Stránka 14 z 29
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 23 čer 2016, 11:32
od Xavier
niekedy som sledoval dojazd a ked vyhodilo okolo 1300 tak ze vav..lenze dosla dialnica a vav sa nekonalo..zavolalo ma to skor

a dojazd siel dole rapidne...zato ked jazdila s astrou zena (este htb), ta dokazala dat realne tesne pod 1100km. teraz to s focusom eco neda

takze zase tie astry maju celkom fajne motory

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 29 čer 2016, 02:21
od luk!no
R@dek píše:V Buchlovicích padla zmínka o dojezdu na jednu nádrž. V pondělí jsem byl tankovat a následně mi počítač napsal dojezd 1076 km.
tohle a jeste o kousek vice potrebuji ujet na dovcu na jednu nadrz, a at to zkousim vselijak, nad 980km se nedostanu
no je pravda, ze jsem tedka zkusil dat shell pd, po nastartovani a ujeti cca 1km mi pribylo dalsich cca 60km, lec netankoval jsem doplna tak na 4ciferne cislo stale cekam

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 11 črc 2016, 15:11
od R@dek
V úterý 5.7. cesta k Balatonu. Najeto cc 600 km, naprosto v pohodě, žádné divočení. Auto šlape jak se patří. Plně naložno osádkou a také zavazadlama. Pneumatiky jsem upustil, protože v servisu na garančce mi je nafoukali na 2,8 a to bylo jak žebřiňák Upustil jsem na 2,55 - o poznání komfortnější jízda. Spotřeba k Balatobnu 5,9 / 100 - podle tankování.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 11 črc 2016, 15:30
od R@dek
V pátek 8.7.2016 jsme to zabalili na Balatonu a přejezd do Chorvatska. Astra tam už je podruhé, poprvé, když měla na tachometru cca 1500 km, nyní už je to o poznání váce.Tachometr hlásí překročení hrance 15 000 km.
Cesta z Maďarska do Chorvatska netradičně, tedy pro mě, jeli jsme přes BIH.
Jen pro zajímavost, cena benzínu v Maďarsku 338 HUF což je zhruba 31,50 Kč, v Bosně jsem tankoval za 1,72 KM což je cca 24,30 Kč. No to jsou rozdíly. V Chorvatsku je cena 9,11 KUNA a to je přibližně 33,7 Kč/litr.
Od Balatonu do Splitu cca 550 km, naprosto v pohodě. Tankoval jsem v BIH v Livně a do Splitu je to cca 100 km a počítač mi ukázal neuvěřitelnou spotřebu 4,9 litru na 100. Asi nějaký mořský vzduch nebo co. No ale vážněji, ono je to z toho Livna tak nějak pořád z kpce k moři a proto tak málo.
Momentálně je auto zaparkováno pod palmou, přikryto bílou plachtou a má volno. Než pojedeme domů.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 11 črc 2016, 17:35
od blesk
U Astry mi zacalo vadit, ze na mne v lete furt pece slunce pres celni sklo. Takove ty dlouhe letni cesty k mori v 35C se nedaji vydrzet. Neco pomuze klima, ale to je potom tem v zadu zima a mne mne pali kuze od slunce a pritom na mne fouka studeny vzduch. Nic prijemneho. U jinych aut to bud nedelalo, nebo mi to nevadilo, kdyz jsem byl jeste mledej a hezkej. Astra mi prijde, ze ma moc sklopene celni sklo, takze furt mi sviti na bricho a kolena a na ruce a volant.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 01 srp 2016, 11:12
od R@dek
Prodloužený víkend a výlety po ČR. Najeto cca 1000 km. Polovina z toho po dálnici v tempu 130+. Celková průměrná spotřeba 6,25 litru. Tankováno v Polsku za cenu 4,02 Zloty, což je cca 25,50 Kč / litr Naturalu 95. Nevím jak to ti Poláci dělají, že jsou levnější o 4 až 5 Kč na litru a stejně vydělávají.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 01 srp 2016, 11:33
od OldStanda
Užasná spotřební daň?
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 19 srp 2016, 13:20
od R@dek
Dnes by měla narozeniny moje máma. Vzpomínám, už mi nic jiného nezbývá. Sjedeme astrou dát kytičku.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 05 zář 2016, 09:44
od R@dek
V sobotu překonána další hranice. Na tachometru 18 000 km.
Auto šlape, vše funguje jak má, (ťuk, ťuk . . . ).
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 14 zář 2016, 06:40
od R@dek
Včera jsem byl služebně na cestách s firemní Hyundai i40 1,7 diesel - poprvé mě ji půjčili

. Musel jsem si nějakou chvilku zvykat na chování vozu, hlavně zátah motoru, kdy do cca 2000 otáček nic a pak najednou rána jak z praku. Takto výrazný turboefekt je až nepříjemný.
Musím říci, že v astře 1,4 benzín je zátah turba velmi plynulý a velmi kultivovaný. Díky za to.