Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121

Ukažte ostatním svojí Zafiru
Uživatelský avatar
mater
Příspěvky: 540
Registrován: 25 srp 2015, 20:55

Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121

Příspěvek od mater » 22 lis 2016, 20:58

klm121 píše:Ešte som si spomenul na jednu otravnú vec spojenú s rádiom. Po naštartovaní si niekedy nepamätá naposledny prepnutý zdroj, často sa stane, že mám rádio a keď znova naštartujem, tak rádio sa na pár sekúnd pustí a samé sa to potom prepne na USB. Neviem či je to chyba len u 950ky alebo to robia aj ostatné rádiá.
Podobná vec sa stale aj mne, mám ale CD600.
Odomkol som auto, s detmi sme nastúpili. Čakali sme na "generála" tak sme si pustili rádio (nepametám si presne, ale kľúč som asi nemal v spínacej skrynke), začala hrať FM stanica. Zatial všetko OK. Po naštartovaní sa však spustilo prehrávanie z USB.
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012

Reklama
 

Uživatelský avatar
Marek L
Příspěvky: 329
Registrován: 15 čer 2015, 16:00

Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121

Příspěvek od Marek L » 24 lis 2016, 16:25

Mně to občas udělá CD600 taky. Po nastartování přepne na chvíli na Tuner a pak se vrátí na USB a probíhá indexace obsahu flešky - přesto, že jsem ji neměl vytaženou.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback

klm121
Příspěvky: 16
Registrován: 30 črc 2016, 23:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121

Příspěvek od klm121 » 05 pro 2016, 13:47

mater píše:#1 "podľa mňa dizajnovo veľmi vydarené auto"
suhlas ;-) a pridám že v bielej sa mi páči asi najviac.
Exterier sa mi páči viac ako nová faceliftová verzia ale interier, hlavne radio a veľký display je v novej riešený lepšie.
Mne sa ten interiér nepáči. Okrem toho, že zrušili jednu schránku pred spolujazdcom, sa mi nepáči to nové dotykové rádio. Ovládať to za jazdy a preklikať sa k niečomu je občas na nervy, viem to porovnať z astry. Takisto tie nové budíky vyzerajú ako z o dve triedy menšieho auta. Jediné čo je tam výhoda je ten veľký displej medzi nimi, aj keď zatiaľ som všade videl len monochromatický.
mater píše:#2 "Doobjednávalo sa cca toto:"
mal si väčší rozpočet ako ja :-D
7 miestnu verziu som tiež vymenil za 5 miestnu a objednal AGR sedadlá. Dnes by som ale zobral komfortné sedadlá s vyhrievaním + vyhrievanie volantu. Aké máš vlastne predné sedadlá? základné?
Sedadlá sú tie čo má sériovo Cosmo výbava, akurát sa tam objednala aj komfortná sada, takže asi to o čom hovoríš ty. Vyhrievaný volant je super ale nevedeli čo za to pýtať...
mater píše:#3 "Najväčší rozdiel je podľa mňa v podvozku ..."
Neviem posúdiť lebo na "béčko" som jazdil asi 4x. Napriek tomu, že je to vyšie auto a ťažke tak v zákrutách to chodí pekne, až ma to lákať ísť šporotovo, ale kvôli deťom chodím miernejšie.
Čo som ale trošku sklamaný, predpokladám, že kvôli LPG nemám na zadnej náprave priečnu tyč. Nejaký watov systém čičo. Je viditeľná zo zadu smerom na jednu stranu ... takže to môže mať horšie vlastnosti.
No práve to, že viem posúdiť a je to priepastný rozdiel. Zákruty, ktoré som si predtým na ZafB nedovolil ísť 130 zvláda nová 160 úplne v pohode.
Ide o wattov priamovod, majú to všetky astry J a zafiry C pokiaľ viem, teda nie len verzie s LPG
mater píše:#4 "super odhlučnenie"
ja mám skor iný pocit, ale to môže byť rozbytými cestami :-( a širokými gumami
samozrejme, že na peknej rovnej ceste je to paráda.
No jasné, že sa to nedá porovnať s prémiou ale keď to porovnám napr. s predchádzajúcim Passatom B7 tak je to lepšie a to je zafira vysoká. Rozdiel môže byť aj kvôli pneu, predpokladám, že rovnako ako u astry aj tu 17 a 18 majú inú značku pneu.
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi (125 kW) Automat
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)

Odpovědět