Stránka 7 z 23

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 09 led 2013, 15:23
od Xavier
Presne i pri zamknuti. Akurat to opatovne zamknutie zase sarapati. Ak sa same neresetlo, tak neviem co sa deje. No nezatvara spat po odomknuti a neotvoreni dveri.

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 19 led 2013, 18:19
od Palic
Radek116 píše:Palic:
při odchodu z auta vytáhni klíč ze zapalování a tukni do páčky jak kdyby si dával světelnlou houkačku (jako dílkový světla k sobě). Rozsvítí se ti snad vše venku, v menu to musíš mít povolené a nastavit jestli 30s nebo 60s.
o tomto vim, bez packy mi to proste nejde..... :(

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 19 led 2013, 18:51
od Radek116
Bez páčky to jít nemá, aspoň v mojí specifikaci...

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 19 led 2013, 21:41
od Xavier
myslim, ze to bude v zavislosti od roku vyroby.

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 19 led 2013, 22:15
od pico
Dufam, ze vam cim skorej dam vediet ako je to na rocniku 2013.

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 25 srp 2013, 20:27
od jozkos
ja mam astru vyrobenu v 5/2013 a som max spokojny, myslim že všetky chyby ktore sa tu popisuju uz vychytali vo facelifte a som max spokojny :) akurat ked je plna nadrz pocujem zblkanie pri zastaveni :) tot vsio

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 25 srp 2013, 20:31
od pico
Suhlas az na uvolnene kabliky k bocnym blinkrom. Ale to budem riesit az na 1. garancke, niekedy v 02/2014.

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 25 srp 2013, 20:55
od softOPC
U běžného modelu bych se asi s koupí hodně rozmýšlel, konkurence je velká, ale OPC bych si koupil klidně znovu ;) ale měla by trochu zhubnout, tak 100kg dolů a neměla by soupeře.

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 25 srp 2013, 21:23
od jozkos
tak zas je velka ale vybral som si ho spomedzi vsetkeho co je a to som siel z MB c classe do astry, design ma podla mna najkrajši čo sa týka momentalnej ponuky...

auta ktore sa mi ešte pačia (ja som na sedany) je uplne nova mazda 6 ale tam je cena asi o 10 000eur vyššia a hyundai I40 ale to je Hyundai takže jednoznačne astra :) Opel svojim novym designom sa vratil spet do hry :) ved kolko astier vidim hlavne hatchbackou v Ba to neni az normalne :)

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Napsal: 17 pro 2013, 23:22
od mano82
Nekupil...

Zdravim, som na fore novy. Naivne som dufal, ze s novym autom sa tak skoro nebudem registrovat na nove forum. Hladal som tu vhodne vlakna na moje problemy, ale nakoniec som sa rozhodol to hodit sem a napisat aj par skusenosti. Astru som kupoval ako novu 1.4T 103kW, 6-manual, vybava Sport aj s niecim navyse. Bolo to skladove vozidlo, takze som bral to co tam namontovali. Cena bola dobra, vybava tiez, takze som vtedy neriesil. Moje predchadzajuce auto bolo Alfa 147 JTD a obcas lutujem, ze som ju predal.

Astra ma za sebou rok a cca 23000km, tak pridavam par postrehov (mozno subjektivnych a prilis negativnych, ale tak to vidim) a potom aj par otazok na problemy, ktore sa momentalne snazim poriesit. Porovnavam prave s predchadzajucim autom, kedze vela som toho nepotestoval. Skusobna jazda je uplny blud. Co sa uz len da zistit pocas 3-4 km, vacsinou po meste? Preto vacsina ludi kupuje auto naslepo.

Auto je skor dialnicne orientovane, sportovu jazdu si moc neuzijete. Podvozok je nervozny a v zakrute na nerovnostiach odskakuje. Absolutne tomu podvozku nedoverujem a tym padom ani celemu autu. Co ma najviac sokuje, ze aj predna naprava odskakuje. Inak je podvozok dobre odhlucneny. Hrkotala mi zadna naprava na nerovnostiach, ale po servisnej prehliadke to prestalo. Zrejme hrkotali brzdove platnicky, kedze to je to jedine, co tam rozoberali a cistili. Mam aj ten flexride podvozok, ale podla mna je to len taky oblbovak. V rezime sport to v zakrute odskakuje este viacej. Medzi rezimom normal a tour necitim extra velky rozdiel. Preto by som tento adaptivny podvozok bez mihnutia oka radsej vymenil za bi-xenony. Tusim aj v TopGeare dosiahol golf v sportovom mode horsi cas ako v normalnom?!? Ak je ten isty podvozok na OPC, no neviem, neviem...

Motor uplne zabija vaha auta. 140 koni znelo super, z registracneho poplatku sa mi pretocili oci a v konecnom dosledku to je uplne obycajne jazdiace auto, nic extra. Krutak by mohol byt vacsi, toto ma 200Nm, konkurencia okolo 250Nm a nizsiu vahu. Dlhodoba spotreba 6,8l. Jazdim tak normalne. Co mi pride divne, a to bolo aj u stareho auta, ze pri plnom zosliapnuti plynoveho pedalu auto netaha tak dobre, ako ked plyn stlacam postupne s otackami, resp ked sa znovu aktivuje tempomat. Pri elektronickom plyne to uz mohli poriesit s ohladom na maximalnu akceleraciu.

Z prevodovky mam zmiesane pocity, jednotka je velmi kratka, resp.dvojka je daleko od jednotky a treba vytocit 1-tku k 3000 otackam, aby dvojka padla k 2000 a ja nemusel pozerat do spetaku ako sa mi kazdy nalepi na zadok. Zvysok je ok, drahy su dlhsie, ale akceptovatelne, rychlosti zapadaju hladko, priam pricucne paku do koncovej polohy. Vyhovuje mi dlha 6tka, co je aj jeden z dovodov preco som vzal astru. Pri 130-ke motor toci len 2500 otacok. Co ma neskutocne sere, je stvrty stupen, ked v okoli 2000 otacok sa pri akceleracii trasie radiaca paka. Robi to od zaciatku a tak v 80% zaradenia stvorky. Bol som s tym v servise, ale im to neprislo ako vada. Motali sprostosti, ze mam jazdit v rozmedzi 3-4,5 tisic otacok, ze to je z detonacii motora, lebo motor sa dusi pri 2000ot, je tam staly prevod atd. A tu smeruje moja prva otazka, ci ma niekto s tou stvorkou podobne skusenosti?

Druha otazka je na posilnovac riadenia. V poslednej dobe, ked idem po rovnej ceste a dlhsie netocim volantom, ako keby sa posilnovac vypol a nie som schopny robit mikrokorekcie. Musim to pretlacit vacsou silou, kedy zabere posilnovac a volant mi trochu ustreli. Nie je to nic prijemne najma na uzkej ceste... V servise im to tiez neprislo ako problem alebo by z toho mali podobny pocit ako ja.. ale tu sme sa aspon dohodli, ze bud si nechaju auto na dlhsie pozorovanie alebo to budem monitorovat ja a mam sa zastavit, ak to bude pretrvavat alebo nebodaj sa zhorsovat. Ma niekto podobne skusenosti? Minimalne jeden kolega s astrou mi opisoval podobne spravanie posilnovaca. Robi mi to asi posledny mesiac a nepride mi to vobec normalne a akceptovatelne!

Dalsie veci, co mi vadia a viacmenej nemam chut ich dalej riesit - vrzga sedacka vodica pri prejazde kruhaca. Na dialnici hvizda vzduch popri spataku, divne je, ze najma na vodicovej strane. Po nastartovani nieco chrusta v palubovke, zrejme sa nastavuju klapky, len mi pride divne, ze to trva nejak dlho, niekedy aj cez minutu. Klima sa neda prepnut do mono rezimu, stale je iba dual mod a musim otacat oba kolieska, ked chcem rovnaku teplotu. Je to rusive, odvadza to pozornost od riadenia, nehovoriac o tom, ze nie vzdy zafunguje rovnica jeden cvak=jeden stupen. Regulacia teploty je tiez dost agresivna, napr pri pridani teploty sa riadiaca jednotka snazi co najrychlejsie dosiahnut pozadovanu teplotu a preto pusti horuci vzduch.

Design auta je pekny, interier aj exterier. Ako uz bolo viac krat spominane, licovanie, najma plechov, je dost odflaknute. A celkovy dojem kazia 17 palcove kolesa, resp male pneumatiky. Vznikaju tam velke medzery medzi kolesom a blatnikom a pridu mi tam take utopene. 225/50 R17 by tam sadli urcite viac. Ved nakoniec v nemecku sa predavaju na tychto. Aj s 16" plechacmi to vyzera plnsie... Inak je dost citit, ze sa setrilo, kde sa len dalo. Napr. lacny tvrdy plast na zadnych dverach. Alebo chyba mi taka drobnost - bezpecnostne svetielko pri otvorenych dverach, aby mi nejaky majster v noci neotrhol dvere. Ked uz tak, mohli tam nalepit aspon nejaku reflexnu pasku.

Zaverom.. povodne som myslel, ze po splateni astry pojdem do insignie, no ale silne pochybujem, ze astra vobec splatenie lizingu prezije v mojej garazi. A dalsi opel tiez nie.
Uff, takyto dlhy prispevok som este nenapisal, snad ma za to hned nevylucite..