Stránka 13 z 29
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 22 čer 2016, 14:31
od Astra - R@SAG
No je to pěkné číslo, ale i já už jsem se dostal přes hranici 1000km na nádrž, je to ale hodně o stylu jízdy

. Jsem v pohodě když najedu 900 - 950km na nádrž.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 22 čer 2016, 20:02
od MilanS
To sú pre mňa imaginárne čísla.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 22 čer 2016, 20:46
od dusan992
Fuuu.ja sa nechytam vôbec. A to mám dizel

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 22 čer 2016, 21:05
od léťa
Tak k tomuto - jako té spotřebě - nemám šanci ani přičuchnout. 98% jízd ve městě a ještě takovém blbém jako u nás a je to. Pořád zácpy, 5 km jedeme i 40 minut a v tomto vedru bez klimy bych byl uvařený.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 22 čer 2016, 21:44
od Xavier
Tak ale to je dojazd podla pc. Neviem ako benzin, ale mne hodi aj cez 1200 a realita je po dpf a zmene stylu jazdy 900km po rezervu. Ono to berie hlavne poslednych 100-200km aspon podla mna a potom ten vypocet je dost nepresny a postupne dojazd ubuda.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 23 čer 2016, 06:58
od Astra - R@SAG
No já osobně tamkuji většinou jak už začne otravovat PC a k tomu navigace o možnost dohledání nebližší benzinky a najeto mám na nadrž 900km a ještě je v nádrži benzín, ale pokud podle tankování PC ukáže dojezd cca 1030km, tak po ujetí pár km to padne na 900 . 950km a pak záleží na stylu jízdy a trasu, kterou jedu, ale vsměs to je od 800 - 900km na nádrž. Jak už jsem psal, poslední 2 nádrže mi spotřeba klesla a jsou pouze 2 možnosti, motor si opět sednul, případně se rapidně oteplilo, ale zase používám aut. klimu, tak uvidím. Boužel asi na hodnoty výrobce se ale nikdy nedostanu. Oficiální zpráva OPLU je ze na motor A14NEL a A14NET, lze najet rovných 1000km na nádrž

.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 23 čer 2016, 10:02
od blesk
Mne se jeste nikdy nepovedlo naplnit tu nadrz tak, ze by benzin splouchal ven. Naposled jsem narval jeste nejakych 6litru po cvaknuti pistole, ale uz jsem nechtel vic zdrzovat, dojezd jsem mel potom neco kolem 1100-1200km (dlouha cesta mimo mest) a palivomer se odlepil z maxima az po 2hod jizdy.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 23 čer 2016, 10:34
od Xavier
a teraz otazka? ma to zmysel "preplnat" nedojde k vytlaceniu cez odvzdusnovak ked sa rozpina palivo?
ja somparkrat tiez preplnal, ale za nasledok to malo to, ze palivomer sa zasekol na 3/4 a musel som zastat a otvorit viecko a potom sa spamatal. teraz dam prve cvaknutie plu spovytiahnem asi 3cm. i tak casto pridem tak na shelku (kedze mam o2 zlavu respektive anglicaky pre drobca zbieram a vyhybam sa tankovaniu inde ak nemusim), ze lezi rucicka a v pohode dam aj cez deklarovanych 55 litrov. pri poslednom to bolo 56,4

a to metodou znsilnenia by slo este pridat liter
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 23 čer 2016, 11:16
od R@dek
Snažím se nádrž nepřeplňovat a myslím, že je to tak dobře. Má nějakou rezervu pro rozpínání paliva a tu je dobré respektovat. Tankuji podobně jako výše, do prvního cvaknutí a pak už pomalu dotočím počítadlo do celého litru.
Například nyní mi pistole vypla při 51,3 litru, dotočil jsem to na 52,0 rovných a konec.
A samozřejmé je to, že ten dojezd se ujetím několika km. různě mění. Jen mě to pobavilo, že po natankování tam bylo takové číslo. Je fakt, že většinou tankuji, když je tak polovička nádrže, takže jsem opravdový dojezd na nádrž ještě netestoval, jelikož je mi to nepříjemné jezdit s poloplnou nádrží.
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 23 čer 2016, 11:22
od blesk
Tankujem tak iba pred dlhou jazdou, takze hned zacne motor odcerpavat. Nechat to zaparkovane na slnku, no neviem, ale nadrz je v tieni, takze az tak velmi by sa nemal zvacsit objem paliva.