Stránka 8 z 34

Re: Brzdy

Napsal: 29 bře 2015, 15:49
od Zeddy
Asi bych se výměny nebál. Jde také i o to, aby ti ke kotoučům sedly třmeny a destičky. Taky by nemusely pasovat šrouby třmenů na těhlici. Šoupnout tam pak o něco větší kotouče a nechat zbytek původní, tak se nic na brzdění nezlepší. Mohl bys ale kouknout, co má namontováno Astra Biturbo. Ta by mohla mít min. rozměr kol 17" tzn. tak cca 312 mm kotouč.

Re: Brzdy

Napsal: 29 bře 2015, 20:10
od Prdola
Třmeny jsou jasný, i aby šli na astru, jde mi o ty 17ky. Pico: brzdí dobře, ale když jedeš pilu, tak vadnou, možná pomůže koupit kola, které nejsou tak "plné".

Re: Brzdy

Napsal: 13 dub 2015, 22:17
od meiki
Tak jsem při výměně letních kol, koukal trochu na brzdy, respektive jsem už měnil přední destičky, jelikož po 55000 sjeto až na zvukovou signalizaci (ani se vlastně nedivím :roll: ). Zadním deskám zbývá do smrti cca 6mm.

Prdola: Jinak osobně si myslím, že do 17" kol se v pohodě vejde 300mm kotouč. Až mi odejde do věčných lovišť můj kotouč 276mm, tak vyzkouším. Jinak pro info dobře poslouží brembo konfigurátor (ať je to značka jaká chce, má jediná nejpoužitelnější konfigurátor). Sice s menší chybkou, protože 15" kola na Astru nejdou, ale pokud se to zvedne imaginárně o palec nahoru, tak si myslím, že to sedí.
http://www.bremboaftermarket.com/En/Car ... and=Brembo

Moje otázka závěrem, vyplatí se zvětšovat kotouč i na zadních brzdách?

Re: Brzdy

Napsal: 13 dub 2015, 22:48
od softOPC
Do 17" se vlezou 315mm s přehledem.

Re: Brzdy

Napsal: 25 dub 2015, 11:20
od Freezer
Zdravim


Taky se tady s vama podelim o zkusenosti, kterych sem za poslednich 14 dni nabyl..

Jako pulka z vas jsem mel taky problemy s piskanim napred od predniho kola (to pak samocinne ustalo, asi jsem zbrousil ten plech co piska na ultimo :)) a pak i zadniho kola, kvuli kteremu jsem teda technickou absolvivat o mesic dopredu,pac ten zvuk byl po zahrati sileny..

Na technicke mi rekli, ze teda auto neproslo kvuli zadnim deskam a ze teda musim menit. Nevim jestli jsou ceny srovnatelne i v cesku ale i tak se mi to zdalo drahe. Za non-Vauxhall mi zenska rekla 85liber a za origose pak 125.. Jsem clovek od prirody setrivy a tak spolu s cistenim prednich desek za 35liber se mi levnejsi varianta neorigo desticek - pozdeli jsem zjistil i znacku MINTEO, coz baba absolutne nevedela proc to potrebuju vedet -zdala privetivejsi..

Samozrejme do me tlacili ze neorigo desky maji problemy s obcasnym vrzanim a piskanim nez se trochu osoupou atp..Kaslu na to rikam si..To bude ok..No, nebylo..

Skoro si az ted myslim ze to udelali schvalne, kdyz pri montazi pro ne min vydelecnych dilu neco posrali tak, ze jsem dalsi sobotu, muj jediny volny den v tydnu, musel zase travit resenim rachoceni v destickach u jednoho kola, ktere se projevovalo jen na malych vymolech pri nizke rychlosti za jizdy bez brzdeni..

Reseni: podlozka z kusu plechu pod desku tak, aby se vlk nazral a koza zustala cela..

At zijou origo dily a sikovne ruce technikovi..Aspon ze to mam zadara..PRO TED :/

Re: Brzdy

Napsal: 26 dub 2015, 13:24
od mano82
Hrkotalo to aj s original platničkami, presne za podmienok aké si popísal.
Neviem si z popisu predstaviť, kde presne si dal ten kus plechu... len pre zaujímavosť

Re: Brzdy

Napsal: 02 kvě 2015, 22:47
od Freezer
Jo to ja ti nepovim, pac mi to rekl jen servisak, ze tam nekde pod desticku, ktera je nejakym divnym zpusobem vyosena nebo co, dal nejakou podlozku ci co..

Kazdopadne me teda netesi, ze rikas, ze to hrka i s origo deskama.. Mam v planu si jet pristi tyden ty origo tam dat pac uz mi hrkota i duhe zadni kolo..Takze jsem leda tak nasranej..

Re: Brzdy

Napsal: 03 črc 2015, 10:59
od mbohus
Ahojte,

tak ja mam najazdenych 115t km a idem na prvu vymenu kotucov. Vozim sa ale prevazne sam a snazim sa byt setrny k brzdam, takze z kopca vzdy so zaradenou rychlostou s podradovanim atd. Samozrejme aj s ohladom na dvojhmotu...

Re: Brzdy

Napsal: 03 črc 2015, 13:01
od iAN_SVK
Moje zadné ešte sú OK. Predné brzdy dožili iba 71t km :lol: Môj sused sa divil, že nejako skoro. Ja sa divím, keď tu čítam, že 55t km.

Na predných mi menili v servise, kde mám známeho kotúče aj doštičky. Kotúč mi dali JappanParts, lebo pôvodne objednaný TRW nemali. A doštičky mi dali TRW. TRW montuje od prvovýroby brzdy na Škodovky. Čo trochu zamrzí, že máloktoré doštičky sa dodávajú aj s plieškami. Tak bolo aj u mňa, a teda ich pekne očistili ako aj strmene a nasadili. Na to ešte aplikovali keramický sprej a bolo všetko za 120€ :)
Pri výmene som sa pýtal najprv na origo diel a ponúkali mi ATE čo vychádzalo nejako len 120 kotúč a 80 doštičky. Tieto diely čo mám teraz sedia dobre. Spočiatku sa mi zdalo, že auto brzdí slabšie ako predtým, ale teraz je to ako bolo aj predtým a nič nepíska. Zatiaľ :)
Keď som sa pýtal na Brembo, tak tie vraj pískajú. Počul som x názorov, že tá druhovýroba je kvalitívne dosť podobná a pokiaľ nekupujem nejakú extra triedu na športovejšie vozenie, tak je to šumák.

Čo poviete? Priplatím nabudúce za ATE, Ferodo, Brembo, Zimmerman? :lol:

Re: Brzdy

Napsal: 03 črc 2015, 13:20
od Xavier
ja sa tiez divim. samo zalezi od trasy a stylu. ja som predosle auto predaval z origo kotucmi i dostickami. pri 90tis boli stale ok. ale jazdim dlhe trasy a normalne. ani eko, ani zavodnik. len sem tam ;) takze u mnaa sa dozili 100ky. akurat raz boli cistene zadne, lebo sa zalepovali