Stránka 3 z 6
Re: kúpa astra J
Napsal: 02 pro 2014, 14:33
od Xavier
Suhlasim s picom. automaticke prepinanie svetiel a detekcia tunela. to som mal v cosme standard, tak ma to ani nenapadlo. No pri xenonoch to uz asi je. Tie cuvacie nevravim, ze su zle. Ale za cenu 600,- eur mat cuvacie bez grafickeho znazornenia a predne v style pribudajicuch pokruznic mi pride na hlavu. tak isto 450 cisto za zadne. ked viem, ze do 200,- ecok i s montazou v opli sa daju paradne senozory kupit.
Biela farba je tiez fajn. No u nas ma firma z pozicovne biele auta. takze asi kvanta bielych fiatov, oktavok a teraz uz i astry. Takze mierna alergia

Re: kúpa astra J
Napsal: 02 pro 2014, 14:54
od tomax
beavis píše:Rucni elektrickou brzdu mam, neni to spatny, ale ze by to zase bylo neco extra vyjimecne, to bych nerekl. Je to kazdopadne zajimave, ale klasicka rucka by mi take nevadila. Me proste prijde jako male minus ze proste clovek nema nad zabrzdenim/odbrzdenim takovou kontrolu jako u klasiky.
Naprosty souhlas, proto jsem ji nechtel a mam klasiku. Bohuzel design paky je spatne, vyjeta loketni operka je v konflitku se zatazenou ruckou (mozna mam moc dlouhy lano) a polozena paka je moc blizko lemujiciho plastu (mlatim se do prstu). Proste fail

Re: kúpa astra J
Napsal: 02 pro 2014, 15:53
od pico
Preto som to napisal, lebo mi klasicka rucka zavadzia. Zapnut si bezp. pas pritom, ked je hore je dost obtiazne alebo aspon nepohodlne..
kúpa astra J
Napsal: 02 pro 2014, 16:53
od Eisy
Na tu e.rucnu som si uz zvykol je v poho. Tie cuvacie, uz som o nich pisal vselide, zdielam nazor Xaviera. Nic za strasne vela penazi.
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: kúpa astra J
Napsal: 02 pro 2014, 17:22
od Astra - R@SAG
No tak jsem zvědav k čemu se dobru

, momentálně je jasne že to bude 1.4 Turbo 120k, Metaliza a 5dv.

. Výbava DRIVE, vyhřívaná sedadla a volan to je jisté, parkovací senzory neoriginály, ergonomická sedadla, radio 600 a ploutev. No a uvidíme co dál

. Vše bude jasné do 14 dnů, protože do vánoc to chci objednat a pak budeme čekat

Re: kúpa astra J
Napsal: 02 pro 2014, 20:45
od pico
To cakanie je peklo. Ja som totiz v den podpisu zmluvy predal Gcko a bol som tri mesiace bez auta. Ale potom ta radost

Re: kúpa astra J
Napsal: 02 pro 2014, 21:10
od Astra - R@SAG
No Astra G zůstane v rodině, odkupuje ji odemně otec a tak až bude Astra J doma, pak teprve odvezu G

. Spíše jsem už skoro 2 měsíce ponořený v ceníku a v autosalónu dolaďujeme konečnou cenu. Pročítám fórum,recenze,koukám na videa a ladím a zvažují kolik nakonec do nové Astry J investovat, protože to bude investice na cca 10 let. Nadále bych rád měl co nej výbavu ať nemusím jak na Astře G dodělávat výbavu. Těším se až už bude objednáno a ještě více se budu těšit až bude doma. Najednu stranu jsem rád, že kupují Astru J před koncem její výroby a to protože všechny mouchy jsou vychytané. Na druhou stranu nový model Astry bude bomba, ale bude tu opět plno nových nemocí, jako u kaźdého nového vozu. Až bude podepsána objednávka dám vědět co nakonec bude doma, po Astře F a G

.
Re: kúpa astra J
Napsal: 02 pro 2014, 21:40
od honzina
ja jsem volil 1.6sidi(spotřeba do 7l/100km) jen proto,ze když jsem mel 1.4T na vikend doma zdalo se mi to na kombika slabe,ale mel jsem všechny předchozí auta v nafte tak jsem hedal adekvatni nahradu(kroutak a vykon)
co se tyce park pilotu ja bych si znovu vzal original (diagnostikovatelny,cidla se daji objednat samostatne) graficke znazorneni není zase takova katastrofa oproti jinym automobilkam
mam vybavu cosmo a ze sedackama jsem spokojeny cesta do chorvatska na tri zastávky a nic me nebolelo
automaticek sviceni s detekci tunelu je paradni rychle jsem si na to zvykl,svetla mam obycejne a v noci sviti krasne (xenony budou svitit urcite lip)
když jedeme plne auto sedi vzadu dva dospeli + detska sedacka a nikdo si na místo a posed nestezuje
barvu mame zářivou mahagon je krasna ale musí se porad udržovat premyslel jsem o stribrne ale na astru mi proste nesedela
Re: kúpa astra J
Napsal: 02 pro 2014, 23:25
od Puk*
Par mých postřehů:
- Co se týče ruční brzdy, tak připomínám, že když máš elektronickou, tak máš na zadní straně středovém tunelu zásuvku 12V a popelník, to u klasické ruční brzdy není, taky je u el. ruční brzdy asistent rozjezdů do kopce. Mám sice manuální brzdou ale díky výbavě Cosmo mám i ten asistent rozjezdu do kopce. Kdybych věděl, že v kombinaci s manuální ruč. brzdou nemám vzadu přípojku na 12V, tak bych si připlatil za el. brzdu.
- Co se týče antény "ploutve", tak dnes lituji, že jsem si ji nedal, příplatek nebyl moc. Výhoda ploutve je hlavně, když jezdíš s boxem na střeše, nebo často do myčky, nebo třeba dáváš na auto plachtu. A technicky je to tak, že v případě ploutve je anténa i v bočních zadních oknech (u ST) a možnost dodělání DAB. S normální prutovkou ta možnost není, kvůli kabeláži. Doporučuji tu ploutev, ale mám pocit že dnes je na Astře v Cosmo výbavě automaticky.
- AFL+, to byla věc kterou jsem doobjednával na poslední chvíli a jsem rád, jedna z mála věcí, která to auto posouvá kapánek jinam, ne jen vizuálně. Pro mě byl hlavní důvod objednání AFL zejména pasivní bezpečnost, v noci pořádně vidíš a jsi viděn. Zvláštní bylo, že natáčení světel do stran se musí aktivovat v palubáku. V balíčku automaticky bylo i led denní svícení, mlhovky, senzor na tunely, automatické dálkové a i vnitřní lampičky v interiéru vzadu a vpředu.
- Pokročilý parkovací asistent, to byla věc kterou jsem přiobjednával v domnění, že budu mít vícepoložkový displej palubního počítače s pořádným zobrazením senzorů. Ale prd, absolutně nerozumím tomu jak Opel určuje do jaké výbavy ten displej dávají. Senzory jsem se naučil používat podle zvuku a jsem za ně rád, Astra je dlouhá a oplácaná a špatně se odhaduje co se děje před a za. No v balíčku se senzory byly i el. sklápěcí zrcátka, což používám hodně často.
- Drobnost jako je koberec do kufru (pro ST) za 800,- jsem chtěl kvůli tomu, že součástí té vložky je část co se při nakládání přehodí přes hranu zadního nárazníku a nedodřeš ho. Skvělá věc jestli vozíš často kočárek, psa, nebo jiné krámy.
- QuickHeat - el. topení jsem přiobjednával jako alternativu za vyhřívané okno, které Opel v Astře nedělá. No zrovna dnes jsem skoro hodinu vysvobozoval naši Astru z ledového zakletí. QH v tomto ohledu pomohlo jen částečně, spíš to je dobré v tom, že se dřív vyhřeje interiér na kratší cestě do práce, než když QH nemáš.
- Taky ten systém poutek a organizérů do kufru (u ST), nestojí moc a ulehčí to život.
- Adaptivní podvozek je fajn, Astra má dost přeposilované řízení a v případě adaptivního podvozku si můžeš pomoct přepnutím na jiný režim. Ale já ho nemám, při nákupu jsem to považoval za zbytečnost. Teď po roce bych o tom uvažoval jinak.
Tak to je pár mých postřehů, držím palce při výběru a při volbě prodejce, snad budeš mít štěstí a ukecáš si pořádnou slevu.
Re: kúpa astra J
Napsal: 03 pro 2014, 07:42
od Xavier
Ta zasuvka v zadu na 12v este pri modelovom roku 2012 tesne pred faceliftom bola. Ja ju mam s manualnou rucnou a bola vo vybave standard. Asi zase setrili.
Astra - R@SAG: ak planujes auto na 10rokov, tak preco nepockas, kym pride novy model a na vybehovy budu lepsie ceny? usetril by si par tisic eur, ci mal lepsiu vybavu. Ja osobne by som uz do novej astry nesiel skrz tohto dovodu. A hlavne aj preto, ze mnoho ludi si takto kupili astru g clasic a potom, ked ju chceli predat, mali problem dostat slusny peniaz, kedze sa uz predavali ojazdene H-cka za podobne ceny.
To cakanie na auto som ja ani nepostrehol. Za 6 tyzdnov bola astra vyrobena a doma. Dokonca som ani g-cko nestihol predat za tu dobu.