Servise suspension system
Re: Servise suspension system
A to si nemal ani problem s prevodovkou a nikdy si v nej nemenil olej?
			
			
									
						
							Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC -  1.4T NET 103kW 2/2011
			
						- Reklama
Re: Servise suspension system
Nie nikdy nebol z ničím problém. Vsetko vždy pekne fungovalo olej v prevodovke som menil každú tretiu výmenu mot.oleja cca 45 tisíc.  Na tie ich dristy o nesmrteľnosti som nikdy nereagoval. Olej v motore sa tiež menil každých max 15 tisíc viac nie .
			
			
									
						
										
						Re: Servise suspension system
Si uplne najlepsi priklad, tak este by som sa opytal, ze aky olej si daval original cerveny alebo novy zlty alebo Tutelu alebo nieco ine? A napln si prelieval o par deci viac ako je doporucrne (2-2,4litra, podla zdroja).
Montazny navod CDC tlmicov + zakladny rozpis senzorov a RJ:
https://ulozto.cz/!HdEkDXS8vCYp/cdc-astra-h-pdf
			
			
									
						
							Montazny navod CDC tlmicov + zakladny rozpis senzorov a RJ:
https://ulozto.cz/!HdEkDXS8vCYp/cdc-astra-h-pdf
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC -  1.4T NET 103kW 2/2011
			
						Re: Servise suspension system
Tak dnes mi cestou take vyskocilo upozorneni "Service suspension system". Odklikl jsem a po opetovnem nastartovani uz nic.
Zadna znatelna zmena na jizdnich vlastnostech. Mam najeto 106k, tak snad jen nahodilej error..
@Swiftt: Jak jsi dopadl v servisu?
			
			
									
						
										
						Zadna znatelna zmena na jizdnich vlastnostech. Mam najeto 106k, tak snad jen nahodilej error..

@Swiftt: Jak jsi dopadl v servisu?
Re: Servise suspension system
Preventivne by som skontroloval konektor z tlmicov a vycistil konkorom - presne takto mi to zacalo a nakoniec ma to stalo 17kKc.
			
			
									
						
										
						Re: Servise suspension system
Ahojte. Prepáčte že som sa dlho neozval. Auto bolo v servise zistili obvod zadného ľavého tlmiča. Za 10 € opravené. Čiže cela sranda 40€ pohoda. Auto jazdi ďalej bez problémov. Akurát už asi idem meniť kotúče. (Ešte povodne) majú už dosť. A taktiež ten zasrany ventil regulácie tlaku paliva (každý vie) Ináč pohoda. Najazdím melón a dam ho do oplu nech majú reklamu   ináč super kara. Tento im fakt vyšiel.
 ináč super kara. Tento im fakt vyšiel.
			
			
									
						
										
						 ináč super kara. Tento im fakt vyšiel.
 ináč super kara. Tento im fakt vyšiel.Re: Servise suspension system
Dával som vždy to čo predpisoval výrobca podľa normy. Olej do prevodovky šiel červený 75w-85 o deci viac ako určuje výrobca. Viac je zbytočnosť. Ja aj tak používam najviac 6 stupeň. A ten ide furtblesk píše:Si uplne najlepsi priklad, tak este by som sa opytal, ze aky olej si daval original cerveny alebo novy zlty alebo Tutelu alebo nieco ine? A napln si prelieval o par deci viac ako je doporucrne (2-2,4litra, podla zdroja).
Montazny navod CDC tlmicov + zakladny rozpis senzorov a RJ:
https://ulozto.cz/!HdEkDXS8vCYp/cdc-astra-h-pdf

Re: Servise suspension system
Bude stacit aj polmilion na reklamu. Nedavno v SM rozoberali OctaviuII (ktora skoncila v muzeu Skody) a uz sa chystaju na Superb II, takze by sa zislo nieco aj od inej automobilky.
			
			
									
						
							Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC -  1.4T NET 103kW 2/2011
			
						Re: Servise suspension system
Mozem to potom skúsiť. No zatial nech jazdi tak ako jazdi. Zaujíma má koľko ešte spojka vydrží lebo v opli už nechápavo krútia hlavou a taktiež nad turbom  Mám viac aút. Toto je doslova diaľkar . Nejazdi proste po meste. Ja sa na tom nebojím ísť ani 2000km. Viem že sa vrátim s autom naspäť. Raz má vysralo to je fakt pre ten regulátor. To bolo ešte v začiatkoch. Cca 120tis.km. Nechcelo to ťahať ,ale keď som ho nechal tak dve hodinky, tak sa spamätal a hijó 700km domov ....bez problému no pravda je že vtedy bolo vonku peklo 35stupnov.
  Mám viac aút. Toto je doslova diaľkar . Nejazdi proste po meste. Ja sa na tom nebojím ísť ani 2000km. Viem že sa vrátim s autom naspäť. Raz má vysralo to je fakt pre ten regulátor. To bolo ešte v začiatkoch. Cca 120tis.km. Nechcelo to ťahať ,ale keď som ho nechal tak dve hodinky, tak sa spamätal a hijó 700km domov ....bez problému no pravda je že vtedy bolo vonku peklo 35stupnov.
			
			
									
						
										
						 Mám viac aút. Toto je doslova diaľkar . Nejazdi proste po meste. Ja sa na tom nebojím ísť ani 2000km. Viem že sa vrátim s autom naspäť. Raz má vysralo to je fakt pre ten regulátor. To bolo ešte v začiatkoch. Cca 120tis.km. Nechcelo to ťahať ,ale keď som ho nechal tak dve hodinky, tak sa spamätal a hijó 700km domov ....bez problému no pravda je že vtedy bolo vonku peklo 35stupnov.
  Mám viac aút. Toto je doslova diaľkar . Nejazdi proste po meste. Ja sa na tom nebojím ísť ani 2000km. Viem že sa vrátim s autom naspäť. Raz má vysralo to je fakt pre ten regulátor. To bolo ešte v začiatkoch. Cca 120tis.km. Nechcelo to ťahať ,ale keď som ho nechal tak dve hodinky, tak sa spamätal a hijó 700km domov ....bez problému no pravda je že vtedy bolo vonku peklo 35stupnov.Re: Servise suspension system
Sachs predava IDS+ tlmice na astru H od 2012. Co je 8 rokov od zaciatku jej vyroby a 3 roky od zaciatku J. 
8 rokov J a 3 roky K vychadza na 2017/2018, tak by uz mohli zacat dodavat CDC tlmice na J. Cena tam potom vychadza na polovicu ako v Opli.
IDS+ v H sa da vypnut originalnou diagnostikou Tech2. J neviem ci sa da.
			
			
									
						
							8 rokov J a 3 roky K vychadza na 2017/2018, tak by uz mohli zacat dodavat CDC tlmice na J. Cena tam potom vychadza na polovicu ako v Opli.
IDS+ v H sa da vypnut originalnou diagnostikou Tech2. J neviem ci sa da.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC -  1.4T NET 103kW 2/2011
			
						
