Stránka 3 z 29

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 15 črc 2015, 20:39
od R@dek
Ještě dodám:
rychlost 110 km / hodina - otáčky 2250
rychlost 120 km / hodina - otáčky 2450
rychlost 130 km / hodina - otáčky 2650

Je to teda tachometrová rychlost, bohužel se potvrdil docela velký rozdíl oproti skutečnosti. Do cca 100 km/hod to dělá o 5 km méně, při 130 už je rozdíl 10 km. Takže 130 na tachometru je ve skutečnosti jen 120 km/hod dle navigace.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 16 črc 2015, 07:00
od Astra - R@SAG
No já jsem vysledoval zcela to samé a jsem rád za tu spotřebu, jen mi to točí při uvedených rychlostí co udáváš o 100ot. míň, ale to bude asi slabsí motorizaci 88kW / 120k, jinak odchylku při 130 mám 8km.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 20 črc 2015, 11:49
od R@dek
Tak jsem to překontroloval a ten rozdíl tachometr oproti navigaci je opravdu taky jen 8 km, takže to mám stejně jak píše kolega. Při tachometrových 130 je skutečnost 122 km.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 20 črc 2015, 11:49
od R@dek
Dále cesta z dovolené, cca 1000 km plně naloženo a 4 lidi, podle počítače spotřeba 5,9, podle dotankování 6,5 - vesměs dálnice. Rozdíl až 0,6 litru. To se mi vůůůbec nelíbí.

Pak jsem ještě dotankoval a dojel posledních cca 100 km mimo dálnice a podle počítače spotřeba 5,3l/100 km při průměrné rychlosti 70 km/h.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 20 črc 2015, 11:54
od R@dek
Jakou máte zkušenost s tlakem v pneumatikách? Podle doporučení jsem před cestou dofoukal pneumatiky podle naložení na přední 2,3 a zadní na 2,7. Při cestě se pochopitelně pneumatiky zahřívají a při těch teplotách co panovali - až 37°C - se rozpálili ještě více. Tlak byl vyšší o 0,5 atmosféry. Přední 2,8 a zadní 3,2 a to už jsem několikrát pocítil, že mi zadek malinko ujel - uklouzl. Řešíte dofukování podle naložení, nebo stále necháváte stejný tlak?

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 20 črc 2015, 13:46
od blesk
Asi 3 mesice jezdim na eco, tj max na predni a zadni, asi 2.7. Ted tam muze byt mozna 2.5 (nemam senzory), budu muset dofouknout 8-)

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 20 črc 2015, 13:55
od MilanS
Dávam predné aj zadné rovnako, na 2,5 a nič viac neriešim.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 20 črc 2015, 20:30
od R@dek
Ještě jsem udělal nějaké fotky při různých rychlostech aby se lepe identifikovali otáčky.

110 km = 2200 otáček

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 20 črc 2015, 20:32
od R@dek
120 km = 2400 otáček

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 20 črc 2015, 20:35
od R@dek
130 km = 2600 otáček