Stránka 3 z 3

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 11 úno 2017, 14:59
od blesk
To by mohlo byt z turba do intercoolera. Uz tu niekto mal problem, ze mu z toho isiel olej - turbo prepusta olej.

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 11 úno 2017, 15:03
od matusbelusak
blesk píše: Uz tu niekto mal problem...

nemohol by si mi to vlakno najsť kde sa to riešilo? alebo náročna oprava? alebo čo s tym robiť?

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 11 úno 2017, 15:45
od jack
matusbelusak píše:chlapi, nechcem zakladať zase nove vlákno nech ich tu nemam tisíc
Matúš, práve že založ nové vlákno - neskoršie niekto bude hľadať odpoveď ohľadom hlášky "engine....." a dočíta sa tam o nejakom oleji - bude tu z toho za chvíľu "riadny guľáš". Treba založiť novú tému a nech to admin alebo moderátor presunie tam !
matusbelusak píše:.... alebo čo s tym robiť?

Myslím, že v tom potrubí by nemal byť olej, resp. toľko, aby až kvapkal - opatrne povoľ tu pásku, pomaly stiahni dole to potrubie a pozri sa, koľko toho oleja tam je, poriadne to tam poutieraj do sucha, daj všetko naspäť a pár km s autom pojazdi, napr. cca do 50km. Potom sa znova pozri, či tam ten olej znova je - keď áno, tak treba zistiť, skade sa tam dostáva a riešiť príčinu.

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 11 úno 2017, 18:14
od blesk
Nie som si isty. Urcite mnozstvo oleja tam ma byt, lebo do sania vedie odvetravanie vacky. Ked je ho uz vela, tak pravdepodobne prepusta turbo, cez tesnenie(lozisko) - da sa jednoducho repasovat za 200e. Niekto ale tvrdi, ze je to ok, ked turbo nepiska, nejde modry dym z vyfuku. Ini ale tvrdia, ze ked sa nahromadi oleja vela, tak ho moze motor nasat a to bude jeho (motora) koniec.

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 11 úno 2017, 18:20
od Xavier
Motory..unik oleja pri rýchlej jazde.A ja som to písal. Tiež to sem tam utieram. No olej sa mi nestráca. A je to jemný priesakk cez ložiská turba do Intercoolerovej trubice. Teda tak by to malo byť. No bohvie,. Keďže olej som dolievat za cca 26tis jeden interval nemusel. A bavil som sa o tom v opli dávnejšie. Keďže olej sa nestráca neriešim, len sledujem. A zase ja keď utruem hadicu...Mesiac to tam nemám. A to je cca 4-5 tis. km

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 14 úno 2017, 22:04
od Dark69
Na niktorom diesli nikdy nebudes mat tu hadicu suchu... Mozes dotiahnut kusok viacej ju.... Mne to kapkalo na predoslom dieslu este viac a dokonca aj piskalo turbo... Najazdil som stym takto dalsie 4 roky a 60 000km...auto dodnes ide novemu majitelovi..

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 16 úno 2017, 10:52
od blesk
Som nad tym premyslal a myslim, ze dovod, ze motor nenasaje olej a nepretoci sa a nevybuchne
https://www.youtube.com/watch?v=KI7Xbrakozs
je, ze ta hadica na fotkach ide do skrtiacej klapky a EGR.
Tam sa nasledne olej zlepi so sadzami a postupne upchava skrtiacu klapku, potom EGR a nakoniec zalepi aj sanie motora.
Tu je dobre foto, ako to potom vyzera (je to 1.7, nie 1.6cdti):
https://forum.autobazar.eu/opel-1-6-cdt ... 67001.html
https://www.youtube.com/watch?v=bl5FC9RCwZI

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 16 úno 2017, 12:53
od Dark69
Ano moze motor nasat olej, stane sa....
Ale netreba strasit videami ale treba vediet ako ho zastavit potom...
Napriklad hodit do 2-jky a bez spojky poriadne dupnut na brzdu a motor sa zastavi... Je tam cas cca tych 30 sekund kym sa motor nepretoci.....Takze chce to len ziadnu paniku a nedeje sa to casto....

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 16 úno 2017, 15:21
od blesk
Ano to myslim, ze nedeje sa to casto a pisal si, ze kazdy diesel prepusta olej. Preto si myslim, ze ten EGR to vo vacsine pripadov zachranuje, ale tym sa zalepuje a zmensuje vstup pre vzduch (moze kolisat volnobeh a nemusi mat taky vykon ako ma mat, takze ho treba cas od casu cistit alebo vymenit.

Re: hláška "engine power reduced"

Napsal: 16 úno 2017, 18:29
od Dark69
Jasne, tvoja teoria je realna... Urcite to bude mat tiez nejaky vplyv ako pises.
Ja som len reagoval a chcel uviest aj priklad ako vypnut motor ktory nasaje olej.