Snáď sa tá spotreba zlepší na jar a po oprave spojky. Uvidím. Ten podvozok na nerovnom povrchu fakt zle.
Prispejem k téme z dnešnými zážitkami.
Mal som prislub, ze skusia na dnes nahradne vozidlo, kedze opla som bral spat.
Samozrejme dohoda znela, daju mi doobeda max. vediet, aby som vedel zabezpecit odvoz syna z jeho aktivit a ine.
Vysledok.
Nikto mi nevolal, a ked som sa od pol 11ej skusal dovolat na mobil tak nic. Proste 2h ignoracie bez spätnej vazby.
Nasledne som volal ich recepcnej, ze ma zakaznika pani ale ze mi hned potom zavola spat. Presli dalsie 2h nic. Nikto nedvihal.
Max. ignoracia, servis 30km odo mna.
Tak som volal importerovi, že potrebujem riesit vozidlo i ignoraciu servisu.
Odpoved v zneni, ze ak vozidlo mam z CR a nebol som na 1. garancke est ev SR nemam narok na vozidlo. AKo uplne bludy v nezhode s tym, co je na stranke.
To uz som bol max vytoceny, tak som nechal importerovi podnet i cez formular a snazil sa dopatrat na cislo v CR, co maju priamo podporu zo ŠA.
Plus mi priateľka dohľadala konateľa danej pobočky a vyzbrojila ma právnymi radami, keďže sa tým živý.
Nakoniec som sa vybral vrátiť opla o toho istého mesta, kde ostala scala. Plán bol priama konfrontácia a služne na začiatok no razantne si vyjasniť dnešnú ignoráciu a prístup.
Výsledok. Cca 5min pred servisom zvoní tel. a pani ako keby som ju nehľadal pol dňa mi ohlási, že zázrakom máme pre Vás náhradné vozidlo. Tipujem, že importér im už dal info, lebo mi to neprišla ako náhoda.
Nakoniec som vybojoval o3 s dsg.
No myslim si, ze boj bude pokracovat.
Reklamaciu sklapajuceho operadla vraj neuznaju - ze sa nesklapa este dostatocne, tak ta veta stala za to.
A stlpik vraj nepuka, boli sa zviest. Ze to su moje slnecne okuliare. mam nahravku stlpika

A perla, ze lak na narazniku mi nemuseli poskodit klesnute zadne dvere.
Som jej povedal, ze stacilo tohto uz.
Ze lak na narazniku neriesim, lebo by musel ist do prestreku cely. Ale operadlo a stlpik sa teda nenecham odbit.
Takze buduci tyzden jej poslem stanovisko ak nezmenila nazor a to uz ale vypracovany priatelkov. Ta mi totiz vravela, ze do 12mesiacov si mozem zaziadat o nezavisle stanovisko k vadam na ich naklady. Takze ak sa nikam nepohneme so zostavajucimi 2 vadami, najblizsi krok bude ten, ze to pojde uz ofiko mailom s navrhom ako mienim toto riesit.
Ja uz fakt neviem kam mam ist.
1. servis porobil veci, no dokopy nic nevyriesil
2. mi chcel vymenit vsetko i spalit spojku, ze celu vymenia
3. tento sa mi zda, ze prace ok, len ta prijimacia technicka ako keby mal aproblem komunikovat a akceptovat iste veci.
Uz fakt zvazujem 100km vzdialeny servis len preto, ze maju urcite pravne vazby na priatelku a na rovinu povedane mal by som protekcny pristup.