tak ukončení fóra zde mě donutilo postnout fotky za poslední roky..
astra J prošla v 2019 strojním leštěním a přírodní vosk
Pak trošku zahálela v garáži a chytala prach z rekonstrukce baráku
Dále jsem doplnil vozový park o postarší 911 (997) - foto před leštěním (je to američan s 62tis km)
Foto po strojním leštění a aplikace dvou vrstev keramiky
Nedávno jsem doplnil park o jednostopé vozidlo, legendární Hondu
Ale nejlepší je tenhle krasavec, který odveze vše (navíc má tažný), řídit ho je požitek a letos taky dostal náležitou péči
Jelikož tenhle závoďák využívám skoro nejvíc, nalítáno má 250tis, dal jsem ho mému mechanikovi do autorizáku

a prošel omlazovací kůrou
dostal nové gumy (celoroční michelin cross climate), při té příležitosti jsem zrestauroval ráfky, nové original radio na CD, nové zadní brzdy, oprava drobné koroze, nová nádrž, tlumiče byly měněny dříve, nové díly výfuku, lanovody brzd, nová prasátka, některé brzdové trubičky, ošetření podvozku a dutin, nový chladič, chaldící kapalina, brzdovka, olej v převodovce a motoru, nová olejová vana, vodní pumpa, řemeny, rozvody (všechno bosch), veškeré filtry, přetěsnění motoru - gufera (na klice, na vačce) pod rozdělovačem, nové těsnění na výku ventilů, na vaně, převodovce, mezi spojkou motorem, nové svíčky a nová spojka a lanka Sachs. Opraveno bylo dokonce i zatékání přes torpédo, takže se už ani za deště nemlží
koupil jsem mu k vánocům i dalniční známku, teď mu dávám napít n98 vervy s VIFKem, motor je dle mechanika v TOP stavu, nejsou prý ani potřeba gufera na ventily, olej kupodivu nežere. STKčkem na podzim prošel jako král.
Čeká teď na nasazení nových kotoučů a destiček Zimmerman

, abych ten výkon ubrzdil. Přeci jen atmosférická 1.6 8v se umí roztočit. Na dálnici se umí rozjet i přes tachometrových 170km/h a je to dost adrenalin.
V plánu je ještě oprava čalounění střechy, katalyzátor je na hraně životnosti a čekám na opravu protáčejícího se věnce volantu s novým obšitím.
Stálo to mraky peněz, težko se lidem vysvětluje proč to dělám, prostě srdcovka