Stránka 2 z 3
Re: Radenie rychlosti
Napsal: 02 bře 2015, 21:39
od MilanS
Presne si to vystihol, aj s tým problémom pri rýchlom preraďovaní.
Re: Radenie rychlosti
Napsal: 04 bře 2015, 21:01
od pico
Mam uplne rovnaky problem z 2 do 3. Paku musim zatlacit mierne doprava, aby zapadla 3 ale len pri rychlom preradeni.
Re: Radenie rychlosti
Napsal: 05 bře 2015, 08:10
od Xavier
Fakt nechapem, kde to ti soudrozi z ndr dovrzali. Mal som tu istu prevodovku v predoslej astre. Uz i s tym mazanim. A sla ako po masle. Zacinam chapat prispevky na fore o roznych veciach, ktore vam vadia. Ako prevodovka, chod 1,7 cdti. Fakt som toto pri predoslej nemal. A to som frflal na veci ako senzori cuvacie, umiestnenie drziaka okuliarov, hudbu. Ved to bolo zlate J-cko ta moja prva astra.
Re: Radenie rychlosti
Napsal: 05 bře 2015, 08:39
od Bartalos
no veď to, že nad vela veci sa vie človek lahko povzniesť a odpustiť ale radenie je na prvom mieste, bez toho sa ísť nedá
Re: Radenie rychlosti
Napsal: 05 bře 2015, 22:58
od pico
Nie je to zase ziadna tragedia. Pri rychlom preradeni ( nie vzdy ) musim trojku trochu hladat. Inak radi ako po masle.
Re: Radenie rychlosti
Napsal: 06 bře 2015, 09:33
od Xavier
v aute za 15-20 litrov hladat 3ku nie je tragedia? Myslim si, ze je. A je to hanba vyrobcu, ze ake maju spracovanie. Nemam chut reklamovat a riesit to, lebo myslim si, ze combik sa u mna dlho neohreje. Ved uvidime, ked pride k-cko. Ale keby mam prvu astru este, tak by som to bol riesil.
Re: Radenie rychlosti
Napsal: 06 bře 2015, 20:58
od MilanS
Pri prvej servisnej som upozornil na problém nepresného radenia z 2-ky na 3-ky. Bolo mi povedané, že o tom vedia, ale že je to tak a nič s tým nespravili.
Re: Radenie rychlosti
Napsal: 17 bře 2015, 11:39
od dralan
Ahoj. Měl jsem tento problém na prvním J-čku, asi po 2 letech provozu se to natolik zhoršilo, že při jedné asi dvojhodinové jízdě jsem řadil jak v náklaďáku - úplně to ztuhlo. V Opelu (Olomouc) mi tenkrát promazali lanovody (myslel jsem, že jsou tam táhla) - stálo mě to cca 1200,- Kč, řekli mi, že se s takovou závadou ještě nesetkali a že pokud to bude zlobit, je to na výměnu (11000,- Kč !!!). Pak už to bylo OK a po roce a půl jsem auto prodal.
Napsal: 19 črc 2015, 00:34
od mbohus
Mne sa to dnes stalo taktiez. Auto ma nabehane 116k km. Asi po hodinovej jazde som paku ledva pretlacil z trojky do stvorky. To som cumel ze preco to stuhlo. Vonku 30 stupnov ale do dvojky, stvorky a sestky to islo akoby bol v prevodovke nejaky husty sajrajt a nie olej. Bezne sa da radit lahucko aj dvoma prstami ale teraz som musel paku dlanou riadne potiahnut.
Po zastaveni som s pakou prebehol parkat vsetky polohy a odrazu to sa to vratilo do normalu. Kiezby sa vsetko tak na autach 'samoopravovalo'

...
Odoslané z GT-I9192 pomocou Tapatalku
Re: Radenie rychlosti
Napsal: 10 zář 2015, 09:20
od Xavier
Ochladilo sa a radenie zase zacina klast odpor. Ako ste na tom vy? Za posledny tyzden z 2 do 3 minimalne 10x to narazenie do niecoho...nastastie, som rychlo reagoval a nohou som dodatocne zase vytlacil spojku. Skratka ako v3s ka s medziplynom. Dnes ale to iste z 5 na 4...Siel som predbiehat ...cca pri 75km/h som chcel podradit, vystrelit a bum. 4ku akoby blokovala stena. Mal som sice rezervu..no tie 3-4s, kym to sadlo to pokojne predbiehanie spravili tesnejsim. Nastastie som stale oprotiduceho neobmedzil. Ale neviem si predstavit co by bolo, keby to nesadne dalsie 3-4s. Asi si by som musel obmedzit niekoho v mojom pruhu. Na hlavu...to je prva TEPLOCITLIVA PREVODOVKA, ktoru som okusil

Za mna davam oplu za tu prevodovku 5ku podla skolskeho hodnotenia. A pritom som podla udajov mal tu istu prevodovku v predoslom j-cku. A tam to slo dvoma prstami radit uplne presne. Fakt nechapem. Jedine ma napada to..ze astra s PL bola kvalitnejsia a lepsie poskladana, ako kombik z UK. Lebo tu tych nedoriesenych veci badam ovela viacej. Uprimne. Keby toto je moje prve j-cko, tak uz k oplu ma nataha pri vybere dalsieho auta. Necudujem sa, ze su ludia, co po takychto skusenostiach od opla idu prec a nadavaju. Mna nastastie presvedcilo Gcko i prve J-cko. A to som mal obavy, ake bude z PL. No stale kralom kvality a spracovania zostava G-cko z nemecka s r.v. 99. Zial roky bezia, kvalita klesa.