Stránka 8 z 15
Re: Astra K recenze
Napsal: 06 lis 2015, 17:48
od AHOSO_VIDAHO
tak včera jsme měli možnost se projet v nové Astře a opravdu ten litrový tříválec je super. Sedačky taky super .. jen škoda toho přeposilovaného řízení:
https://youtu.be/_Pa18veDM7c
Re: Astra K recenze
Napsal: 06 lis 2015, 18:37
od softOPC
Dobrej bambula

velké víko nádrže to má kvůli AdBlue ty alternativo

Re: Astra K recenze
Napsal: 06 lis 2015, 18:56
od AHOSO_VIDAHO
Bambula bude někdo jiný ...
pokud se nepletu, tak 1.6 CDTI nepotřebuje AdBlue - tento turbodiesel totiž využívá přídavný katalyzátor LNT (Lean NOx Trap) pro redukci oxidů dusíku ve výfukových plynech (NOx). Katalyzátor LNT je umístěn před filtrem pevných částic DPF a likviduje a zadržuje oxidy dusíku z výfukových plynů bez použití aditiv – což je řešení šetřící prostor a nevyžaduje tak používání močoviny (AdBlue).
Re: Astra K recenze
Napsal: 06 lis 2015, 19:14
od softOPC
hehe

Re: Astra K recenze
Napsal: 14 lis 2015, 18:44
od Astra - R@SAG
Re: Astra K recenze
Napsal: 15 lis 2015, 09:14
od blesk
V patek jsem potkal ty dve modre astry s GG znackou na dalnici Blava Brno
http://www.auto.cz/opel-astra-k-vstoupi ... 0-kc-90258
Re: Astra K recenze
Napsal: 17 lis 2015, 11:51
od blesk
Cetl jsem recenze v SM a AutoTipu na 1.0T, podle nich ma spotrebu od 4,8 (mimo mesto) do 6,5 na dalnici. Na porovnani, o 1.4T v Jcku psali ze ma spotrebu 8-9litru.
Re: Astra K recenze
Napsal: 17 lis 2015, 12:33
od OldStanda
To sedí, já jezdím (hlavně) město za 8,6 l/100.
Re: Astra K recenze
Napsal: 17 lis 2015, 15:22
od softOPC
Pokud se od 1.0T nevyžaduje akcelerace, jezdí se v klidu a auto nezatíží víc jak 2 dospělí a 2 děti, věřím, že je úsporný, ale běda chtít s tím předjíždět, jet víc jak 130 na dálnici, nebo jet ve více dospělých na dovolenou, tak to pojede za víc jak 1.6T. Ale od toho ten motor vymysleli, aby pokryl potřebu nízké spotřeby majitelům tohoto typu.
Re: Astra K recenze
Napsal: 30 lis 2015, 12:43
od Astra - R@SAG
Dámy a pánové.
Před pár dny jsem měl možnost se posadit do zbrusu nové generace Opel Astra pod písmenem K. Jak jsem tento nový model vyděl na fotografiích, tak se musím přiznat, že se mi moc nelíbil. Už po příjezdu k autosalónu OPEL, kde jedna tato Astra stála venku. Pomalu jsem měnil názor a z venku vypadá nová generace Astry velmi povedeně a pěkně, ikdyž z bočního pohledu, jde pouze o detaily vůči Astře J. Nadále jsem se zúčastnil soutěže a hlavní výhrou je zapůjčení Astry nové generace na víkend, je to sice malá šance, ale pokud by to vyšlo, tak bych to uvítal k porovnání Astra J a Astry K. Po vstupu do autosalónu jsem si vystavenou Astru pěkně obešel a prohlédl detailněji. Jednalo se o motorizaci 1.4 Turbo benzín o výkonu 150k. Nadále ve výbavě DYNAMIC a to je pomalu nejvyšší výbava. Jak už jsem zmínil výše, tak z venku Astra vypadá skvěle, ale z čeho jsem dost rozčarován, je interiér, kde už tak perfektně se necítím a vzhled přístrojové desky se mi moc nelíbí. Po nastavení sedadla řidiče a všeho potřebného k běžnému používání se mi volant na Astře K drží hůře a má mnoho tlačítek, které jsou velmi daleko od sebe, to na Astře J mnohem lépe rozmístěno. Na přístrojové desce se mi nelíbí lesklí povrh a použití plastů v interiéru. Dotykový displej fungoval v pohodě a reagoval jak má. Nadále jsem testoval přední sedadla, ale Astra disponovala klasickými sedadly a tak vůči sedadlům ergonomickým v Astře J, byly na tom o něco málo hůře (opravdu jen minimálně). Astra byla vybavena el. ruční brzdou a po otevření loketní opěrky, tak bylo méně uložného místa než v loketce Astry J. Nevím ale zda také u Astry J s el. ruční brzdou je stejná loketka jako u klasické ruční brzdy. V předních dveřích je podle mě menší odkládací prostor, než v předchozí generaci a to mě dost zklamalo. Teď se ale musím do kladných vlastností nové generace a začnu skvělým výhledem z vozu, oproti Astře J, kde přes malé trouhelníkové okno A sloupku je hůře vidět. Řazení se mi zdálo o mnohem lepší a vůle v řadící páce byla minimální. Velky pokrok je opravdu v prostoru v interiéru a to jak na předních sedadlech. Tak i na zadních. Po nastavení řidičového sedadla je místo na zadních sedadlech opravdu znát a bez potíží jsem si vzadu sedal a místa na nohy jsem měl mnoho (170 cm). Místa nad hlavou také mnoho a opravdu na zadních sedadle se mi sedělo o 200% lépe než v Astře J. Co jsem velice uvítal, bylo napájení 12v a USB konektory na středovém panelu a pokud děti cestují, mohu se napájet tablety, mobily apod. super věc, to mi v Astře J velice schází. Zavazadlový prostor je bych řekl s Astrou J HB, jen Astra byla vybavena pouze samolepicí sadou a neměla ani dojezdovou rezervu. Vím, že BMW už to má dlouho, ale u OPLA to je novinka a je to umístění autobaterie vzadu.
Plusy:
- Místo v interiéru a to jak na předních sedadlech, tak hlavně přibylo místo na zadních sedadlech.
- Výhled z ASTRY.
- Dotykový displej.
Mínusy:
- Vzhled a plasty přístrojové desky.
- Mnoho tlačítek na volantu.
- Otevírání zavazadlového prostoru.