Stránka 17 z 18
Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 12 zář 2019, 20:24
od Modřina
Ahoj. Také jsem měl problém s náhlým poklesem výkonu kolem 3000 ot. v zátěži... Je to blbé při předjíždění. Nikdo v okolí si s tím nevěděl rady, tak jsem zašel do atorizáku. Diagnostika a výměna snimače na počkání (cca 2 hodiny), cena těsně nad 4 tis. Zatím to neklesá, uvidím během doby.
Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 12 zář 2019, 20:42
od blesk
Jakoze nikdo nevidel na diagnostice spatny snimac?
Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 13 zář 2019, 08:44
od Modřina
Ale ano. Diagnostika ukazovala chybu P0299, "nízký tlak přeplňování motoru". Ale u dvou "expertů" mi řekli, že to může být dírka v potrubí, čidlo, AGR ventil nebo i turbo a nechtěli do toho jít.

Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 25 zář 2019, 20:10
od online
Ahoj, potýkám se zřejmě se stejným problémem. Stejně jako ty chyba P0299 i "symptomy" stejné. Při této závadě se objeví ikona závada motoru a motor přejde do jakéhosi nouzového režimu. Po následujícím zastavení a vypnutí motoru s dalším nastartováním jede auto zase normálně a svítí pouze ta indikace závady (mimo jiné jsem zjistil že po ujetí 200 nebo 300 km indikace závady zmizí). Když se mi to stalo poprvé, tak autorizovaný servis nebyl schopen určit co by to mohlo být, jelikož prý turbo dává tlak v pořádku a tak pro jistotu přešli všechny spoje trubek atd. Nakonec mě to stálo 1200 kč za diagnostiku bez rozhřešení co proč. Takže pokud teď můj osobní šikovný mechanik nepřijde na jiný problém, tak je pro mě tvoje řešení problému vcelku úlevou, už jsem se bál, že odchází turbo.
Modřina píše:Ale ano. Diagnostika ukazovala chybu P0299, "nízký tlak přeplňování motoru". Ale u dvou "expertů" mi řekli, že to může být dírka v potrubí, čidlo, AGR ventil nebo i turbo a nechtěli do toho jít.

Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 26 zář 2019, 19:26
od online
Ještě bych se pro jistotu zeptal, jaký snímač ti přesně měnili? Děkuji
Modřina píše:Ahoj. Také jsem měl problém s náhlým poklesem výkonu kolem 3000 ot. v zátěži... Je to blbé při předjíždění. Nikdo v okolí si s tím nevěděl rady, tak jsem zašel do atorizáku. Diagnostika a výměna snimače na počkání (cca 2 hodiny), cena těsně nad 4 tis. Zatím to neklesá, uvidím během doby.
Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 29 zář 2019, 17:27
od Modřina
Ventil ovládání turba...
Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 03 říj 2019, 14:22
od matozippi
vies referenciu?
mam v plane cistenie sacieho potrubia ale ked to bude len tento regulator, mozno sa na to vykaslem
Modřina píše: 29 zář 2019, 17:27
Ventil ovládání turba...
Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 03 říj 2019, 17:07
od Modřina
Ahoj. Nevím, kolik máš najeto, ale pokud nějak víc, tak bych to i vyčistil a vyměnil ventil (číslo 55576356 orig.). Co myslíš referencí?
Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 03 říj 2019, 20:26
od matozippi
nalietane mam necelych 140 a viem ze to ciste nie je... cistit to chcem urcite
a vymenit ten regulator je vyrazne jednoduchsie a cistenie sania
referencia - ano, objednavacie cislo som potreboval

Re: Skúsenosti a spotreba 1,6 CDTi
Napsal: 03 říj 2019, 20:42
od matozippi
Modřina píše: 13 zář 2019, 08:44
Ale ano. Diagnostika ukazovala chybu P0299, "nízký tlak přeplňování motoru". Ale u dvou "expertů" mi řekli, že to může být dírka v potrubí, čidlo, AGR ventil nebo i turbo a nechtěli do toho jít.
este doplnim k tejto informacii:
v servise postupovali spravne, teda diagnostika im povie ze P0299 - nizky tlak - ked si otvoria svoj soft, maju tam skontrolovat tie veci co tam mas napisene aj ich poradie...
dírka v potrubí - na toto bola zvolavacka, resp kontrola/vymena mimo zvolavacku
AGR turbo atd. - ano vsetko toto moze blbnut
ale o regulatore vie velmi malo servisov - neviem preco to tak je
a diagnostikuje sa to komplikovane, takze nikomu sa do toho nechce

inak ta chyba P0299 - vyskoci po tom ako do 5sec nedosiahne tlak v sani pozadovanu hodnotu
ked stihnes pustit plyn za 4,5sec, porucha sa nezobrazi a ides na plny plyn

aktualne mam auto v takom stadiu, ze cez leto ked bolo teplo (plne auto + klima) tak na dialnicnom stupani pri 130 ma bezne auto padlo do nudzaku - cestou do chorvatska som mal na to riadne nervy...