Stránka 13 z 19
Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 13 pro 2013, 21:35
od softOPC
To je zas trochu něco jiného, stejný motor s menším výkonem je většinou trochu přibržděný jak elektronicky, tak i mechanicky (třeba restriktor v sání), navíc v Astře je problém s váhou, takže ve finále výkonnější varianta motoru může být úspornější. A to jen proto, že se slabší varianta s takovou masou nadře*
Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 14 pro 2013, 10:05
od jozkos
jj to je ako s 1,7 110 a 130k verzia, rozdiel je len v sw, pytal som sa predajci ci pojde cipnut na 130k a povedal ze to ide ale ze oni to nerobia a mozem az po zaruke si to dat..to sa cudujem preco predajca neponuka tuto mozenost...
Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 16 pro 2013, 09:02
od Xavier
Lebo by to bolo pre neho nerentabilne. Zober si rozdiel ceny 110 a 130k verzie. Porovnaj to s cenou, co su ochotny dat ludia za cipnutie. A odpoved je jasna. Ak by predaval len tie slabsie 110k verzie s tym, ze si to kazdy cipne, stratil by na zisku. Ak by zase cena cipnutia bola na urovni rozdielu 110k a 130k verzie, nemala by zmysel. Nikto by si u nich cipovat nedaval.
Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 16 pro 2013, 15:14
od Palic
2softOPC: dobre to je dobry argument v pripade ze by ty motory meli i ruzny kroutici moment v tomto pripade je jen omezeny maximalni vykon......neboli: 88kW 200Nm 1750-4200ot, max vykon v 4200ot, 103kW 200Nm 1750-4900ot, max vykon v 4900ot.........
projizdel jsem katalog dilu a u motoru je vse stejne, jen jiny soft...

, asi to projedu jeste jednou, mozna mi neco uteklo.......
dalsi vec je ze max plnici tlak turba ktere montuji k obema motorum je 20psi, mam zmereno ze ho omezujou na max 14psi.....

, od 2000do 3000 je tlak max 12psi, 14psi je nad 3000, dale se meni tlak paliva v zavislosti na zatizeni motoru od 222-450kPa, bezny tlak je 250kPa, pri vyssim zatizeni je tlak kolem 350, a nad cca 80 procent zatizeni stoupne tlak na 450kPa........ vse mereno najednou 2x za sekundu, pomoci BT modulu a programu Torque pod androidem....... cesta z prace o delce cca 30km.....
dalsi poznamka, nemci chipuji oba motory na cca 120kW (165ps)

, pomoci modulu ktery ti dorazi domu a pak online motor chipnes....., takze zadny mechanicky dily nemenis

Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 16 črc 2014, 14:13
od franta
Dobrý den,
Ta německá krabička Ti moc nepomůže, musel bys předělat soft. Ten má omezení. Takže pokud předěláš tlaky a začneš využívat nový potenciál s klidem, tak to ještě bude ok, ale jakmile se budeš snažit tomu šlapat na krk od rozjezdu, tak Ti to bude padat do nouzového režimu. V zimě stačí, když jedeš trochu svižněji a najedeš na led nebo náledí a motor jde do nouzáku.Ten soft něco ustojí, ale rozhodně ne 150kobyl nebo víc. Nehledě, že odroznáváš spojku.
Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 16 črc 2014, 19:51
od jackdaws
franta píše:astra j má 52l nádrž. Možná by jsi tam dal o trochu víc cca. 55. A rozhodně ne 61. To tankuješ u pěknejch podvodníků.
Počítači je úplně jedno kolik natankuješ, protože spotřebu počítá z toho co proteče systémem.
ma 56 litrovu nadrz !
Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 16 črc 2014, 20:06
od jackdaws
Palic píše:2softOPC: dobre to je dobry argument v pripade ze by ty motory meli i ruzny kroutici moment v tomto pripade je jen omezeny maximalni vykon......neboli: 88kW 200Nm 1750-4200ot, max vykon v 4200ot, 103kW 200Nm 1750-4900ot, max vykon v 4900ot.........
projizdel jsem katalog dilu a u motoru je vse stejne, jen jiny soft...

, asi to projedu jeste jednou, mozna mi neco uteklo.......
dalsi vec je ze max plnici tlak turba ktere montuji k obema motorum je 20psi, mam zmereno ze ho omezujou na max 14psi.....

, od 2000do 3000 je tlak max 12psi, 14psi je nad 3000, dale se meni tlak paliva v zavislosti na zatizeni motoru od 222-450kPa, bezny tlak je 250kPa, pri vyssim zatizeni je tlak kolem 350, a nad cca 80 procent zatizeni stoupne tlak na 450kPa........ vse mereno najednou 2x za sekundu, pomoci BT modulu a programu Torque pod androidem....... cesta z prace o delce cca 30km.....
dalsi poznamka, nemci chipuji oba motory na cca 120kW (165ps)

, pomoci modulu ktery ti dorazi domu a pak online motor chipnes....., takze zadny mechanicky dily nemenis

nie nie je to len iny sw... to plati aj u inych znaciek, byvam rozdielne turbo... variabilne naklapanie lopatiek,...
velmi dobre poznam maniíka co cipuje inu znacku nie opel a ti poviem ze je blbost ze su rovnake vsetky komponenty pri rovnakych objemov ale inych vykonovych verziach... niekedy mavaju viac kw verzie toho isteho motora aj zosilene lamely na spojke...
cize ty si vies nacipovat aj o 30% ale zivotnost vsetkych komponentov nemoze byt rovnaka... a spotreba vacsinou takmer identicka...
skor je paradox lebo ludia co to maju cipnute jazdia volnejsie lebo si chcu samy sebe a hlavne okoliu dokazat ze im to po cipe zerie menej...
poznam typka co sa chodil vozit za mesto medzi dedinami aby mu klesla priemerka pod 5L
Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 16 črc 2014, 21:13
od honzina
motory a14net a a14nel jsou uplne identicke jen soft je jinaci
u a17dt- jsou jiné vstřiky turba atd
Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 16 črc 2014, 23:17
od beavis
Ja jsem slyšel že motor 88 kW a 103 kW má jiný turbo....
Re: Spotřeba 1,7 CDTI 81kW ST
Napsal: 17 črc 2014, 07:39
od jackdaws
honzina píše:motory a14net a a14nel jsou uplne identicke jen soft je jinaci
u a17dt- jsou jiné vstřiky turba atd
ak by to bolo take jednoduche uz davno ciptunery ponukaju zmenu sw auta !!!
to by bolo reklam ze zmenime vas slabsi typ motora na vyssi vykon len za 99€
nie je problem vycitat komplet pamat ...
ak suciastky vyzeraju podobne, nemusia byt rovnake
skus porovnat typove oznacenia turba, vstrekov, rj, spojky u tychto motorov a na 100% nebudu rovnake...
ak si to pozeral len v nejakych programoch tam casto u novsich motor je orientacny popis
resp daj link na informaciu kde je popisane ze su to identicke motory...aj suciastky