Aditiva do nafty

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 383
Registrován: 01 srp 2012, 14:05

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Phrz » 02 srp 2015, 12:28

Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Reklama
 

Uživatelský avatar
mclean
Příspěvky: 67
Registrován: 02 led 2015, 03:27
Bydliště: Trnava

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od mclean » 15 zář 2015, 23:25

VIF a LPG ide asi v pohode dokopy, ale pre istotu sa opytam.. :?:
MEGANE I 1,6i 05-07
ALTEA 1,6 MPI 07-13
IGNIS 1,3 VVT LPG 1/13-10/14
ASTRA J TS A14NET LPG 10/14

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 383
Registrován: 01 srp 2012, 14:05

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Phrz » 16 zář 2015, 09:39

To problem nebude, ale fungovat to bude jen kdyz pojedes na benzin, na lpg existuji taky aditiva.
Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

spigy11
Příspěvky: 2
Registrován: 02 zář 2015, 12:51

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od spigy11 » 28 zář 2015, 09:08

VIF +1 :)

a raz 10.000km nieco lepsie BG/Techron ale hlavne tankovat kvalitnejsiu naftu, urcite nie JUrki.


Za mna TAM-ko uz 2 roky Diesel 60
_________________
Fiat Croma 1.9 MJET, 270Nm 88kW/120HP -> 370Nm 110kW/150HP, DPF/EGR FREE
ex-Opel Astra G 1.4 66kW (Z14XEP), LPG

Hardy
Příspěvky: 19
Registrován: 13 úno 2016, 21:33

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Hardy » 14 úno 2016, 15:23

Xavier píše:Tazko povedat aky to ma vplyv a ci ma zmysel na suciastky. To by sa museli porovnat dve auta tankujuce a prevadzkujuce uplne rovnako. Jedno s aditivom druhe bez. No z druheho hladiska. Pouzil som na predoslej astre po kupe asi pri 20tis km. Rozdiel som v nocom necitil, nevidel. Pouzil som potom az pri 90tisk km. Medzitym som aditiva nepouzival. Rozdiel zase ziadny. Ani spotreba, ani hlucnost motora sa nezmenila. Absolutne nic. Pouzil som cca 6-7 x za sebou a viac som neriesil. Teraz som na novej astre dal po kupe do metro nafty, lebo som este mal trocha VIFka doma. Rozdiel zase ziadny. Takze z tohto hladiska som ja vifko zavrhol.
a to je asi chyba, VIF je jeden s nejlepšíh. Mimo toho že zvyšuje u normálního dávkování cetanové číslo o 5jednotek,zlepšuje filtrovatelnost nafty, (při nízkých teplotách) hlavně zlepšuje mazatelnost nafty a zabraňuje tvoření usazenin, a tvorbě koroze v palivové soustavě. Používám celoročně

Odpovědět