Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Uživatelský avatar
johnyford
Příspěvky: 160
Registrován: 13 pro 2014, 11:44
Bydliště: považská bystrica

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od johnyford » 22 srp 2018, 19:06

ja mam 75000,zatial vsetko ok. ked bola afera mal som cca 25000 km,vtedy sa menili vstreky a pretesnil,vypucoval cely regulator.
OPEL ASTRA J 5.dv 1.4 103 kw LPG 1/2015

Reklama
 

Masakr
Příspěvky: 26
Registrován: 26 led 2014, 12:45

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od Masakr » 22 srp 2018, 20:09

johnyford píše:masakr-ty si tam nemal reduktor landi renzo?
Já mám BRC a mám najeto 110 tisíc

RRR1970
Příspěvky: 112
Registrován: 15 říj 2012, 10:49

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od RRR1970 » 28 srp 2018, 20:57

120 000KM . Už to nejak neriešim čakám na ten reduktor od energasu ,tiež som rozmýšlal vymeniť iba tú tesniacu sadu ,ale nikto mi nevedel povedať či v tej sade je aj nejaké tesnenie na ten ventil reduktora. Ak je tam ihlový ventil tak ten podla mňa nemá tesnenie.Tak by som to zbytočne kupoval .

MilanS
Příspěvky: 320
Registrován: 15 pro 2012, 20:32
Bydliště: Slovensko - BN/TN

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od MilanS » 12 zář 2018, 20:33

MilanS píše:Neviem, či ide o podobný problém, ale objavil sa hlavne pri jazde na LPG. Tiež som zaznamenal poslednú dobu dlhšie štarty, ktoré sú na benzín, ale je súčasne nastavená automatika na plyn. A teraz sa k tomu pridali ďalšie problémy. Pri stlačení pedálu akcelerácie (otáčky cca 3.500), keď už preplo na plyn, za zobrazí ikonka ESP a bliká symbol asi elektroniky motora (žltej farby). Auto stratí výkon a trhá motorom. Pri manuálom prepnuti trhanie motorom prestalo a zmizla ikonka elektroniky motora, ikonka ESP zostala stále svietiť. Čo ma ale viac zarazilo, že som si všimol razantnejšie trhnutie motorom aj pri prudšej akceleráciu na benzín (dúfam, že ide len o prepnutie paliva).
Zdravím. Tak zdá sa, že problém s jazdou na LPG je asi vyriešený. Bol som v servise u p. Holčíka (Záriečie), kde vylúčili poruchu v systéme LPG. Pri jazde na LPG v záťaži sa problém objavil, ale pri normálnej jazde, kde som prakticky udržiaval len rýchlosť, nie. To znamená, že chyba nebola vo vstrekovačoch LPG, resp. v systéme LPG. No a dnes po výmene zapalovacej lišty alebo ako sa to volá, sa už problém pri jazde na LPG neobjavil. Mechanik mi to vysvetlil asi tak, že ak je problém v motore, ten sa pri jazde na LPG prejaví mnohonásobne viac.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex

RRR1970
Příspěvky: 112
Registrován: 15 říj 2012, 10:49

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od RRR1970 » 17 říj 2018, 16:57

Auto už je od včera v poriadku ,reduktor konečne prišiel 190 eur+ 56 eur výmena v servise Opel v RK . Dnes ráno som sa tešil keď auto naštartovalo na prvý šup.
Dnes som rozobral starý reduktor aby som zistil príčinu problému .Po vyskrutkovaní elektromanetického ventilu som našiel pretlačené tesnenie piestika .Možno gumička za pár 10 centov.Skoro ma porazilo .
https://rrr1970.rajce.idnes.cz/LPG

Odpovědět