Stránka 3 z 3

Re: Kovový šramot při studeném startu - 1,4T-103KW

Napsal: 29 lis 2016, 17:44
od kotek
Mno, určitě bych se zařadil do kategorie spořivého jezdce, ale na G Astře byl řetěz, a najezdila 340 tis bez výměny. A v okamžiku prodeje šlapal motor jako hodinky. Já bych ten problém viděl spíše v kvalitě originál dílů Opel, které už holt nejsou to co bývaly. Troufnu si tvrdit, že tento rozdíl mezi origo a neorigo se tak nějak zmenšuje, akorát cenový rozdíl je čím dál tím větší. Protože jediným cílem prodejce a výrobce je jezdit do servisu a přežít záruku. No a pak si koupit nové auto. Holt spotřebák.

Re: Kovový šramot při studeném startu - 1,4T-103KW

Napsal: 30 lis 2016, 06:38
od Astra - R@SAG
Marek L píše:Souhlas.
A hlavně si nevšímat rádce řazení, který je schopen při lehké zátěži naordinovat motoru
pětku v 75 km/h a šestku v devadesátce což u našich 1,4 TB znamená cca 1500 ot./min. :roll:
a úsporu paliva asi NIC, spíš jen problémy do budoucna. Já se snažím udržovat min. 2000 ot.
Samozřejmě vždy to nejde. Nejhorší je se rozhodnout v městě při 50 jestli jet za 3 nebo za 4, tak to nějak střídám...Mě se zdá ta čtyřka v poho až tak při 60.
Jsem na tom stejně a tak v obci jezdím 55 a to už na tu 4 docela jde, ale jinak souhlas, taky se snažím to držet na 2000 ot. a 6ku řadím aý min. ve 100km/hod. a ne jak ujazuje úkazatel v 83km / hod.

KOTEK: Je to tak jak píšeš, jednou když ovjednávám originál díl OPEL do Astry G rodičům, tak svíčky jsou BOSCH a za 4 roky jsou to NDK, tak je vidět, kdo to dá OPLU za menší peníze, tak podepíšou smlouvu.

Re: Kovový šramot při studeném startu - 1,4T-103KW

Napsal: 12 úno 2018, 16:08
od blesk
Nedavno som mal stiahnutie okna a nieco som s autom skusal na dvore. A pocujem, ze sramot z motora pri jemnom zvyseni otacok a hned pusteni plynu. Hned ma napadla retaz. Olej bol zahriaty. Sledoval som to dalsie dni a robi to stale. Paradoxne pri studenom nie, iba pri teplom. Mozno ked sa ohreje olej a nie je tak husty. Pred par dnami som menil olej, za vychvalovany Mobil1. Ci to nebude olejom. Doteraz som si to nevsimol, lebo pri zatiahnutych oknach to nie je pocut. Bud je ten olej prilis riedky a/alebo je uz natiahnuta retaz. Pozeral som H forum a pisu, ze 1.4ky maju retaz natiahnutu bezne po 100tis km. Takze ma asi caka vymena.
Samotna retaz s napinakom, listami a tesnenim ne je draha, horsie to bude ak by sa menili aj kolieska. Tie su tu uz specialne s nastavovacom vacky a povodnu cenu opravy zdvojnasobia. Mam 7 rokov/127tisic km.

Re: Kovový šramot při studeném startu - 1,4T-103KW

Napsal: 12 úno 2018, 19:22
od Astra - R@SAG
V Astře H je stejný motor 1.4 atmosféra jako v mé Astře G s roku 2006, Montovali se tam 1.4 16v Twinport 66kw/90k, Astra G má na tomto motoru najeto 142 000km / 11let a řetěz má původní od výroby. Tak 100 000km se mi zdá brzo, ale znám případy kdy se měnil i 60 000km.

Tak držím palce.

Re: Kovový šramot při studeném startu - 1,4T-103KW

Napsal: 08 čer 2018, 14:19
od blesk
https://www.repxpert.cz/cs/inform/brand ... il_ds22592

Mechanici v sadách rozvodových řetězů INA nově najdou aditivum Liqui Moly. Díky společnému vývoji společností Schaeffler a Liqui Moly se teď opotřebení při záběhu po výměně rozvodového řetězu snižuje až o 20 procent. Aditivum zajistí optimální mazání a další ochranu součástek.


Aditivum na bázi maziva MoS2 stačí nanést přímo na řetěz při montáži. Ozubená kola vytvoří vysoce odolný mazací film na všech třecích a kluzných kovových plochách a lehký chod řetězu je zajištěn. To je důležité zvláště ve fázi zabíhání řětězu. Nové díly mají díky tomu při záběhu až o 20 procent menší opotřebení.