Stránka 2 z 2
Re: 1,4 T 103kW - při akceleraci cuká-není výkon
Napsal: 30 zář 2016, 16:30
od tuomas
tak příčina problému byla tahle....
Re: 1,4 T 103kW - při akceleraci cuká-není výkon
Napsal: 30 zář 2016, 17:49
od kotek
Příčinu detekoval servis nebo aktivita samodomo ?
Re: 1,4 T 103kW - při akceleraci cuká-není výkon
Napsal: 30 zář 2016, 18:02
od tuomas
byl jsem u kamaráda v servise, první tip po další diagnóze byla ta lišta, objednala se proto na vyzkoušení...a dnes při rozborce tohle. Dala se nová a vše šlape 100%
Re: 1,4 T 103kW - při akceleraci cuká-není výkon
Napsal: 01 říj 2016, 23:20
od mater
riesil sa benzin a odrazu pokazena zapalovacia lista
OK, dobre vediet, vdaka
Re: 1,4 T 103kW-při akceleraci cuká-není výkon VYŘEŠENO
Napsal: 03 říj 2016, 08:34
od Astra - R@SAG
No že by to mohla být lišta mě napadalo také, pokud to není nekvalitní benzín, ale že po vyndání listy bude takto poškozena, to jsem nečekal.
Objednával jsi originál lištu a nebo jiného výrobce. Mohl bys napsat více info a kolik tě stála a pokud je to neoriginál lišta, jaký je to výrobce. Myslím, že se nám to může hodně hodit do budoucna všem.
Re: 1,4 T 103kW-při akceleraci cuká-není výkon VYŘEŠENO
Napsal: 03 říj 2016, 21:34
od kovpal71
Astra - R@SAG píše:No že by to mohla být lišta mě napadalo také, pokud to není nekvalitní benzín, ale že po vyndání listy bude takto poškozena, to jsem nečekal.
Objednával jsi originál lištu a nebo jiného výrobce. Mohl bys napsat více info a kolik tě stála a pokud je to neoriginál lišta, jaký je to výrobce. Myslím, že se nám to může hodně hodit do budoucna všem.
Ja mam org. lištu delphi a svičky jsem dal brisk DR17SXC motor ma o 0.5l menši spotřebu a lip
tahne do kopce kde dřiv jsem podřazoval ted ho vyjedu.
Re: 1,4 T 103kW-při akceleraci cuká-není výkon VYŘEŠENO
Napsal: 04 říj 2016, 10:05
od blesk
Zajimave ty Brisky. Pro 1.4T pisou ze interval pro jejich iridiove je 100tisic km. Opel udava pro iridiove NGK vymeny 120tisic km, pravdepodobne to je ale tim, ze servisni interval je 30tisic. Prohlidky jsou tedy 30, 60, 90 a pri 90 jsou ty svicky jeste dobre. Pri 100 uz je doporucena vymena, ale sevisni plan udava navstevu servisu az pri 120tisic km. Ted mam 102, tak radeji vymenim driv. Spatna svicka dokaze odpalit zapalovaci kabely - listu v nasem pripade - ktera neni nejak extra spolehliva, hlavne v H-cku.
Re: 1,4 T 103kW-při akceleraci cuká-není výkon VYŘEŠENO
Napsal: 04 říj 2016, 13:33
od tuomas
Bral jsem Delphi, stála mě 3500,-