Pro Xavier: K bodu 9. bohužel nemám polohu osvětlení auto.
Zřejmě spojeno pouze s optickou a osvětlovací sadou. Objednávat vůz znova, zřejmě upravím některé preference.
Pro MilanS, pico: To co jsem psal, že by šlo vylepšit jsem psal jen jako rýpanec, že by na tom Opel mohl ještě trochu zapracovat, ne že je to špatné auto, spíše naopak.
Všechno je otázkou kompromisů, především finančních. I kdybych kupoval auto znovu, stejně bych opět skončil u toho samého vozu ze spousta důvodů.
1. Je z toho co jsem zkoušel nejprostornější. Především s lounge sezením si v případě 4 cestujících mohu i se svými 190 cm vzadu a obdobně rostlými kamarády vpředu na dlouhé cestě narovnat vzadu nohy! Dokud vás nezačnou bolet kolena asi nebudete vědět o čem hovořím...
2. V dané kategorii bylo sice více modelů i s vyšší výbavou za nižší cenu, ale pořád si myslím, že na tom je Zafira Tourer nejlépe v poměru toho, co opravdu chci a potřebuji k ceně. Sice ne o moc, ale o trochu ano.
3. Prodejce byl schopen nabídnout konkurenceschopnou cenu a dodal vše co slíbil. Naprostá spokojenost.
4. Z toho co jsem zkoušel má Zadira rozumně nastavenou brzdu. S některými auty co mají přehnané asistenty je rychlé a efektivní brždění s následným jemným dobržděním bez toho abyste létali v sedačce docela problém.
5. Spojka byla u testovaných aut jedna z těch lehčích. V koupené motorizaci je dokonce ještě lehčí a dá se skoro ovládat i jen tím pohybem chodidla v kotníku.
6. Prostě a jednoduše ze všech vozů se mi nejvíce líbila.
Pro Pico:
K prostoru pro nohu při tempomatu. Preferoval bych si ji opřít podobně jako levou o podběh, jen napravo od plynu do místa středového tunelu.
Co se ovládání spojky týče. Pohyb chodidla v kotníku je na ovládání mnohonásobně preciznější než ovládat spojku pohybem celé nohy v kyčli a kolenu. Zkuste si plynový pedál ovládat celou nohou a ne jen pohybem chodidla v kotníku zapřeném o podlahu a hned to poznáte.
Nehledě na to, když si budu chtít naposilovat svaly na levé noze, tak si mnohem raději půjdu zahrát volejbal, zalyžovat nebo i se jen projít než mačkat spojku.
