Stránka 22 z 29

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 07 čer 2018, 06:34
od Astra - R@SAG
Nedůvěřuješ Dexos 1, neříkali ti že tento oléj co máš vlastní, že je nahrazen jinou generací. No doplnění klimatizace chystám na přístí rok a taky mimo OPEL.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 07 čer 2018, 22:38
od R@dek
Olej Dexos 2 jsem koupil v době kdy se akorát začalo hovořit o nahrazení olejem Dexos 1, generace 2. Vzhledem k tomu, že jsem jej již koupil, tak jsem u něj pro tuto výměnu zůstal. Každopádně auto na něj jezdilo do této chvíle, tak si myslím, že motoru neuškodí, i když asi Dexos 1 bude pro benzíny lepší, ale to nevíme, to jen říká OPEL. Každopádně nový olej = dobrý olej.

R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 09 čer 2018, 16:36
od Eisy
Ten NEW olej D1 gen. 2 je hlavne do tych novych motorov. Tuto slape v pohode, aj ked to je olej skor pre disel.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 13 čer 2018, 17:10
od R@dek
Včera zase o kousek více. Samé čtyřky, jak ve škole :-)

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 14 čer 2018, 06:53
od Astra - R@SAG
:D :D :D :D pěkné. No u mě bude vrzy 40 a to nejen na tachometru, ale i na občance :D :D :D .

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 14 čer 2018, 19:51
od softOPC
Měl jsi ještě o 11km/h zpomalit :)

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 18 črc 2018, 19:53
od R@dek
V pondělí jsem nechal zkontrolovat obsah chladícího systému klimatizace. Sice ještě chladila, ale subjektivně, už to nebylo to co na začátku. Auto má přesně 3 roky.

Po připojení na přístroje, vyčerpání a napuštění mi technik říkal, že plný obsah je 600 gramů a já tam měl už jen 400 gramů, což ještě funguje, ale jak říkám, už se mi to někdy nepozdávalo.

Celková cena 800 Kč, klima v plné kondici.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 18 črc 2018, 23:00
od OldStanda
To je sice hezké, že už to máš O.K., ale u předchozího auta jsem ani po 14 letech nemusel chladivo doplnit. Únik 1/3 za 3 roky je celkem dost. Většinou to je přes gufero na hnací hřídeli kompresoru. Divím se, že ti tam při doplnění nedali kontrastní barvivo, pomocí kterého je vidět (UV lampou), kudy to uniká.
Určitě bych to nebral jako údržbu, ale jako závadu. Případná netěsnost by mohla jít odstranit.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 19 črc 2018, 10:17
od blesk
Mne klimak rikal, ze doplnovat chladivo se ma 2x rocne (pro normalne pracujici si myslim 1x za rok bude stacit). Kdyz je ho tam min, tak kompresor se vic musi snazit, a jeste ma min oleje na mazani, takze brzy potom odejde. Mozna i kdyz je tam chladiva dost, tak se ma odsat a naplnit nove s novy olejem.

Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015

Napsal: 19 črc 2018, 11:23
od OldStanda
Když se tím budu živit, tak napíšu, že se to má dělat 3x ročně :)
U lednice tohle přece nebudeš řešit několikrát za rok?