Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Uživatelský avatar
mclean
Příspěvky: 67
Registrován: 02 led 2015, 03:27
Bydliště: Trnava

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od mclean » 28 čer 2016, 18:52

ja mam A14NET, 1.4 103kW LPG, vsimol som si to posledny mesiac, hlavne ked rano nastartujem, jednotka, rozbeh, dvojka, rozbeh a jak su otacky na dvojke medzi 2000 - 2500 tak to par krat sklbne, nic vazne, ale citim ze to nerobilo. akonahle prepne LPG, co teraz pri horucavach do 20 sekund, tak to na LPG vobec nerobi.

bol som kvoli niecomu inemu v servise, tak som chcel nech to prekontroluju a servisak ze nic nepozoroval. ale to bolo 40°C.. tak som ho poprosil nech to skusi dalsi den rano, ked to bude studene. nic necitil. ked som prisiel poobede pre auto, este som ho ukecal nech si so mnou sadne do auta, ja som to trochu citil, ale on nie..

tankujem shell v-pover nitro+95. najazdenych mam len 36 000.. nemam z toho dobry pocit, ale asi sa to musi viac prejavit, lebo teraz ked su horucavy si to rano takmer nevsimnem. servisny technik mi odporucil do takmer prazdnej BA95 nadrze naliat celu flasu VIF, zahriat, zajazdit, a potom dotankovat BA95.. neviem, to mi pripada trochu riskantne..
MEGANE I 1,6i 05-07
ALTEA 1,6 MPI 07-13
IGNIS 1,3 VVT LPG 1/13-10/14
ASTRA J TS A14NET LPG 10/14

Reklama
 

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od blesk » 28 čer 2016, 19:42

Nieco take pozorujem aj ja. Sklbnutim by som to nenazval, je to asi sekundovy pokles v tahu motora. Najviac je to citit pri plne nalozenom aute a akceleracii, ked auto ako by striedavo pridavalo plyn a hned uberalo, skoro ako keby bola volna rozvodova retaz alebo skrtiaca klapka striedavo otvarala a zatvarala, pripadne regulacny ventil turba pustal obtokom a turbom, ale moze to byt x dalsich veci. Prave dnes som sa hral s OBDdiagom a nahraval live data, ci tam neuvidim ten pokles, ale mam stary Symbian a stary program. Zapnem logovanie a za 3 minuty mi zacne vyhadzovat rozne chyby na palubovke, naposledy ani rucna nesla zatiahnut ani smerovky pnefungovali :o Bud si kupim Androida alebo este skusim v Opcome. To je taky problem, ze chodit s tym do servisu, tak vas takmer vysmeju alebo vymenia nezmyselne veci typu sviecky, filter alebo max tak vycistia klapku. Vsimne si to len ten, co s tym denne jazdi.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
mclean
Příspěvky: 67
Registrován: 02 led 2015, 03:27
Bydliště: Trnava

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od mclean » 28 čer 2016, 22:02

presne, nie je to ani tak trhnutie, ako pokles tahu. ono to asi bude tym, ze turbo je este studene, olej tuhy.. treba s tym ist asi zlahka, akonahle teplota stupne tak ziaden problem.. v zime si davam pozor aby som mal lahke rozbehy kym nie je motor zahriaty na prevadzkovu teplotu, zrejme to treba aj v lete.. a presne tak, vsimne si to kto je v tom aute denne..
MEGANE I 1,6i 05-07
ALTEA 1,6 MPI 07-13
IGNIS 1,3 VVT LPG 1/13-10/14
ASTRA J TS A14NET LPG 10/14

Uživatelský avatar
mclean
Příspěvky: 67
Registrován: 02 led 2015, 03:27
Bydliště: Trnava

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od mclean » 29 čer 2016, 20:13

inak pre zaujimavost, isiel som do KM cars v TT (autorizovany opel), astra este v zaruke s nasledovnymi osami v zadku:

- pod antenou na streche zostava voda po umyvani, alebo dazdi
- KM cars: tesnenie je v poriadku, pod antenou voda moze byt
- ok :?

- spojkovy pedal vrzga
- KM cars: sucastou spojkoveho mechanizmu za pedalom su plastove diely, vrzgat to proste bude ale premazali sme to
- vrzga este viac :?:

- dialkove otvaranie niekedy zafunguje az na 3. krat, pri dlhom stlaceni pri zelani otvorit vsetky 4 okna naraz, je otvaranie niekedy prerusene, skontrolovat dialkove, prijimac a otvaranie okien.
- KM cars: vada sa neprejavila, ak otvarate auto vtedy, ked v blizkosti vas niekto iny, mozete sa navzajom rusit..
- vada sa prejavila pri prichode zo servisu..neviem ci tam tu baterku na druhej servisnej naozaj vymenili ako mali.. :!:

- rucna brzda na svahu brzdi slabo, treba ju zarazit tak vysoko, ze sa velmi tazko odbrzduje
- KM cars: rucnu brzdu sme skusali na rovine, brzdi dobre, nastavit sa neda, je v poriadku.
- :?:

- pokles tahu na 2. kvalte medzi 2000 - 2500 ot/min sa neprejavil, ked som sedel so servisakom v aute a skusal som, ja som to citil, on nie..
- odporucili VIF.. :?:

- v servisnej knihe mi opakovane zabudli zapisat kontrolu LPG a vymenu filtra po 30 000, prosim o zapis
- KM cars: jasne, to je to najmenej
- skontroloval som az doma, zabudli. :!: :?:
MEGANE I 1,6i 05-07
ALTEA 1,6 MPI 07-13
IGNIS 1,3 VVT LPG 1/13-10/14
ASTRA J TS A14NET LPG 10/14

Mimo
Příspěvky: 183
Registrován: 27 bře 2016, 23:01

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od Mimo » 29 čer 2016, 21:01

Trochu sa vtierknem do temy, riesil niekto to vrzganie? Robi mi to tiez, hlavne ked je teplo a spojku pustam pomaly. Tiez som to chcel riesit v KM, ale kvoli praci mozem len v sobotu... Na webe maju uvedene,ze servis maju otvoreny tiez. Tak som tam volal,objednat sa...vyzsledok, ze tuto sobotu nie. Tak hovorim, buducu,alebo o dva tyzdne,mne je jedno... Technik stichol
Ze ehmmm..to asi nepojde...preco?...lebo v sobotu nerobi skladnik a nevie teda nic vydat zo skladu... Po tejto odpovedi som ostal trohu zarazeny..
Prosím? Ale vsak na premazanie pedalu metreba extra diely...ale ze aj tak..mazivo atd...a tak si hovorim..na co je tam potom ten servis v sobotu? Vraj ked tam necham auto na vikend....no fajn, kvoli namazaniu :) pobavilo...
Tak tam som nepohodil... Zobral som to do imeho servisu kde to namazali- sprejom..ale moc to nepomohlo. Este aj ta spojka ide uz dost tazko

Niekto to doriesil?
Astra J ST 1,7CDTI Cosmo 9/2011
veľa železa za málo peňazí :)

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od Xavier » 29 čer 2016, 23:22

Mne to vrzalo asi 2 tyzdne v horucavach na prvej astre. Nic som nemazal, ustalo po cca 2-3 tis km. A uz sa to neopakovalo. A kedze jazdim dlhe trasy, moc som to ani neregistroval.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
cORP.
Příspěvky: 16
Registrován: 07 črc 2016, 10:33
Bydliště: okr. Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od cORP. » 16 črc 2016, 09:29

a mne sa deje nieco zvlastne tak isto, od kedy mam auto cca 2000km najazdene pozorujem jeden jav, mam sice motor ,1,4NET 103kw, ale je to pribuzny, vzdy ako nahle zaradim 2 rychlostny stupen a prejdem rychlost cca 20km/h tak zapocujem zvlastny zvuk, smerom od podvozku alebo motoru, jemne to zacitim aj na plynovom pedali v nohe, je to len ako keby sa elektronicky nieco aktivovalo, nerozumiem celkom ze co ale je to pravidelne vzdy po nastartovani, a prvom rozbiehani, potom pocas jazdy to uz nepozorujem vobec, vedel by mi niekto poradit o co sa moze jednat ?


az neskor som si vsimol ze riesite nieco podobne nadomnou, u vas to je vyslovene ako pokles vykonu ? pretoze u mna to na jazdu ziadny vplyv nema, jedine ten zvuk podobrny tomu ked to klepne pri zapnuti dialkovych svetiel na halogenoch, je to take tazko popisatelne, naozaj ako za studena, pri teplom motore tak isto ticho, auto mam z oplu, ma najazdene 67000, robena vystupna prehliadka s vymenou vsetkych tekutin, a kontrola stk emisna, v novembri podla knizky menene sviecky, nechapem ci to mam ignorovat alebo riesit, vzdy rovnaka rychlost rovnaky rychlostny stpen a vzdy ked sa rozbieham z parkoviska kdekolvek na dvojke cca 20km/h, som kazdopadne z toho nesvoj, rovnako pocujem benzin v nadrzi, co som pri mojej astre h pocul len obcas
Opel Aastra GTC 2012, 1,4T 103kw š/s, enjoy + svetelna sada + 18" alu

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od blesk » 16 črc 2016, 13:00

Nepis aky mas mesiac/rok vyroby, najlepsie do podpisu.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
cORP.
Příspěvky: 16
Registrován: 07 črc 2016, 10:33
Bydliště: okr. Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od cORP. » 16 črc 2016, 14:37

datum prvej evidencie auta ja 12/2012, predpokladam teda ze to bude seria z tohto roku, pripadne prva z 2011, auto je servisovane komplet v opli, predosli majitel bola predajna opel, najdem niekde presny datum vyroby auta ?
Opel Aastra GTC 2012, 1,4T 103kw š/s, enjoy + svetelna sada + 18" alu

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od pico » 17 črc 2016, 17:04

cORP, ten zvuk robi test ABS a neboj je to v poriadku. Uz sa to tu na fore preberalo. Robilo mi to kazde auto s ABS.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

Odpovědět