Stránka 4 z 7

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 10 pro 2014, 21:26
od MilanS
Phrz píše:kdyz se uprodnostni prakticnost nad designem vznikne neco jako fiat multipla 8-)
Spresňujem : pokiaľ sa zachová dnešný dizajnový štandard.

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 13 pro 2014, 23:38
od B.Cernik
Pro Xavier: K bodu 9. bohužel nemám polohu osvětlení auto.
Zřejmě spojeno pouze s optickou a osvětlovací sadou. Objednávat vůz znova, zřejmě upravím některé preference.

Pro MilanS, pico: To co jsem psal, že by šlo vylepšit jsem psal jen jako rýpanec, že by na tom Opel mohl ještě trochu zapracovat, ne že je to špatné auto, spíše naopak.
Všechno je otázkou kompromisů, především finančních. I kdybych kupoval auto znovu, stejně bych opět skončil u toho samého vozu ze spousta důvodů.
1. Je z toho co jsem zkoušel nejprostornější. Především s lounge sezením si v případě 4 cestujících mohu i se svými 190 cm vzadu a obdobně rostlými kamarády vpředu na dlouhé cestě narovnat vzadu nohy! Dokud vás nezačnou bolet kolena asi nebudete vědět o čem hovořím...
2. V dané kategorii bylo sice více modelů i s vyšší výbavou za nižší cenu, ale pořád si myslím, že na tom je Zafira Tourer nejlépe v poměru toho, co opravdu chci a potřebuji k ceně. Sice ne o moc, ale o trochu ano.
3. Prodejce byl schopen nabídnout konkurenceschopnou cenu a dodal vše co slíbil. Naprostá spokojenost.
4. Z toho co jsem zkoušel má Zadira rozumně nastavenou brzdu. S některými auty co mají přehnané asistenty je rychlé a efektivní brždění s následným jemným dobržděním bez toho abyste létali v sedačce docela problém.
5. Spojka byla u testovaných aut jedna z těch lehčích. V koupené motorizaci je dokonce ještě lehčí a dá se skoro ovládat i jen tím pohybem chodidla v kotníku.
6. Prostě a jednoduše ze všech vozů se mi nejvíce líbila.

Pro Pico:
K prostoru pro nohu při tempomatu. Preferoval bych si ji opřít podobně jako levou o podběh, jen napravo od plynu do místa středového tunelu.

Co se ovládání spojky týče. Pohyb chodidla v kotníku je na ovládání mnohonásobně preciznější než ovládat spojku pohybem celé nohy v kyčli a kolenu. Zkuste si plynový pedál ovládat celou nohou a ne jen pohybem chodidla v kotníku zapřeném o podlahu a hned to poznáte.
Nehledě na to, když si budu chtít naposilovat svaly na levé noze, tak si mnohem raději půjdu zahrát volejbal, zalyžovat nebo i se jen projít než mačkat spojku. ;-)

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 14 pro 2014, 18:21
od MilanS
Spomínané ovládanie spojky len pohybom členka by som tiež uvítal.

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 22 pro 2014, 20:57
od beavis
Nevim cim to, asi tema vanocema, ale dneska me proste nasralo to neustaly pipani, kdyz se zastavi a otevrou se dvere. Sice to za chvili prestane, ale i tak nechapu podstatu tyhle veci. Snad nejakej navrat ke korenum Astry G? :x

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 22 pro 2014, 21:17
od jack
Ja som pred rokom ohľadom toho pípani trochu pátral a "dopátral" som sa (no už neviem kde), že to je upozornenie (pri výstupe z auta) na ponechaný kľúč v spínačke.
Skúšal som to všelijako, no nedá sa to nijako "v nastaveniach auta" vypnúť (aspoň som na to neprišiel).

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 22 pro 2014, 22:28
od pico
Ano, je to upozornenie na ponechanu kluc v zapalovani. Ale nepipa to. Je to celkom prijemny zvuk, ja ho beriem ako +. A nema to len Astra.

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 07 čer 2015, 17:58
od tomax
Svetla vyska Biturbo je problem, nikde s tim nejde zaparkovat a ryje v zemi kazdy den. Tak jen pro predstavu pro mistni soudruhy, co by po tomto modelu nejak vice touzili. Jakekoli vetsi zvlneni vozovky nebo retarder je nas verejny nepritel cislo jedna.
biturbo_svetla_vyska1.jpg
biturbo_svetla_vyska2.jpg

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 07 čer 2015, 18:06
od Astra - R@SAG
Tak to je opravdu hodně nešťastné.

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 07 čer 2015, 19:53
od jack
tomax píše:Svetla vyska Biturbo je problem, nikde s tim nejde zaparkovat a ryje v zemi kazdy den.
Ja Biturbo nemám a mám to nízko tak isto. Už som párkrat škriabal obrubníky, no ešte šťastie, že ten čierny plast pod nárazníkom je poddajný ako keby bol z gumy - zaparkovať na naších parkoviskách, či niekde na tráve pri vode alebo na kraji lesa je s rizikom odtrhnutia. Vyzerá to štýlovo, no pre naše cesty nešťastné riešenie.
ASTRA spojler.jpg

Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.

Napsal: 08 čer 2015, 07:42
od Xavier
hej, ma to kazda astra. a vacsinou v strede sa to rozpoli v tom spoji. Ale zase vzdy lepsie, ako na g-cku, kde bol vypustaci ventil pre chladiacu zmes. tiez som ho parkrat suchol o obrubnik a nevraviac na polnych cestach :) No som kludnejsi, lebo tu aspon je krytka motora. I ked plastova, no na polne cesty super vec.