Já se taky tak nějak rozhodl...
Jinak u nového Káčka je rozdíl mezi 1,4-92 kW a 1,6-147 kW ceníkových 90000,-
Aspoň teda byl, před cca třemi měsíci, kdy jsem si to pročítal.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
Tak, jak jsem toto vlákno založil, tak jej doufám tímto i uzavřu. Po 6 letech pravidelného a "kvalitního servisu" u autorizovaných dílerů, kteří tento problém nemohli řešit, jsem odevzdal auto jednomu šikovnému automechanikovi. Ten se v tom povrtal a zjistil, jako možnou příčinu čidlo otáček motoru na klikové hřídeli, které do jisté míry ovlivňuje zapalování, dál pak zjistil, že v roce 2016 tam machři od dílera dali svíčky určené do jiného motoru (Bez iridia, do obyč atmosfér), následně čehož se patrně odpálila zapalovací lišta, kterou jsme měnili při další návštěvě. Mimo jiné objevil, že servis, který auto připravil a prošel s ním přes STK nechal na autě prasklou zadní pružinu. Je možné že pružina praskla záhy, ale je divné, že při přezouvání a kontrole vozu si nevšimli, že je na hranici životnosti (navíc autu je 6 let a má skoro 100 000km)... inu specialisti na slovo vzatí, zatím vozido nevykazuje žádný problém. Takže patrně z důvodu liknavosti, neodbornosti a lenosti servisu jsem utratil cca 15 000, které jsem nemusel o času ani nemluvím. Pokud se trhání vrátí dám Vám vědět.
To jsou borci, dat tam jine svicky, to museli videt, ze vypadaji uplne jinak, kdyz je tam motovali. Navic za kontrolu vozu pri prohlidce se plati nejakych 800czk, tak bych chtel vedet, co tam kontroluji.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
No spíš mě udivuje jiná věc, do servisu je auto dáváno s janou stížností že škube, dokonce se zapsanou vadou v jednotce a ten expert se ani nepodívá na zapalování, nebo do systému, co na tom autě bylo měněno, vymaže vadu a je veřešeno. Jak jsem později zjistil dle čísla ND, je jasné že ty svíčky jsou špatné, dokonce i cena je jiná. (Iridiové stojí cca 450kč za kus obyčejné cca 160kč za kus), vizuálně tam je malý rozdíl
Tak zde napíši, jak to vypadá s cukáním, už jsem ho nezaznamenal hodně dlouho, řekl bych od te doby co jsem opustil N-95 a tankuji pouze 100 oktan a astra nemá žádné potíže, spotřeba klecla, motor má pružnost mnohem lepší a konečném výsledku jsem na tom stejně finančně za benzín, 100 je dražší, ale mám nižší spotřebu, tak že to co zaplatím na benzínu je srovnatelné.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Ahoj, řeším podobný problém s cukáním motoru. Projevuje se od cca 2800ot. motoru do 3200. Ale někdy i při nižších a někdy i vyšších pak od 5000t.
Je to pouze pokud přidám víc plynu, při plné akceleraci a pokud je motor už ohřátý. Na LPG to dělá víc než na benzín. Na benzín většinou vůbec nebo málo. Jedná se o 1.4T LPG najeto 76 tisíc km. Svíčky jsem měnil na 60. tisících a dával jsem nějaké NGK. Typ svíček je stejný na benzín/LPG? Nevím jestli mám ty iridiové...
Děkuji za odpovědi.