Stránka 10 z 29
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 01 dub 2016, 08:52
od Astra - R@SAG
No ty teda jedes jako blízen, za to ja pomalu zvolňuji, pořád jsem služebně někde a je to znát, teď mám 14455 Km

.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 01 dub 2016, 14:32
od mater
taku fotku 011111 mam aj ja

a uz sa tesim na 111111
len skoda ze som prepasol 012345

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 01 dub 2016, 14:49
od Xavier

ja som prepasol asi poslednych 6-7-tisic
minule som bol v servise diktoval som dakych 82-3 tisic a vcera kuknem a necelych 89. kuva o chvilu stovka. to este rok a mozem zacat uvazovat o predaji
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 13 dub 2016, 21:13
od R@dek
V neděli natankováno u MOL a doplněn VIF. Nikdy jsem VIF předtím nepoužíval, myslím tím v předešlých autech, tak jsem to nyní na doporučení tady na fóru zkusil. Auto zatím šlape, Dnes projeto Jeseník-Krnov a zpět, cca 100 km, výkon citelně ožil (subjektivně), spotřeba na této trase průměr 5,3 l/100 km.
Dám tomu VIF určitě další šanci

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 14 dub 2016, 08:43
od Astra - R@SAG
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 16 dub 2016, 10:14
od Marek L
Jak je to možné? Ta spotřeba od R@dek. Kolik váží ten sedan? Kombík tuším provozní 1437 Kg.
Spojení: výkon ožil a 5,3 L mi nejde k sobě. Šlápnul si ji na krk nebo si to šuchlal?
S klidnou nudnou jízdou směr slovensko jsem udělal rekord s kombíkem 6,2 a konec, pak to jde při běžném provozu okamžitě nahoru. Ale VIF neleju a mám zatím 9000 km. Osobně neočekávám rapidní změnu ve spotřebě
po ujetí více km. Jezdil jsem ve stejné motorizaci s nájezdem 39000 km a odevzdal jsem ji po dvou dnech
s průměrem 7,3.
R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 16 dub 2016, 15:50
od Eisy
Pri 5,3 si neviem jazdu ani predstavit. Ak sa to da jazdou nazvat. Ale tak kazdy samozrejme po svojom.
VIF-ko je 98% preventivny prostriedok. Nemozte od neho ocakavat ani kone navyse ani znizenie spotreby. To ho ani nekupujte.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 16 dub 2016, 20:12
od blesk
Brezno Nitra (dole kopcom) sa da ist az niekde na 4,2 na zimnych 17", takze 5,5 na rovine je uplne normalne, zamozrejme da sa ist aj "po japonsku" stale v cervenom za 9 alebo atmosfericky 4000ot za 7,5.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 16 dub 2016, 23:37
od R@dek
Nevím kolik váží sedan, nikdy jsem jej nevážil. Věřím ,že jezdím tak nějak abych nebyl brzda provozu.
Ze Zlatých Hor je to cca 10 km řádně do kopce - tam jsem se honil s oktávkou - nepředjel mě. Jeli jsme tachometrových 140. Na vrcholu kopce už jen 110. Na vrcholu toho kopce byl průměr dosti vyšší. Pak je to cca 15 km vesnicemi - tachometrových 60 - pořád mírně z kopce.. Pak z Albrechtic do Krnova rovinky, vesnice, atd. To samé zpět. Nejsem brzda provozu, ale taky to nijak nehrotím. ( jen ten kousek s tou oktávkou - nedalo mi to, myslel, že mi to natře, diesel jeden, ale nedal to

)
Na druhou stranu, asi by nebyl problém jet brzda - plyn a jet i za 10 na 100.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 17 dub 2016, 09:34
od Marek L
R@dek: A co dlouhodobý průměr?
Já jsem ještě nenuloval na palubáku úroveň 2 od koupě a po 9000 km je tam 7,4 L. A tak bych to viděl, že to u mně bude, stylem jízdy a místy kudy jezdím. Co z toho, že zajedu jednu 200 km štreku
za 5,5 L, když pak 90 procent jezdím za 7,4. Stejně to zaplatím.

¨
Mrkni se ze zvědavosti na tu váhu sedanu. Je to v malém TP.