis naklady na prevadzku. Tak ak by stal slusny elektromobil 25-30 co je stale dost, tak uz sa mi oplati ist do neho. A nemusim pocuvat pazvuky, ze ej co to bude turbo, rozvody, vymenit olej, filtre, atd. Samo i tam sa moze co to pokazit. Takze ak bude hustejsia siet, ci pripojka na elektrinu pri bytovkach ako v norsku pre zimny vyhrev auta a dojazd min 500km uz nie je ocom. A ratam, ze vyvoj ide vpred, tak i baterky vydrzia viacej a budu lacnejsie. A austru k v elektrike by som bral vsetkymi 10imi. Ak by mala ten dojazd a innovation plus led za 30, tak konkurencia by sa musela obracat. Takto je to super auto na najblizsich 5 rokov. Potom uz ocakavam bod zlomu a postupny ustup dinosaurov.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L