Stránka 16 z 59
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 14 dub 2015, 17:10
od johnyford
hm,ved ja na to pridem ako to tam mat

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 14 dub 2015, 20:46
od léťa
johnyford - a když na to příjdeš, tak se prosím poděl, taky by mi se mi to líbilo víc, než ten obyč. a to mám rok výroby 2014.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 14 dub 2015, 20:50
od johnyford
to je jasan,ze dam vediet

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 14 dub 2015, 21:11
od Astra - R@SAG
Tak dámy a pánové, jak jsem slíbil, dnes v ranních hodinách jsem provedl montáž držáku na brýle a je opravdu super

, více zde o montáži a foto dokumentace -
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... 7436#p7436
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 15 dub 2015, 07:37
od Arwy
Xavier píše:Je od zaciatku. No s navigaciou. Fakt nechapem, ze preco to nemoze byt standard od istej vybavy. Pri cosme by som to bral ako samozrejmost. Ved je to zalezitost softu a "10" min programovania. Obycajna fabka to ma. Pride mi na hlavu, ze veci za par halierov davaju k vybave, ako navigacia a bez toho nie. Tak isto ako tie detske parkovacie senzory, co mas bezne.
Nie, nie. S navi to nemá nič spoločné. Myslím že v začiatkoch to malo len OPC. Pýtal som sa aj Pepasa, či by s tým nevedel niečo urobiť v rámci počeštenia CD400 a odpoveď bola negatívna. Tak že asi nebude možné zmeniť typ zobrazenia. A nie je ani možné v starších modelových rokoch použiť budíky z novších rokov.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 15 dub 2015, 07:48
od Astra - R@SAG
Je to zvláštní, že by Opel udělal úpravu, těsně před koncem výroby, Mám Astru vyrobenou 2 / 2015.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 20 dub 2015, 07:49
od Astra - R@SAG
Tak Astra dostala na sídlišti 1 otisk, naštěstí jak někdo parkoval, tak se opřel do přední SPZ, tažným zařízením, tak mám mini důlek v SPZ, jinak to vypadá že nikde nic.
Dále jsem dnes tankoval do plné nádrže a rozdíl opět 0,4lit oproti PC, které ukazuje menší průměrnou spotřebu

.
PC ukazuje 6,4lit / 100km, po natankování plné nádrže a propočtu 6,8 lit / 100km.
Najeto na nádrž 762km s toho 380km okresky / 20km dálnice / 362km město (orientačně)
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 04 kvě 2015, 13:16
od Astra - R@SAG
Tak Astra se blíží ke svým prvním 2000 km. Proto jsem se rozhodl to pořádně provětrat a vyzkoušet na pát vteřin i jít přes hranici 4000 ot./min. Dokonce jsem si vyzkoušel akceleraci z 0 - 100 a i zde jsem byl velice překvapen, není to tak zlé. No jak zabralo turbo, tak bylo cítit pěkné zatlačení do sedačky, jen tam je malá prodleva, než zabere turbo, ale pak to jede pěkně. Rozhodně mnohem, mnohem líp, než jsem zažíval ve staré Astře G s 90k. Co je opravdu uctihodné, že i na 6s. po sešlápnutí plynu ve 130km/hod. Astra pořád zrychluje a jde pěkně za plynem. Spotřeba paliva ve 130km/hod mezi 6,2 - 6,5lit je v pohodě.
PS: Co mi hodně schází jsem zjistil, je zapínání / vypínání rádia na volantu, jak to měla Astra G

.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 22 čer 2015, 14:12
od Astra - R@SAG
]Tak věděl jsem že to teď a nebo později příjde, trvalo to 3 měsíce a je to tu. Na Astře G to trvalo pouze 14 dní. V neděli jsme se vrátil ze služební cesty z Prahy a po týdnu jsem si chtěl vyčistit hlavu a tak jdu k Astře a že se projedu. Obešel jsem ji dokola a nějaká kur** mi ojela klíčem 5dv. Astry to docela pěkně, nekolikrát. Bych té sv*** uřízl zatrest ruku, kterou to udělala. Lidi jsou opravdu kur**, no teď zvazuji, že to umyju, přeleštím voskem a asi to nechám tak. Protože nemám záruku, pokud to necám opravit, že do několika dní to neudělají znova. No jsem pěkně vytočený, ale na druhou stranu jsem už i s tím počítal dopředu.
Další věc, je že mi začlo řidičovo sedadlo , při prudším říznutí otáčky a nebo při ostřejším vjezdu a nebo výjezdu kruhového objezdu v něm tak praskat (lupat), není to vrzaní. Jedná se o ergonomické sedadlo s nastavením podsedáku + vyhříváním. Byl jsem v Oplu a prý to je práce na 2 - 3 hod. podle toho zda se sdadlo byde elé vymontovávat ven. Zjistil že to lupnudí vychází z prostředka sedadla na čásni na které sedím. No dost šlatně se to bude reklamovat, vážím 7Okg a udělá to jen sem tam. No tak nevíte na to se zaměřit.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Napsal: 22 čer 2015, 14:26
od softOPC
Nepůjde to přelepit nějakou páskou se vzorem?