Stránka 2 z 4

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 22 lis 2015, 21:06
od Xavier
Nesledoval som toto vlakno, az teraz som cital aj popis auta. Mas 6 ci 7 repro? Na zaciatku pises 7 potom 6, tak som zvedavy ci drive ma este po starom 7 ci len 6.

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 22 lis 2015, 21:45
od maartasek
Jacku,

právě, že tam na těch lištách byla je oboustranná lepící (3m) páska a lepil jsem to v teplé garáži, až teda potom jsem to vytáhl ven, kde bylo teda chladněji..
Je fakt, že ten vteřiňák je na prd, mám to chycené izolepou teď... Jinak když je odlepený jen kousek a dál to drží jak sv.. , tak se pod ni téměř nedá dostat.

Níže je obrázek vozu a je to ta lišta horní na zadních dveřích za řidičem, boužel, jak jsem otevíral poprvé, tak se více vyhla :roll:
A ještě přidávám foto dokupovaných nerezových lišt kolem mlhovek...

A pod přední spz v prostřední masce chromovou lištičku.


Pro Xaviera, no repro mám 4 - ve dveřích, 2 na krajích palubky a 7 je podle mě uprostřed palubky.
Jinak mám jednu z posledních Aster J v hatchbacku, pak už dělalo - dělá jen Combi v J.

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 22 lis 2015, 22:02
od jack
Skús to ešte s tou obojstrannou páskou, len tu lištu opatrne odohni, dobre odmastí a pokiaľ môžeš, tak to jemne ohrej teplovzduškou a potom prilep pásku a poriadne pritlač. Môžeš to ešte raz trochu ohriať, ale len jemne.
Ja také starosti nemám, auto som už mal aj lištami okolo dverí a aj pri hmlovkách a pod prednou mriežkou.

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 22 lis 2015, 22:11
od maartasek
No, to je jasné v tvém případě, když máš Cosmo :D já to chtěl jen přiblížit Cosmu a hlavně proto, že to vypadá prostě lépe ;)

No, jsem zvědav, jak dlouho to vydrží - zima tomu dává a ještě až do toho naprší? :) nerad bych to odlepoval, jen skrz jednu lištu - navíc právě zbytek drží dost!

Oboustranou myslíš - 3M pěnovou, 3M vysoce pevnostní VHB, 3M tepelně vodivé či 3M tenké pásky s nosičem?? :) a nebo nějaké lepší dvousložkové lepidlo na kov, gum atp?

Díky za tip

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 23 lis 2015, 08:05
od jack
Aký druh obojstrannej lepiacej pásky to neviem - niektorú z tých prvých dvoch, nepamätám kde som ju kupoval, ale v nejakom obchode s hobby.

K tým reprákom:
Práveže tie prvé Astry J ho tam vraj mali, potom sa začalo "šetriť", nerád to hovorím, no pravdepodobne ten siedmy v strede tam bude chýbať. Veď sa na to pozri, stačí ten kryt trochu pridvihnúť napr. nejakou plastovou kartou (stará platobná) a dá sa pekne vybrať - ja ho tam nemám (kúpené XI/2013 - "vylepšený" facelift, model 2014), no mám len CD400.

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 23 lis 2015, 09:21
od Xavier
maartasek: si si isty? lebo po faceliftove cosmo nema 7 ale 6. prave ten v strede chyba. preto a to zaujalo, ci do drive to davali este

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 23 lis 2015, 15:29
od Astra - R@SAG
No já mám Astru 2 / 2015 vyrobena a má 6 repro, tak ur´čitě má taky pouze 6, nevařím že má 7.

maartasek: Mohu se zeptat kolik tě vyšli ty lišty a kolik to zabralo času to lepení. Já mám sice COSMO, ale jen tak pro zajímavost :) :) .

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 23 lis 2015, 21:53
od maartasek
Tak to bude asi těch 6 :)

Jinak lišty kolem oken mě stály vč. poštovného 3000 kč - 12ti dílná sada. A kolem mlhovek 1500 kč.
Čas už ani nevím, ale když to odmastíš, tak pak to jde celkem rychle ;)

Ale ty vrchy kolem oken jsou dost na přesnost, protože tam jsou prohlejší a náchylnější na odlepení, dole kolem oken a pak ty půlkruhové jsou ok..
Spíše jsem si měl objendat jen na ty spodky zakončené mírným prohnutí, jak na Opel Mokka..

Mám to odtud, krom té lištičky v přední masce - to nikde neměli v čr, takže jsem objednával na Ebay.

http://www.tuning-chrom.cz/opel-astra-o ... 3_315.html

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 10 pro 2015, 17:45
od maartasek
...

Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!

Napsal: 10 pro 2015, 18:25
od softOPC
Zasmrdět může, při jízdě to nejde poznat, takže občas určitě zasmrdí i při rozjezdu, jen to nevíš.