Právě je sob 24. srp 2019 20:47:24





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 16. črc 2015 21:33:29 
Offline

Registrován: úte 16. čer 2015 13:17:13
Příspěvky: 48
Nadrz nepreplnujte. Palivo ma tepelnu roztiaznost, tak nech vam v horucavach nepraskne nadrz.


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: pát 17. črc 2015 8:41:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. bře 2015 21:52:32
Příspěvky: 11
Ja predpokladam ze nadrz nieje vzduchotesne uzavreta, odkial sa tam potom dostane vzduch ked sa mina palivo?

_________________
Astra J, 1,4 T, 103 kW, pannacotta


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 17. črc 2015 12:26:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. úno 2013 22:39:21
Příspěvky: 547
Bydliště: Brno
Asi tak :-)

_________________
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 17. črc 2015 13:54:23 
Offline

Registrován: úte 16. čer 2015 13:17:13
Příspěvky: 48
V predchadzajucom prispevku som to vysvetlil trochu zjednodusene.

Vzduch sa do nadrze dostane cez system odvetrania nadrze (po anglicky evaporative emission control system / EEC / EVAP), ktory o.i. obsahuje filter s aktivnym uhlim na zamedzenie uniku odpareneho paliva do ovzdusia a kopu elektroniky a cidiel na kontrolu tesnosti nadrze (pomocou pretlakovania nadrze vzduchom).

Tento odvetravaci system je prisposobeny pre pracu s plynmi. Ked do neho dostane kvapalne palivo, tak sa mu to nemusi prilis pacit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 17. črc 2015 17:25:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 17. říj 2014 23:27:59
Příspěvky: 182
Auta jsou testovana na pousti i v ruske zime, takovahle zasadni vec je osetrena. Tohle vubec neresim :lol:

_________________
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 17. črc 2015 17:34:33 
Offline

Registrován: pon 17. pro 2012 17:44:20
Příspěvky: 618
Bydliště: Bratislava - Ruzinov
To co pise maxipes som uz cital davnejsie a nadrz radsej nepreplnujem. Prve cvaknutie, dorovnam na cele euro a dost.
Takisto som pri rozsvieteni hladoveho oka najazdil par km a natankoval 53 l. Vtedy som sa az zlakol aka mala je rezerva ale asi nadrz bude vacsia ako feklarovanych 56 l.

_________________
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 17. črc 2015 22:41:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 17. říj 2014 23:27:59
Příspěvky: 182
V navodu je jasne napsane, ze mas vlozit tankovaci pistoli az nadoraz a tankovat tusim max do druheho cvaknuti pistole. Pokud tohle dodrzis, nadrz ti nepraskne. Behem odjezdu z cerpaci stanice se taky nejake palivo spotrebuje.

Kdyby se palivova nadrz dala roztrhnout tak jednodusse jak pises, tak by to v poslednich dnech bylo kazdy den v televizi. Jenze nadrz ma prepad/odsavani a vydrzi toho dost nez praskne. Vyrobci nadrzi moc dobre vedi, ze nekteri lide navod od auta nectou.

_________________
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 18. črc 2015 13:10:07 
Offline

Registrován: pát 07. lis 2014 21:35:08
Příspěvky: 237
Bydliště: Ostrava
Tankuji na druhý výcvak - zatím rekord 56,18 l. Ale cvakalo mi u dupky, zda už nejedu jen na výpary. Mimochodem - na Astře G palubák ukazoval až do prázdné nádrže, tady to při najetí na rezervu přestane ukazovat. Některé novinky fakt nechápu. Hlavně že mám dochlazovat turbo.

_________________
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22. črc 2015 10:06:27 
Offline

Registrován: úte 16. čer 2015 13:17:13
Příspěvky: 48
Len pre predstavu ako funguje odvetravaci system benzinovej nadrze a preco ma nadrz v reale vacsi objem ako je normovane mnozstvo paliva, ktore pojme: http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... scription/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 20:14:46 
Offline

Registrován: pát 07. lis 2014 21:35:08
Příspěvky: 237
Bydliště: Ostrava
Upřesňuji nový tankovací rekord - 57,47 litrů.

_________________
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz