Stránka 9 z 15

Re: Astra K recenze

Napsal: 30 lis 2015, 13:17
od Xavier
Astra - R@SAG: Usb vzadu mozes mat aj ty. Naklady do 10eur a praca pol hodka. Ak by si sa podujal, rad ti poradim. Tiez som tuto moznost videl v ponuke K-cko. Je to ale priplatkovka i ked sa bavime o cca 40eurach takuto vec "made in china" by aspon v dyn a ino mohli davat uz standard. Ale nefrflem, myslim si, ze vybava astry K je velmi dobra a bohata.

Re: Astra K recenze

Napsal: 30 lis 2015, 14:36
od Astra - R@SAG
Vím, že se to dá dodělat, ale nemám moc odvazu se hrabat v autě v záruce a nejsem až tak zručný v těchto věcech :cry: :cry: . No co bych ale rád vyzkoušel, je se projet aspoň na víkend v Astře K a zjistit jízdní vlastnosti a hlavně motor 1.4 Turbo. Co mě i nadále láka si vyzkoušet METRIX přední světla :D :D , okolik jsou lepší než mí Bi-Xenony.

Re: Astra K recenze

Napsal: 02 pro 2015, 08:01
od Astra - R@SAG
Tak zde je test Astry K s motorem 1.0 Turbo. Musel jsem to trochu upravit, aby to tu bylo možno vložit.

Re: Astra K recenze

Napsal: 03 pro 2015, 08:19
od tomax
Recenze jsou dost pozitivni prakticky vsude. Ja jsem hlavne zvedav na prodejni cisla 8-)

Re: Astra K recenze

Napsal: 11 pro 2015, 07:54
od Xavier
Vcera som mal moznost velmi kratko vyskusat K-cko. Siel som sa nahlasit do servisu a mali ho pred vchodom, tak som absolvoval kratsiu jazdu. Motor 1,4t 150ps vybava innovation s LED matrix. Bola to kratsia jazda, dlhsiu jazdu a skusku matrixov v tme by som este rad absolvoval. No moje prve pocity su nasledovne. Interier, vypracovanie, pouzite materialy vyborne. Vyhlad z vozidla je prefektny, konecne ten stlpik tam nezavadzia. Pristrojovka je prehladna, volant sedi tak isto ako v J-cku, s tym, ze sa mi koza zdala prijemnejsia. Tlacidla na volante som nevyuzil za tu kratku jazdu, ale ja by som s nimi problem nemal. Velmi rychlo by som si zvykol na ich rozmiestnenie i velkost. To iste stredovy panel. Tu by som jedinu zmenu videl v tom, ze teraz ked mam zaradenu 3, ci 5ku tak prstami dociahnem na nastavenie teploty a jej ovladace. V k-cku su osadene asi o 2cm hlbsie, takze moja ruka bola na ne kratak. Ale to je v pohode. Motor a jazdne vlastnosti z tych 5-6km neposudim. Motor bol velmi tichy, mal cca 250km a studeny, takze som siel len pozvolnym zrychlenim max do 3tis. Odhlucnenie suprove, ale zase 3 roky som v benzine nesedel :) Riadenie je tuhsie, konecne nie je preposilovane. Velke plus mu davam. Akurat v mensej zakrutke sa mi zdalo, ze mi troska elektronika zasiahla do volantu. Malo to i sledovanie pruhov. Po tejto stranke autu nemozem nic vytknut. Je podla mojej chuti. Miesta za vodicom bolo dost. Pri mojom nastaveni som mal asi o 5cm viacej miesta ako v J-cku. Posed, sklon operadla ako i calunenie vyborne. Za interier, priestor ma u mna K-cko 1ku. Vonkajsok nebudem hodnotit, vec vkusu. Najvacsou slabinou, ale doslova slabinou je kufor auta. Na ukor baterie v kufri a vyfuku napriec je dno kufra ploche. Preto auto s dojazdovkou ako to vcera skusane nema 370l, ale ovela menej. Odhadom cca 300, kedze to dno s rezervou odobralo velmi vela z kufra. Toto a madlo kufra je najvacsie minus K-cko. Auto bez rezervy, ci dojazdovky si ja neviem predstavit. A na rovinu. Na kazdodenne vozenie vzduchu je 300l kufor ok. Ale ak zvazim to, ze na 90% mam v kufri daku rybarsku tasku, vybavu, drobec nejake veci, tak toto by bolo dost velkym otaznikom co s kufrom. To iste v pripade dovolenky. Na cestu do chorvatska by som asi s lepiacou sadou nesiel. No do 300l kufra co sa da dat? Zial tu zase maly dakeho zaskodnika vo vyvoji. Radsej mohli auto natiahnut o 5-10cm, ale dat mu 400l kufor nezavisly od rezervy.
Celkovo by som vsak auto bral. mne sa velmi paci a pri zaujimavej cene by som sa pravdepodobne aj nalomit dal :)
Ale jednoznacne s LEDmi. Aj vcera za zapadu slnka-polosero bolo vidiet, ako daleko osvetluju tabule ked neslo nic oproti. Hadam sa mi ich najblizsie podari vyskusat.

Re: Astra K recenze

Napsal: 11 pro 2015, 10:14
od blesk
Ano kufor je velmi maly. Asi aj preto, ze posunuli zadne sedacky viac do kufra, aby bolo viac miesta na kolena a potom ako pises, vzadu je baterka na miestach, kde sa obycajne dava vyrez na rezervu, Tym padom je rezerva v kufry, ako ked mas nadrz na LPG. Aj to potvrdzuje, ze LPG uz nebude v ponuke. A teraz som si uvedomil, ze nebude ani 1.6i ani 1.6T.

Re: Astra K recenze

Napsal: 11 pro 2015, 10:53
od lucky
Dufam ze ohladom LPG su to len plane reci a nakoniec LPG bude v ponuke. Nad novym kombi s LPG by som velmi vazne uvazoval, uz len kvoli mensej hmotnosti. To jedine mi na J-cku vadi.

Re: Astra K recenze

Napsal: 11 pro 2015, 11:00
od blesk
Jedine ak pre 1.4i. Pre priame vstreky to bude drahe. Cena by mohla byt rovnaka ako diesel. Skor predstavia nieco na CNG podla vzoru VW a Mercedesu. CNG je teraz trend. Nedavno predstavila Kofola svoju kamionovu flotilu na CNG, v mestach jazdia busy na CNG atd.

Re: Astra K recenze

Napsal: 11 pro 2015, 14:04
od mater
blesk píše:Jedine ak pre 1.4i. Pre priame vstreky to bude drahe. Cena by mohla byt rovnaka ako diesel. Skor predstavia nieco na CNG podla vzoru VW a Mercedesu. CNG je teraz trend. Nedavno predstavila Kofola svoju kamionovu flotilu na CNG, v mestach jazdia busy na CNG atd.
CNG je fajn, aj ked si myslim ze je to narocnejsia technologia. Tankuje je sa na cca 200barov {ak sa nemylim} a LPG na cca 7.5barov.
A co je velka nevyhoda, siet CNG cerpaciek :-(

edit: oprava toho tlaku

Re: Astra K recenze

Napsal: 16 pro 2015, 14:36
od R@dek
Dnes jsem se poprvé seznámil s Astrou K naživo. Prohlédl jsem si ji z venku - nejvíce to zakončení u pátých dveří. Je tam kus černé plochy - ve skutečnosti to vypadá lépe než na fotkách. Uvnitř jsem jen chvilku poseděl, seřídil si sedačku pro sebe a zkusil se posadit za sebe. Musím potvrdit, že je na zadních sedačkách o poznání více místa než v J-éčku. Palubovka, volant, přístroje atd. = fakt dost dobrý. Kufřík takový malinký. Takže až bude za 3 roky SEDAN, bude můj favorit. :-).