Stránka 9 z 9
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Napsal: 30 bře 2016, 07:26
od mater
Dik za koment.
S predoslovu astrou som aj ja zadieval po dialnici cca 3800 / 4000 co bolo cca 130km/h (ak si presne nepametam)
Prichod turba dodal vykon, krutiaci moment a zlepsil jeho priebeh ALE zda sa ze prisli aj nevyhody. To uz tak byva.
Takze pojdem prebehnut zirafu na kopec, uz sa tesim.
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Napsal: 30 bře 2016, 07:33
od Astra - R@SAG
Astra G opravdu točila při 130km/hod. 4000ot. Jak jsme teď jel delší trasu, točil jsem od 2800 - 3500ot. a po ujetí cca 100km, už to bylo znát, že motor jede lépe. Při předjízdění a edo kopce, jsem to točil 4000ot a i ojediněle do 5000ot.
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Napsal: 30 bře 2016, 13:32
od blesk
Zacnes tocit a hned je nizsia spotreba proti 1.8cke ta tam.
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Napsal: 30 bře 2016, 13:49
od mater
@blesk
v predchadzajucom prispevku si pisal o "kate", myslel si katalizator?
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Napsal: 30 bře 2016, 13:57
od blesk
ano
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Napsal: 07 dub 2016, 23:01
od patcube
miro_c píše:Cau precital som cele vlakno ale nespomenul si konkretny servis. Pre nas ostatnych aby sme sa mu vyhli .
Trochu s opozdenim:)
Servis na Roznavskej BA
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Napsal: 07 dub 2016, 23:03
od patcube
jack píše:Nerád niečo komentujem bez bližšieho oboznámenia sa s problémom, ale keď "len zabudli" dotiahnúť blbú sponu na hadici - tak si myslím, že nebudem ďaleko od pravdy keď poviem, že najpravdepodobnejšie majú na svedomí aj ten zotrvačník. Pokiaľ si pri tom nebol a nevidel si, čo robili, tak tam pri montáži stačí, že nedotiahnú na uťahovací moment jednu-dve skrutky alebo neutiahnú ich vôbec a môže sa to prejaviť už spomínaným klepaním, príp. príčina môže vzniknúť aj spätným namontovaním zotrvačníka nie na rovnakú "pozíciu" - t.j. pootočením na kľukovom hriadeli o jeden otvor upevňovacej skrutky, pretože zotrvačník je (mal by byť) pri prvomontáži motoru vyvážený spolu s kľukovým hriadeľom (niektoré automobilky to robia - Opel neviem). Pred demontážou z kľuk. hriadeľa by sa mala jeho pozícia poznačiť (pokiaľ montáž umožňuje ho nechtiac pootočiť), tak isto aj pri demontáži spojky na zotrvačník trebárs pri výmene lamely je nutné označiť polohu taniera na zotrvačníku.
(Neberte moje konštatovanie záväzne, je to môj názor a presvedčenie - nie som automechanik, ale "tak trochen" do toho vidím)
Je to vysoko pravdepodone, ze nieco nedotiahli, to bol moje podozrenie, aj som to do nich hustil, ale tazko to dokazes. Aktualne po vsetkych vymenach auto zatial funguje

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Napsal: 08 dub 2016, 22:16
od mclean
mozno trochu od veci, ale musim sa pochvalit aka som lama
predvcerom som sa po servisnej pytal technika preco vymenili len brzdovu kvapalinu a nie aj spojkovu, ked na fakture je len brzdova a v serv. intervale aj spojkova....

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Napsal: 08 čer 2016, 14:10
od blesk