Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od blesk » 14 bře 2016, 13:06

Prevodovka:
o te uz bylo napsano tolik radku vsudemozne ze to nema smysl opakovat, tak snad jen v rychlosti, je znamo, ze pochazi od GM a minilne prvni tri ze sesti stupnu jsou na facku, na nejake razeni ve stylu rychle a zbesile radsi zapomente
http://moje.auto.cz/JohnDeere8320R/neni.html

Za mna len jednotka a dvojka su prilis kratke.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Reklama
 

Uživatelský avatar
mclean
Příspěvky: 67
Registrován: 02 led 2015, 03:27
Bydliště: Trnava

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od mclean » 15 bře 2016, 22:32

co je to medziplyn?
MEGANE I 1,6i 05-07
ALTEA 1,6 MPI 07-13
IGNIS 1,3 VVT LPG 1/13-10/14
ASTRA J TS A14NET LPG 10/14

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od Xavier » 16 bře 2016, 07:20

ked radis z vyssieho stupna na nizsi, tak to proste nejde, alebo len brutal silou. preto v takom pripade pred zaradenim nizsieho stupna pri vytlacenej spojke pridas plyn - medziplyn a potom tam nizsi stupen lahko zaradis.
to v astre sa citim ako dochodca...ziadna rucna ziadna zakruta smykom, v terene pomaly lebo ak zapadnem toto auto nerozhybem a jazda...ako na pc..vsetko ide lahko az bez odozvy
Naposledy upravil(a) Xavier dne 16 bře 2016, 09:48, celkem upraveno 1 x.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od pico » 16 bře 2016, 09:39

Na nakladakoch sa pri tom aj dva krat vyslapla spojka.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od Xavier » 16 bře 2016, 09:46

heh a na 105ke ked sa jazdilo "relly" na rybach ci vyticovala nova cyklotrasa porastom tak aj sitic som daval. ech to boli casy, to by som siel na zazitkovu jazdu 105kou. ale tak poriadne jej dat na na prdel v terene
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

tuomas
Příspěvky: 32
Registrován: 12 bře 2016, 17:06

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od tuomas » 18 bře 2016, 19:35

zdravím, ohledně oleje do té M32... tenhle viz foto je ok? raději se zeptám než to tam nechám nalít, dík za radu.

Obrázek

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od blesk » 22 bře 2016, 10:52

Asi jo, je to API GL4 a podle kodu to sedi na Opel 1940182 75W-85, i kdyz kdo to pro Febi vyrabi a v jake kvalite?
Nevim jestli je rozdil mezi 75W a 75W-85, podle teto tabulky ano:
http://www.petroleum.cz/vyrobky/oleje-p ... ikace.aspx
Nejaka diskuze o oleji pro M32:
https://www.oleje.cz/forum/opel-m32wr-c ... t5666.html
Ja mam rv 2011 a Opel v internim systemu zmenil specifikaci oleje pro cislo 1940182 z 75W-85 na 75W-90, tedy hustsi olej pro vyssi teploty.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
mclean
Příspěvky: 67
Registrován: 02 led 2015, 03:27
Bydliště: Trnava

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od mclean » 22 bře 2016, 18:58

Xavier píše:ked radis z vyssieho stupna na nizsi, tak to proste nejde, alebo len brutal silou. preto v takom pripade pred zaradenim nizsieho stupna pri vytlacenej spojke pridas plyn - medziplyn a potom tam nizsi stupen lahko zaradis.
to v astre sa citim ako dochodca...ziadna rucna ziadna zakruta smykom, v terene pomaly lebo ak zapadnem toto auto nerozhybem a jazda...ako na pc..vsetko ide lahko az bez odozvy
ja to asi nechapem, okrem jednotky nemam problem zaradit za jazdy nic a jendotku pouzivam iba na rozbeh.. akurat pri podradovani podrzim spojku v zabere, aby autom netrhlo. nevidim dovod na pouzivanie medziplynu v podradovani na autach s PC vstrekovanim, bezne tak dobrzdujem pred tabulkou obce, krizovatkou, a pod. fakt vidim vyznam medziplynu len v jazde na neutraly na starych autach.. co delam spatne? :oops:
MEGANE I 1,6i 05-07
ALTEA 1,6 MPI 07-13
IGNIS 1,3 VVT LPG 1/13-10/14
ASTRA J TS A14NET LPG 10/14

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od Xavier » 22 bře 2016, 20:13

Ze ides vyssou rychlostou o akjych sa tu bavime, alebo ti nevadi, ze nicis spojku na to, aby si 10km za hodinu pri nedostatocnej zotrvacnej sile zvladol na dvojke. Inak je rozdiel 10 km pri rozbehu, ked mnas zotrvacnu silu a radis z 1 do 2. A rozdiel, ked autu si tu zotrvacnu silu uz takmer ubral na nulu a skusas sa rozbehnut na 2ke.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

kotek
Příspěvky: 240
Registrován: 07 lis 2014, 20:35
Bydliště: Ostrava

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od kotek » 22 bře 2016, 22:01

Možná je to k danému tématu mimo mísu, ale od doby, co jsem tak nějak postupně uživatelem Oplů se rozjíždím v 90 % na dvojku. Tedy do obsazenosti vozidla dvěma osobami. "G" najelo 350 tis a žádná spojka neodešla. Jednička je na "J" fakt krátká ! Taky nějak nechápu proč podřazovat z dvojky na jedničku.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)

Odpovědět