Mě se to stává pouze na jednom místě a to vždy co tam přijedu, ještě že tam nejezdím tak často, jen co cca 3 měsíce. Zamknu Astru dálkou a kal chci odemknou, tak pouze klíčem do zámku, dálkou to nejde. Když astru zaparkuji cca o 20m dál, vše je funkční, prostě něco to ruší .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
..je to logicke, ides k autu z domu, mas teply kluc, napatie staci na odomknutie, ale pocas jazdy vychladne a padne kapacita a uz nezamknes, potom domov ten isty kolobeh..teply kluc..odomkne, vychladne ..uz nestaci kapacita
Ahoj.
Dávám to sem, "bo" nechci zakládat nové téma. Prohrabával jsem se meníčkem nastavení a objevil jsem v DO/odemknutí/startování položku "Zamknout dálkově odemknuté dveře" (viz foto). Zkusmo jsem to zaklikl, ale nic jsem při odemykání ani zamykání nezaregistroval. Asi mám delší vedení a nižší IQ než to auto... Co to je ??
Ahoj. Mám dotaz stran výdrže aterky v DO. Už dvakrát se mi stalo, že mi po cca 3 měsících hlásilo auto, že mám v DO vyměnit baterii. To se mi zdá poněkud brzy. Je fakt, že používám baterie z vietnamckého obchodu (při vložení 3,3 V, při "konci" 2,93 V). Může to být těmi bateriemi ?
Děkuji.
Jestli chceš mít jistotu, tak změř odběr (proud) v klidovém stavu, jestli v DO není někde svod. A rovnou změř, kam to napětí spadne u "končící" baterie při vysílání (ne naprázdno). Klidně to může být i pod 2,5 V a to už ta elektronika fungovat nemusí.
Na garančce je interval výměny baterie (asi) co dva roky, takže tři by měla dát. Pokud je v DO všechno v cajku, tak je logicky záhada vyřešena, takže jestli tě baví ji měnit co pár měsíců, tak budiž. Taky jsem kdysi kupoval autožárovky v Tescu, než jsem to pochopil