Stránka 7 z 9

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 30 led 2016, 16:43
od blesk
Akze mas novy zotrvacnik aj ked nebol poskodeny a stacilo ho iba vysusit, respektive spravne namontovat, ked ti menili motor?
Podla fotiek to vyzera, ze to striekalo od chladica. Zeby ho prederavili, ked sa snazili rozobrat motor?

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 30 led 2016, 16:55
od patcube
Ja som bol presvedceny, ze ten zotrvcnik nemohol odist len tak pre nic zanic, hustil som do nich, ze sa bud nepravne namontoval, alebo ho oninejako poskodili. Odpoved znela nie, nemali ho ako poskodit, zle namontovat, jedine ako to vyriesit, len vymenit za novy. Teraz je to prakticky uz jedno, je tam novy, schvalil to aj vyrobca. Serie ma to, ze opat neuvladli spatnu montaz a opat tam nieco prepichli, nedotiahli. Je to proste hanba, hanba, taketo servisy.

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 30 led 2016, 19:45
od Xavier
To ak je fakt montazou, tak to nie je na sudneho znalca, ale na dva monokle. Asi by som rovno riesil cez importera, ze v danom servise to neodborne namontovali. Ale samozrejme predtym si bud 100isty, ze je to ich vinou. Si to skjus doma pozriet, posudit.

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 31 led 2016, 11:47
od mater
taketo situacie neprospievaju zdraviu ...

skus zajst do ineho servisu, nech sa nato pozru, ziskas iny pohlad.

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 02 úno 2016, 10:04
od blesk
V novom SM je clanok o 1.8TSI a pride mi to velmi podobne k 1.4T a 1.6T. Motor mal od 2008 do 2011 uzke piestne kruzky z dovodu nizsej spotreby, tie ale mali nejake mensie kanaliky na olej, ktore sa zalepili karbonom. Motor zacal najprv zrat olej, neskor vyryl drazku do valca. Vtedy uz pomohol len vybrus alebo novy motor. Po prechode na hrubsie kruzky, problemy prestali. Odporuca sa tankovat aditivovany benzin alebo aditivovat dodatocne a skratit vymeny oleja na max 15tisic. Potom to vraj vydrzi 200tisic km.
patcube tak ma napada, aky benzin si tankoval? Aditivovanu 95ku alebo obycajnu?
1.8tsi.jpg

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 02 úno 2016, 10:37
od Astra - R@SAG
Tak to je důvod proč tankuji OMV a Shell klasický benzín N95 a přidávám si sám VIF.

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 02 úno 2016, 10:53
od Astra - R@SAG
Mám dotaz, myslíte že pokud si dolévám aditivum sám a vesměs tankuji 50lit a dám 3x20ml aditiva, to znamená na cca 60lit benzínu, ubliži to motoru. Předpokládám, že ne a jen mu dopřávám :) :) . Ročně najedu cca 12 - 13tis. km a tak výměna oleje je v pohodě.

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 02 úno 2016, 10:56
od blesk
To ja taky, uz jenom kvuli klidnejsimu volnobehu, ale 2015 uz ma asi jine krouzky, takze nutne to uplne neni.

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 02 úno 2016, 11:04
od Astra - R@SAG
To sice mají, ale i přesto to tam dávám a myslím, že me cca 300kč za rok nezrujnuje navíc a věřím, že motoru to určitě prospěje. Hlavně to pociťuji v zimě, kdy je motor hodně studený.

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Napsal: 02 úno 2016, 11:09
od blesk
Myslim, ze na obalu VIF je napsano, ze prelevani neni na zavadu. Ja davam neco vic, nez je norma.