Stránka 5 z 6
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 28 srp 2014, 07:36
od Arwy
Ak myslíte brzdný účinok, tak osobne nejaký rozdiel necítim. Jediné výrazné plus pre mňa je to, že na diskoch sa neusádza čierny prach z obloženia.
Astra G má slabé brzdy sama o sebe. Keď som presadol do Jčka, tak som brzdil ako niekto kto sedí prvý krát v aute

.
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 02 lis 2014, 22:05
od kovpal71
[A co namontovat svicky ngk sice za 170kc ale kvalitnejsi mat ala japan ?
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 10 lis 2014, 19:35
od Arwy
Prečo by som to robil?
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 23 lis 2014, 16:35
od kovpal71
Arwy píše:Prečo by som to robil?
Jestli jsou lepsi nez champion svičky?
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 31 led 2015, 11:20
od Arwy
Pri 103 000 km si Astra vypýtala ďalšiu výmenu oleja + LPG servis. Pomer jazdy na benzín a LPG:
Benzín: 74 hod.
LPG : 1364 hod.
Motor si už na LPG odjazdil cca 65 000 km, zatiaľ bez následkov .... .
V minulom roku došlo k výmene čidla teploty chladiacej kvapaliny v telese termostatu (kvapalina pretekala do konektora), menil sa aj obmedzovač otvorenia vodičových dverí - vietor sa oprel do otvorených dverí tak, že prasklo vonkajšie oplastovanie obmedzovača a dvere pri otváraní pukali a čistili sa zadné brzdy.
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 31 led 2015, 18:03
od Desirehd
Ahojte,občas citim v aute plyn,je to vždy len chvilu a stava sa to hlavne pri cuvaní,je to normálne? A Arwy tiež som toto leto absolvoval prvú dovolenku na astre je vlastne ešte v zábehu teraz mám najazdené 17000km.Bol som v Bulharsku cez Srbsko ,skoro celá cesta dialnica ,najazdene 3050km a spotreba 251L plynu čo je asi 8,3l.Benzín som do toho nerátal tipujem že asi 3l som mohol spáliť.V aute štyri osoby a kufor do plna,takže som celkom spokojní aká bola spotreba.Cesta bez problémov,len na spiatočnej ceste som počul jemne zvuky z lavej strany vpredu pred volantom.Neviem čo to bolo ale asi to bolo sposobene tým teplom od slnka a velkou rýchlostou.
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 03 bře 2017, 16:58
od bezdo
ahojte,mam presne tento isty problem s vyhrievanim termostatu a prosim vas o radu.
Je treba menit len termostat,je jeho sucastou aj to vyhrievanie? Alebo treba menit cely ten obal trrmostatu?
Napr ako toto
https://www.comco.sk/obal-termostatu-fe ... at-100095/
Potesila by ma najma odpoved ze staci termostat,je to raz tak drahe..
Dakujem
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 03 bře 2017, 19:08
od jack
Stačí vymeniť len termostat za taký, aký je odfotený tu na obr., no ja by som uvažoval (keď sa už pokazil) zameniť a vymeniť ho za termostat z Chevrolet Cruze s rovnakým atmosferickým motorom A16XER
http://www.astra-faq.ru/remont/zamena-termostat.html .
Termostat z Chevroletu je metalický - nemá predohrev ako u Astry (väčšinou sa zvykne pokaziť práve ten predohrev) a je plnohodnotne zameniteľný na Astru J s motorom A16XER.
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 03 bře 2017, 19:21
od bezdo
Dakujem za odpoved,velmi si ma potesil.
Prosim este o radu je to napriklad ten prvy v tom odkaze? To cislo z odkazu tam je.
https://www.comco.sk/autodiely/opel/ast ... at-100095/
Ked pises ze tam nie je vyhrievanie,ale tiez v tvojom ruskom odkaze je konektor,ci to je iba na teplotu?
A nebude to hlasit chybu?
Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW
Napsal: 13 dub 2017, 08:49
od Arwy
V roku 2016 po odjazdení 82 000 km na LPG dospel čas k úprave hlavy pre spaľovanie LPG. Po odporúčaní jedného autorizovaného servisu som sa rozhodol pre firmu zaoberajúcu sa úpravami a opravami motorov z
Popradu.
Úprava predstavovala výmenu ventilových sediel v hlave, frézovanie vodítok ventilov, výmenu ventilových tesnení, nastavenie ventilovej vôle a výmenu semeringov vačiek. Zároveň som vymenil komplet rozvody, remene, sviečky.
Vačky po demontáži víka:
Sacie ventily:
Výfukové ventily:
Spodná časť hlavy:
Po inštalácií LPG som namontoval aj elektronické primazávanie ventilov od
JLM Valve, ktoré aj pri najnižšom dávkovaní maziva dávalo veľké dávky, čo malo za následok spekanie oleja na piestoch. Primazávanie som po úprave hlavy odpojil.
Po úprave:
Sacie ventily:
Spodná časť hlavy:
Výfukové ventily:
Vačky:
Očistené piesty:
Od úpravy najazdené 12 600 km a zatiaľ v pohode.