Stránka 2 z 2
Re: Vodné čerpadlo 1.7 CDTi - 96kw
Napsal: 08 pro 2016, 09:16
od kotek
Tak já mám čerpadlo elektrické, pravda jiná motorizace, jiný model. Čerpadlo se spíná až po zahřátí motoru na určitou teplotu. Poznámka - vyčteno z nějakého odborného článku.
Re: Vodné čerpadlo 1.7 CDTi - 96kw
Napsal: 08 pro 2016, 09:27
od Xavier
kotek. a za kolko km sa ti zohreje auto na prevadzkovu teplotu? pre porovnanie pri parametroch: teplota ako teraz vonku okolo 0 a jemne minusy, cesta plynule mestom 55km/h, asi 3-4km a potom 95km/h? teda ak mas podobne podmienky. velmi mi zaujimalo, ci to skor dosiahne prevadzkovu a hlavne kedy ti zacina kurit?
Re: Vodné čerpadlo 1.7 CDTi - 96kw
Napsal: 08 pro 2016, 09:54
od kotek
Nelze porovnávat ! Vše je podřízeno ohřevu motoru. Topení je rovněž elektrické, stejně tak intenzivní ohřev předního skla. Teprve po zahřátí motoru se to přepíná na vodní okruh motoru. Tedy topit začne okamžitě, to už jsem měl ale i na G Astře. Měl jsem ale tak zvanou zimní výbavu. Ve středovém sloupku byl elektrický výměník, ale tomu byla podřízena celá el výbava - silnější baterka, silnější alternátor. Nic méně zahřát motor na provozní teplotu 90 oC při poklidné jízdě 55 km/ hod a venkovní teplotě 0 oCtrvá takových 15 km. Holt diesel není na krátké štreky.
Re: Vodné čerpadlo 1.7 CDTi - 96kw
Napsal: 08 pro 2016, 10:11
od Xavier
jasne, tak to kurenie je super, ked tlaci hned. ten ohrev som myslel priblizne. vdaka za info. tak ten ohrev motora je rovnaky. mne tiez tych 15km treba.
Re: Vodné čerpadlo 1.7 CDTi - 96kw
Napsal: 08 pro 2016, 13:08
od Xavier
tak, vodna pumpa je pohanana klinovym remenom. a konektor bude asi sluzit pre start/stop, ze kym nebezi motor je pohanane cerpadlo elektricky. aspon vo workshope bolo nieco take pisane. ale toto uz odsledovat neviem, kedze ja start stop nemam.