Dakujem. Este ju nemam doma. Uz je nachystana, vcera mi volali, no idem az v pondelok pre nu, kedze je to kus cesty. takze interier viem posudit iba z toho co som videl v salone a pocas jazdy. Moj dojem z interieru je dobry. Paci sa mi usporiadanie a aj to ako je navrhnuty. Mozno by som ubral dizajnove hrany, ktore su okolo displeja a na palubovke, lebo tam sa bude zachytavat prach. Ved to pozname z nasich astier. co sa spracovania tyka, je to ok. 1. krat ma prekvapili madla dveri. boli na dotyk viac plastove ako v astre, ale pri dalsej obhliadke som to uz neregistroval. co sa mi pacilo je, ze to auto ma z hladiska priestoru logiku. napríklad schranka pred spolujazdcom je uzsia a tak sa da komfortne otvorit aj ked niekto na sedacke sedi. otvara sa pekne medzi kolena a nie na kolena ako v astre. to iste kufor. zhltne viacmenej to co astra kombi. museli sa na mne naramne bavit, ked som obchadzal predajne s kuframi a detskym bicyklom vel. 16ka a skusal, ktore auto co da. scala zvladne velke 4kufre ktore brávame na letnu dovolenku. pridam foto a rozmer kufrov ked bude doma. okrem toho zostalo miesto na boku na dva vaky a za kuframi cca 7-10cm miesta od hrany. to iste nad kuframi. miesto na zadnych sedadlách je bez konkurencie, spracovanie a posed sa mi tiez pacil. s cim som nebol stotozneny a trvalo mi dlhsiu dobu sa cez to prehryzt bol tempomat na packe, hlavne cancel je uplne zle dany. dalej stierace ala S105. A priznam, ze neviem ake ma ostrekovace, ci rozprasovacie, ale ja dost vela striekam na okna a na astre motylikove stierace a rozprasovanie nema chybu. podotknem to rozprasovanie astra k uz tiez nema. tiez som mal obavy ovladania kurenia, kedze je kombinovana s dotykovym displeyom. ale super je, ze auto rezim sa da ovladat bez dotykového displeya a to vyuzivam na 90% i teraz. ked bude doma dam fotky a mozno i prve postrehy s 500km cesty domov. rozhodol som sa, ze sa vyhnem dialnici a pojdem okreskami.
nehnevajte sa kolegovia z ciech, ale ta dialnica co som absolvoval minule na spaitocnej ceste zo zastavkou cez prahu u rodiny bola katastrofa. zabil som viacej casu na tych prerabkach nehovoriac o tom, ze myslim si, ze kultura vodicov je tam horsia. mal som asi 10takych situacii, ze niekto sa vypichol bez smerovky cca 20m predo mnou a musel som v rychlejsom pruhu ostro brzdit. ale fakt to neberte v zlom, len konstatujem, ze radsej sa tomu chcem vyhnut a aj ked pise trasu dlhsiu o skoro hodinu, bude to asi casovo to iste, ako keby som trcal v zápchach a trpol, kedy ma zase kto vyblokuje s autom, ktore este tak nepoznam ako moju astricku.
inak ak mam hodnotit za mna, co som uz pisal. scala podla mna nema konkurenciu v tej kategori co sa tyka priestor, spotreba. astra by bola zaujimava, ak ten kufor s rezervou je taky aspon ako v J astre. ma jednoznacne najnizsiu cenu, ked odhliadnem od tej zlavy co som dostal na scalu. pri beznej zlave by mala fakt oproti scale navrh cenou. i30 co som pozeral ma sklamal najviacej. cakal som lepsi kufor, miesta vzadu suverjne najmenej, pedal plynu z podlahy, neviem kam si dat nohu ked je tempomat zapnuty. okna sa s dialkovym nedaju stiahnut, ze vyvetrat auto kym k nemu prideme, ci na dialku. idu len vytiahnut, co som fakt nepochopil, ze preco uz nedoprogramovali aj opak. a spotreba najvyssia. sam predajca vravel, z eto co uvadzaju na forach a meracoch spotreby je pravda. ze ju ma doma v diesli a mam ratat o 1l viac ako u astry a skodovky. takze zostala jedine neobmedzena zaruka ako benefit a cena tesne za astrou uz s asistentmi a led, ale po mojej zamestaneckej zlave.
tak tolko môjmu k dlhsiemu opisu
