Stránka 3 z 3

Re: Motorový olej - výměna - 1,4 turbo 88kW/120k - 103kW/140

Napsal: 30 lis 2015, 11:59
od shankly
R@dek diky za vyborny fotonavod. By ma este zaujimalo, ci pri kupe filtru je k nemu aj automaticky novy tesniaci kruzok. Ak nie tak ho musim kupit len v servise alebo sa da zohnat aj v hobby markete? Plati to aj pre tesnenie k vypustaciemu otvoru.
Mohli by ste prosim niekto napisat presne rozmery tesneni?

Re: Motorový olej - výměna - 1,4 turbo 88kW/120k - 103kW/140

Napsal: 30 lis 2015, 12:47
od jack
K olejovému filtru je v krabičke aj tesniaci krúžok a tu máš odkaz na tesnenie vypúšťacej skrutky oleja: http://www.opelmarket.cz/dily/tesneni-v ... 0-203.html , ale musíš si ho nájsť podľa motorizácie - nie sú rovnaké.
(číslo GM materiálu a aj objednávacie sú totožné ako v servise)

Re: Motorový olej - výměna - 1,4 turbo 88kW/120k - 103kW/140

Napsal: 30 lis 2015, 12:48
od Astra - R@SAG
Pokud kupuješ nový filtr, tak součástí je i těsnící kroužek :) :) :) . Znám to s Astry G s 1.4 Twinportem, tak taky bla pouze vložka a vždy tam byla i těsnící kroužek.

Re: Motorový olej - výměna - 1,4 turbo

Napsal: 28 pro 2015, 22:55
od shankly
OldStanda píše:Neskutečný fotoseriál :o , jenom ze zvědavosti: kolikátka je ten imbus-torx?
Vypustacia skrutka je Torx 45 a na filter je treba orech 1/2" 24mm.

Re: Motorový olej - výměna - 1,4 turbo 88kW/120k - 103kW/140

Napsal: 29 pro 2015, 12:19
od Astra - R@SAG
Díky za doplnění údajů :) :) .

filtr dotáhnout momentovým klíčem a nebo račnou. Utahovací moment – filtru 22 – 25 Nm (dle servisního plánu).

Re: Motorový olej - výměna - 1,4 turbo 88kW/120k - 103kW/140

Napsal: 29 pro 2015, 12:28
od softOPC
Astra - R@SAG píše:Pokud kupuješ nový filtr, tak součástí je i těsnící kroužek
Ne vždy, na mou motorizaci se musí koupit těsnění zvlášť, tedy u originálních dílů, v aftermarketu je v balení.

Re: Motorový olej - výměna - 1,4 turbo 88kW/120k - 103kW/140

Napsal: 29 pro 2015, 12:34
od Astra - R@SAG
Tak to mám kliku že mám 3 Astru, vždy jiný motor a těsnění vždy bylo součástí.

Mám ještě jednu prosbu, nevíce jakým klíčem a nebo Torxem je přišroubovaný originál kryt pod motorem, bylo by i super foto. Mám originál kryt ale nemám se jak dostat pod Astru a bylo by to dobré sem napsat, pro ostatní. Předem díky.