Stránka 2 z 2
Re: Ojedinělé jízdní podmínky - zatížení motoru
Napsal: 19 kvě 2017, 20:26
od Dark69

akurat za pocitacom vy viete ci niekto vie o fap alebo dpf filtry nieco

nevies, neries...a mozte sa tesit, dpfka prichadzaju aj na benziny HA HA, zacinaju sa uz montovat....tak pockam na rok na otazky, naco si si kupil benzin do mesta? Jazdim nemecko a to ze niekedy niekto musi aj doma ostat a behat po okreskach tak si kupi druhe auto este ano?
A to ze sa kupuju diesle zavisi aj od toho ze sa viacej vyrabaju a su v ponuke....a ludia chcu turbo efekt a ne tu riesite vase haliere za naftu dookola...
Re: Ojedinělé jízdní podmínky - zatížení motoru
Napsal: 19 kvě 2017, 20:30
od Xavier
A kto tu pisal o tebe,ci si sa v tom nasiel

okresky, ale nie su mesto...to aj ja beham popri dialnici
Re: Ojedinělé jízdní podmínky - zatížení motoru
Napsal: 19 kvě 2017, 20:34
od Dark69
Som si to vydedukoval vies a aj o ostatnych, a okresky boli myslene okresne cesty kde staci ze idem z dediny do mesta napriklad len 2km na nakup alebo do doktora...Este nieco vysvetlim?
Re: Ojedinělé jízdní podmínky - zatížení motoru
Napsal: 19 kvě 2017, 20:48
od Xavier
Nie, dakujem

Re: Ojedinělé jízdní podmínky - zatížení motoru
Napsal: 20 kvě 2017, 12:48
od dusan992
Ja som o tebe nepisal.ja som len odpovedal xavierovi
A mozno tomu nebudes verit ake poznam desiatky ludi co s autom mesto neopustia ale maju alebo chcu dizel. A poznam osobne aj takeho co o dpf nikdy nepocul ale ten jazdi na benzinovom aute.
Re: Ojedinělé jízdní podmínky - zatížení motoru
Napsal: 20 kvě 2017, 20:15
od Xavier
Jj. Ale uz i tie benziny nie su vyslovene mestke vozidla. Som zvedavy na amperu na jesen. Ak to pojde takto dalej a zvysi sa ten dojazd na realnu 500ku, tak o 5rokov ak ine nebude uz bude stat miesto astricjy, daky elektrikac. Inak ta ampera sa mi tiez paci.
Re: Ojedinělé jízdní podmínky - zatížení motoru
Napsal: 24 kvě 2017, 15:17
od matozippi
moje skusenosti s DPF
ked sa vypaluje filter, pusti sa vyhrievanie zadneho okna - da sa to vidiet na displeji medzi budikmi (mam to v zalozke eko)
ked sa vypaluje filter a mas zaradenu rychlost a ides bez plynu (brzdis motorom) auto ukazuje nejaku spotrebu - ked sa filter nevypaluje ukazuje 0,0
ked sa vypaluje filter, teply motor pocas statia ma cca 1000ot na volnobeh a spotrebu cca 2l/h - bezne mas volnobezne otazky a 0,5l/h
ja sa riadim hlavne podla druhych dvoch info - pred tym ako idem zastavit si vsimnem spotrebu a vidim ci sa filter vypaluje alebo nie - ak sa vypaluje a moznosti dovolia, pokracujem v jazde az do vypalenia
pozor v lete na klimu - moze sa to javit ako vypalovanie filtra

Re: Ojedinělé jízdní podmínky - zatížení motoru
Napsal: 24 kvě 2017, 16:39
od matusbelusak
ja na svojej 2011 astre ani necítim kedy filter vypaľuje, prešiel som už 52 000 km a nikdy som poriadne nepocítil na jazde že sa vypaľuje, iba pri vystupení smrad tak som to vedel, ale nikdy neriešim či dokončí vypaľovanie či nie, jazdím denne 70km tak ked to nestihne vypáli to inokedy

Re: Ojedinělé jízdní podmínky - zatížení motoru
Napsal: 24 kvě 2017, 21:40
od Xavier
Matus, myslim si ze 81ka, ci predfacelifty boli na tom lepsie. Neregistroval som ziaden dpf za 100tis, len ak som sa sustredil na spotrebu. Pri tomto citim, ze auto je nervoznejsie, zatrasie pri prvom pridani, ako zapne, sprava sa inak na zosliapnutie pkynu. Lepsie akceleruje, no citim to na nom, ze vypaluje, teda toto vsetko vtedy, ak to chytim v medzimestskej premavke, kde treba radit. Nastastie tiez jazdim denne dlhe trasy, tak to neriesim a na dialnici ani necitim. Nastve len to, ked idem 70-80km do orace a zapne 2-3km pred cielom. No vypnem ho a potom si to doriesi cestou spat.