Stránka 5 z 6
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 28 dub 2017, 16:07
od Marek L
Já se taky tak nějak rozhodl...
Jinak u nového Káčka je rozdíl mezi 1,4-92 kW a 1,6-147 kW ceníkových 90000,-
Aspoň teda byl, před cca třemi měsíci, kdy jsem si to pročítal.
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 02 kvě 2017, 22:12
od kotek
http://old.vybermiauto.cz/autoblok/clan ... gine_10671
Článek poněkud staršího data, ale problém s akcelerací problémových motorizací zaznamenám i v tomto testu.
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 20 kvě 2017, 08:19
od vaidimar
Tak, jak jsem toto vlákno založil, tak jej doufám tímto i uzavřu. Po 6 letech pravidelného a "kvalitního servisu" u autorizovaných dílerů, kteří tento problém nemohli řešit, jsem odevzdal auto jednomu šikovnému automechanikovi. Ten se v tom povrtal a zjistil, jako možnou příčinu čidlo otáček motoru na klikové hřídeli, které do jisté míry ovlivňuje zapalování, dál pak zjistil, že v roce 2016 tam machři od dílera dali svíčky určené do jiného motoru (Bez iridia, do obyč atmosfér), následně čehož se patrně odpálila zapalovací lišta, kterou jsme měnili při další návštěvě. Mimo jiné objevil, že servis, který auto připravil a prošel s ním přes STK nechal na autě prasklou zadní pružinu. Je možné že pružina praskla záhy, ale je divné, že při přezouvání a kontrole vozu si nevšimli, že je na hranici životnosti (navíc autu je 6 let a má skoro 100 000km)... inu specialisti na slovo vzatí, zatím vozido nevykazuje žádný problém. Takže patrně z důvodu liknavosti, neodbornosti a lenosti servisu jsem utratil cca 15 000, které jsem nemusel o času ani nemluvím. Pokud se trhání vrátí dám Vám vědět.
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 20 kvě 2017, 09:33
od blesk
To jsou borci, dat tam jine svicky, to museli videt, ze vypadaji uplne jinak, kdyz je tam motovali. Navic za kontrolu vozu pri prohlidce se plati nejakych 800czk, tak bych chtel vedet, co tam kontroluji.
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 20 kvě 2017, 09:51
od vaidimar
No spíš mě udivuje jiná věc, do servisu je auto dáváno s janou stížností že škube, dokonce se zapsanou vadou v jednotce a ten expert se ani nepodívá na zapalování, nebo do systému, co na tom autě bylo měněno, vymaže vadu a je veřešeno. Jak jsem později zjistil dle čísla ND, je jasné že ty svíčky jsou špatné, dokonce i cena je jiná. (Iridiové stojí cca 450kč za kus obyčejné cca 160kč za kus), vizuálně tam je malý rozdíl
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 02 kvě 2019, 12:27
od Astra - R@SAG
Tak zde napíši, jak to vypadá s cukáním, už jsem ho nezaznamenal hodně dlouho, řekl bych od te doby co jsem opustil N-95 a tankuji pouze 100 oktan a astra nemá žádné potíže, spotřeba klecla, motor má pružnost mnohem lepší a konečném výsledku jsem na tom stejně finančně za benzín, 100 je dražší, ale mám nižší spotřebu, tak že to co zaplatím na benzínu je srovnatelné.
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 25 srp 2019, 14:30
od marek.sotak
poprosím napísať presný typ sviečky čo ste menili. Jedna sa mi o 1,4T benzin 103 kW ..... ďakujem
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 26 srp 2019, 06:53
od Astra - R@SAG
Já měnil za svíčky NGK 91039 a to asi většina lidí - návod zde -
http://astra-rasag.maweb.eu/?page_id=1752
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 20 lis 2019, 19:54
od matepet
Ahoj, řeším podobný problém s cukáním motoru. Projevuje se od cca 2800ot. motoru do 3200. Ale někdy i při nižších a někdy i vyšších pak od 5000t.
Je to pouze pokud přidám víc plynu, při plné akceleraci a pokud je motor už ohřátý. Na LPG to dělá víc než na benzín. Na benzín většinou vůbec nebo málo. Jedná se o 1.4T LPG najeto 76 tisíc km. Svíčky jsem měnil na 60. tisících a dával jsem nějaké NGK. Typ svíček je stejný na benzín/LPG? Nevím jestli mám ty iridiové...
Děkuji za odpovědi.
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Napsal: 30 lis 2019, 10:39
od matepet
Kdyby to někoho zajímalo, tak moje problémy jsou vyřešeny. Byla to zapalovací lišta.