Stránka 5 z 34
Re: Brzdy
Napsal: 21 črc 2014, 14:07
od Arwy
Neviete náhodou niekto, kto je výrobcom origo brzdových kotúčov a doštičiek?
Re: Brzdy
Napsal: 21 črc 2014, 15:36
od honzina
arwy mam pocit ze jsem nekde na deskách videl napis TRW a nekde TEXTAR
Re: Brzdy
Napsal: 21 črc 2014, 16:55
od softOPC
Kdykoli jsem měnil kotouče, tak jsem volil ATE, desky jsou dost dobré právě Textar, nebo popřípadě ATE. V této kombinaci (ATE/Textar) auto perfektně deceleruje a přitom mají desky slušnou výdrž.
Re: Brzdy
Napsal: 22 črc 2014, 08:13
od Arwy
Čaká ma výmena, tak dumám čo tam dať. Pri brzdení z nižších rýchlostí cítim vybrácie, tak že už budú pravdepodobne zvlnené brzdové kotúče. Vyváženie kolies pomohlo len asi na 2500 km.
Re: Brzdy
Napsal: 22 črc 2014, 08:29
od MilanS
Koľko km má Astra najazdené? Niekde som čítal, že vzhľadom na váhu to budú častejšie výmeny ako na Astre H.
Re: Brzdy
Napsal: 22 črc 2014, 08:42
od jackdaws
dvaja znamy co maju astru J tak menili jeden pri 34t km zadne kotuce a dosticky a druhy cca pri 45t km zadne aj predne kotuce+dosticky...
Re: Brzdy
Napsal: 22 črc 2014, 10:41
od Arwy
MilanS píše:Koľko km má Astra najazdené? Niekde som čítal, že vzhľadom na váhu to budú častejšie výmeny ako na Astre H.
Cca 87 000 km.
Re: Brzdy
Napsal: 22 črc 2014, 10:44
od MilanS
Tak to je dost málo. Ak by sa menilo pri 120 až 150 tis. km, to by bolo OK, ale toto je fakt krátky interval.
Re: Brzdy
Napsal: 22 črc 2014, 13:20
od jackdaws
ja mam J vyse roka a su tam citelne priehlbinky na kotucoch hlavne vpredu...
a naozaj na H 1,9 cdti v poho cca pri 160t km vymena kotucov
Re: Brzdy
Napsal: 22 črc 2014, 13:28
od softOPC
Vzhledem k neustálým úsporám materiálu, zvyšování hmotnosti aut a provozního tlaku v brzdných systémech se zkrácení intervalu výměn kotoučů nedivím, nehledě na pocit bezpečí, když si sám brzdy rozdělám a vyčistím. Při výměně pouze brzdových desek v servisu tak nějak pochybuji, že se mechanik bude nějak bude "srát" s čištěním třmenu a kluzných ploch desek. Používám pastu a spray s měděným práškem, už dlouho jsem neviděl, že by toto v servisech standartně používali, šetří se všude. Taky proto se mi nerovnoměrně nesjíždí desky, nepískám při brždění a kola se otočí na zvedáku několikrát dokola. Takže náběh desek u J cca 50tkm a kotoučů 100tkm mi nepřijde nijak nepřiměřený. Spíš mám pocit, že u mě to bude celkem zajímavé.