Re: Dotazy nového Astráka
Napsal: 17 srp 2015, 14:06
Ahoj, dovolim si na cast pridat sve komentare:
Automatické přepínání dálkových světel - Z meho pohledu funkce nespolehliva a v realnem svete ma velmi omezene pouziti. Pokud je zdroj svetla mimo urcity vyhled, nebo je schovany za svodidlem (kabina kamionu), tak clovek nechtene oslnuje a auto samo neprepne. Na druhou stranu, pokud je podel cesty nejaky zdroj svetla a zasahuje do vyhledu kamery, zbytecne prepina. Navic je to velmi pomale, prepina na posledni chvili (vetsina lidi vas vyblikne) a paradoxne po mijeni auta zbytecne ceka dalsi 2,5s nez prepne. Funkce je to hezka, ale nakonec jsem to prestal pouzivat. Navic velmi nevhodne zvolene zapinani/vypinani teto funkce a naprosto nehorazne velky kryt zabirajici cast vyhledu ridice.
Senzor stěračů - Naprosto dementni ovladani citlivosti bez moznosti pouzit jako prvni stupen interval. V praxi to znamena, ze pri lehkem desti to nejde spravne nastavit. Bud to nestira vubec nebo to stira porad - asi to hodne ovlivnuje film na skle. Resim to vypnutim a stiranim rucne podle potreby. Strasne moc bych chtel alespon jeden zakladni interval.
Parkovací senzory - Na parkovani ve meste nepouzitelne, protoze pipak zahlasi konec uz cca 20-30cm pred aktualni prekazkou. Takze do mensich mezer bud s citem nebo na pusinku. Budu to resit po zaruce montazi parkovaci kamery. Navic na Biturbo nejdou objednat predni senzory.
Vyhřívání sedadel a volantu - Za me prijatelne, i kdyz trva nahrati delsi dobu. Vyhrivani na volantu je spis jako funkce "aby me volant nestudil".
Podsvícení interiéru - Naprosto k nasrani pro delsi cesty v noci. Nejnizsi uroven podsviceni (palubka, radio) je stale tak velka, ze to obtezuje me oci a zbytecne to vic unavuje (zlate H!). Pokud jedu nekolik hodin v noci, vypinam podsviceni radia pres Config. Palubka bohuzel stahnout vic nejde a radio se pri jakemkoli ovladani znovu probudi.
Ergonomická přední sedadla - Elektricky nastavitelne sedadla bych si od Opelu uz nikdy neobjednal. Zpusob dofukovani bederky mi pripada nekvalitni oproti jinym znackam. Prakticky to znamena, ze se clovek opira o hodne tvrdy vzduchovy vak. Pokud sedim u spolujezdce (kde to nemam), citim se mnohem pohodlneji. Nekolik novinaru si stezovalo na testech, ze je z toho boli zada at voli jakekoli nastaveni - citim se podobne. Sportovnost sedadel je nedostatecna, velmi slabe bocni vedeni - ale to je jakysi opel-kompromis na prumernou velikost zadku/zad. Kdyby to bylo jeste sportovnejsi, tlusty clovek by se do toho nevesel.
Senzory tlaku v pneu - Naprosty souhlas, paskvil nejvyssiho kalibru. Zatim to resim prezouvanim, tedy mam porad ty stejne disky a v pneuservisu jsou zaskoleni, aby to neznicili.
Kufr/vnitrni prostor - Naproste zklamani a jeden z nejhorsich vysledku ve sve tride. Z venku velke auto, uvnitr spousta plastu a vyplni, vysledek je malo mista. Oktavka je nedostizna, Opel to trosku nezvladnul.
Vaha auta - 1700 kg je velky ulet (mam ja). Nema cenu vypisovat, jak to ovlivnuje jizdu/provoz. Proste to je spatne a auta maji ztracet na vaze, nikoliv s novou generaci nabirat stovky kil navic. Opel aspon tolik nepodvadi jako treba Ford u noveho Mondea.
Automatické přepínání dálkových světel - Z meho pohledu funkce nespolehliva a v realnem svete ma velmi omezene pouziti. Pokud je zdroj svetla mimo urcity vyhled, nebo je schovany za svodidlem (kabina kamionu), tak clovek nechtene oslnuje a auto samo neprepne. Na druhou stranu, pokud je podel cesty nejaky zdroj svetla a zasahuje do vyhledu kamery, zbytecne prepina. Navic je to velmi pomale, prepina na posledni chvili (vetsina lidi vas vyblikne) a paradoxne po mijeni auta zbytecne ceka dalsi 2,5s nez prepne. Funkce je to hezka, ale nakonec jsem to prestal pouzivat. Navic velmi nevhodne zvolene zapinani/vypinani teto funkce a naprosto nehorazne velky kryt zabirajici cast vyhledu ridice.
Senzor stěračů - Naprosto dementni ovladani citlivosti bez moznosti pouzit jako prvni stupen interval. V praxi to znamena, ze pri lehkem desti to nejde spravne nastavit. Bud to nestira vubec nebo to stira porad - asi to hodne ovlivnuje film na skle. Resim to vypnutim a stiranim rucne podle potreby. Strasne moc bych chtel alespon jeden zakladni interval.
Parkovací senzory - Na parkovani ve meste nepouzitelne, protoze pipak zahlasi konec uz cca 20-30cm pred aktualni prekazkou. Takze do mensich mezer bud s citem nebo na pusinku. Budu to resit po zaruce montazi parkovaci kamery. Navic na Biturbo nejdou objednat predni senzory.
Vyhřívání sedadel a volantu - Za me prijatelne, i kdyz trva nahrati delsi dobu. Vyhrivani na volantu je spis jako funkce "aby me volant nestudil".
Podsvícení interiéru - Naprosto k nasrani pro delsi cesty v noci. Nejnizsi uroven podsviceni (palubka, radio) je stale tak velka, ze to obtezuje me oci a zbytecne to vic unavuje (zlate H!). Pokud jedu nekolik hodin v noci, vypinam podsviceni radia pres Config. Palubka bohuzel stahnout vic nejde a radio se pri jakemkoli ovladani znovu probudi.
Ergonomická přední sedadla - Elektricky nastavitelne sedadla bych si od Opelu uz nikdy neobjednal. Zpusob dofukovani bederky mi pripada nekvalitni oproti jinym znackam. Prakticky to znamena, ze se clovek opira o hodne tvrdy vzduchovy vak. Pokud sedim u spolujezdce (kde to nemam), citim se mnohem pohodlneji. Nekolik novinaru si stezovalo na testech, ze je z toho boli zada at voli jakekoli nastaveni - citim se podobne. Sportovnost sedadel je nedostatecna, velmi slabe bocni vedeni - ale to je jakysi opel-kompromis na prumernou velikost zadku/zad. Kdyby to bylo jeste sportovnejsi, tlusty clovek by se do toho nevesel.
Senzory tlaku v pneu - Naprosty souhlas, paskvil nejvyssiho kalibru. Zatim to resim prezouvanim, tedy mam porad ty stejne disky a v pneuservisu jsou zaskoleni, aby to neznicili.
Kufr/vnitrni prostor - Naproste zklamani a jeden z nejhorsich vysledku ve sve tride. Z venku velke auto, uvnitr spousta plastu a vyplni, vysledek je malo mista. Oktavka je nedostizna, Opel to trosku nezvladnul.
Vaha auta - 1700 kg je velky ulet (mam ja). Nema cenu vypisovat, jak to ovlivnuje jizdu/provoz. Proste to je spatne a auta maji ztracet na vaze, nikoliv s novou generaci nabirat stovky kil navic. Opel aspon tolik nepodvadi jako treba Ford u noveho Mondea.