Stránka 7 z 15

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 14 bře 2016, 13:06
od blesk
Prevodovka:
o te uz bylo napsano tolik radku vsudemozne ze to nema smysl opakovat, tak snad jen v rychlosti, je znamo, ze pochazi od GM a minilne prvni tri ze sesti stupnu jsou na facku, na nejake razeni ve stylu rychle a zbesile radsi zapomente
http://moje.auto.cz/JohnDeere8320R/neni.html

Za mna len jednotka a dvojka su prilis kratke.

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 15 bře 2016, 22:32
od mclean
co je to medziplyn?

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 16 bře 2016, 07:20
od Xavier
ked radis z vyssieho stupna na nizsi, tak to proste nejde, alebo len brutal silou. preto v takom pripade pred zaradenim nizsieho stupna pri vytlacenej spojke pridas plyn - medziplyn a potom tam nizsi stupen lahko zaradis.
to v astre sa citim ako dochodca...ziadna rucna ziadna zakruta smykom, v terene pomaly lebo ak zapadnem toto auto nerozhybem a jazda...ako na pc..vsetko ide lahko az bez odozvy

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 16 bře 2016, 09:39
od pico
Na nakladakoch sa pri tom aj dva krat vyslapla spojka.

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 16 bře 2016, 09:46
od Xavier
heh a na 105ke ked sa jazdilo "relly" na rybach ci vyticovala nova cyklotrasa porastom tak aj sitic som daval. ech to boli casy, to by som siel na zazitkovu jazdu 105kou. ale tak poriadne jej dat na na prdel v terene

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 18 bře 2016, 19:35
od tuomas
zdravím, ohledně oleje do té M32... tenhle viz foto je ok? raději se zeptám než to tam nechám nalít, dík za radu.

Obrázek

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 22 bře 2016, 10:52
od blesk
Asi jo, je to API GL4 a podle kodu to sedi na Opel 1940182 75W-85, i kdyz kdo to pro Febi vyrabi a v jake kvalite?
Nevim jestli je rozdil mezi 75W a 75W-85, podle teto tabulky ano:
http://www.petroleum.cz/vyrobky/oleje-p ... ikace.aspx
Nejaka diskuze o oleji pro M32:
https://www.oleje.cz/forum/opel-m32wr-c ... t5666.html
Ja mam rv 2011 a Opel v internim systemu zmenil specifikaci oleje pro cislo 1940182 z 75W-85 na 75W-90, tedy hustsi olej pro vyssi teploty.

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 22 bře 2016, 18:58
od mclean
Xavier píše:ked radis z vyssieho stupna na nizsi, tak to proste nejde, alebo len brutal silou. preto v takom pripade pred zaradenim nizsieho stupna pri vytlacenej spojke pridas plyn - medziplyn a potom tam nizsi stupen lahko zaradis.
to v astre sa citim ako dochodca...ziadna rucna ziadna zakruta smykom, v terene pomaly lebo ak zapadnem toto auto nerozhybem a jazda...ako na pc..vsetko ide lahko az bez odozvy
ja to asi nechapem, okrem jednotky nemam problem zaradit za jazdy nic a jendotku pouzivam iba na rozbeh.. akurat pri podradovani podrzim spojku v zabere, aby autom netrhlo. nevidim dovod na pouzivanie medziplynu v podradovani na autach s PC vstrekovanim, bezne tak dobrzdujem pred tabulkou obce, krizovatkou, a pod. fakt vidim vyznam medziplynu len v jazde na neutraly na starych autach.. co delam spatne? :oops:

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 22 bře 2016, 20:13
od Xavier
Ze ides vyssou rychlostou o akjych sa tu bavime, alebo ti nevadi, ze nicis spojku na to, aby si 10km za hodinu pri nedostatocnej zotrvacnej sile zvladol na dvojke. Inak je rozdiel 10 km pri rozbehu, ked mnas zotrvacnu silu a radis z 1 do 2. A rozdiel, ked autu si tu zotrvacnu silu uz takmer ubral na nulu a skusas sa rozbehnut na 2ke.

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Napsal: 22 bře 2016, 22:01
od kotek
Možná je to k danému tématu mimo mísu, ale od doby, co jsem tak nějak postupně uživatelem Oplů se rozjíždím v 90 % na dvojku. Tedy do obsazenosti vozidla dvěma osobami. "G" najelo 350 tis a žádná spojka neodešla. Jednička je na "J" fakt krátká ! Taky nějak nechápu proč podřazovat z dvojky na jedničku.