Právě je sob 24. srp 2019 19:36:07





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 16. bře 2019 19:02:30 
Offline

Registrován: čtv 29. lis 2018 11:24:22
Příspěvky: 12
Nazdar,
uz nejaky cas riesim problem s vykonom auta.. celkovo auto zlenivelo.. plytky vykon.. je potrebne auto vytacat.. pocit ako keby rychlo padal krutiaci moment pri zoslapnuti plynu a opatovnom akcelerovani, nutnost podradit... zvysena hlucnost. zvysena spotreba.. Mam dojem ze premiove palivo s aditivami umocnilo problem.

Auto bolo v autorizovanom servise, kde ho napojili na diagnostiku samozrejme nic neukazalo, boli sa dvaja povozit - verdikt vsetko je ok.. a ze si mam skusit pozhanat inu astru s rovnakym motorom a sa ist povozit..

jedna sa o 14NET opel astra 1.4T 103kW - 2013 - 125 000km

Po prestudovani internetu, som dosiel k diagnostike problemu s PCV ventilom, overil som "dostupnost" gumovej bradavky vid obrazok, zistil som ze je to cele zanesene ciernym maglajzom.. Vycistil som to vatovymi tycimnkami a liehom, citene len zhora po odpojeni hadice.. Po precisteni sa vykon auta rapidne zlepsil, viditelne aj na spotrebe.. Bohuzial taketo cistenie malo len docasny ucinnok.
Po niekolkych jazdach sa problemy prejavuju znova.. zjavne toho bordelu je tam odost viac..

Riesil niekto podobny problem? Cistenie?

Vdaka za rady.


Přílohy:
12744753_846435365124_5948124857326726081_n.jpg
12744753_846435365124_5948124857326726081_n.jpg [ 24.39 KiB | Zobrazeno 1263 krát ]
Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: sob 16. bře 2019 22:20:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. dub 2015 21:33:57
Příspěvky: 1481
Bydliště: CR/SR
Raz som na to pozrel a bola trochu zanesena - tak asi normalne pro 140tisickm a mam este predoslu verziu zelenej farby, ale problemy nemam. Olej, sviecky, palivo, vzduch filter, kratke jazdy mestom, zakarbonovany mmotor, prasknute zvody/turbo, slaby tlak turba,... moze to byt cokolvek. Zacal by som od najlacnejsich - vymena oleja s preplachom, filtrov, sviecok pripadne dekarbonizovat motor.

_________________
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. bře 2019 13:53:41 
Offline

Registrován: čtv 29. lis 2018 11:24:22
Příspěvky: 12
olej.. filtre pravidelne menene, sviecky minuly rok vymenene
olej motor nezerie,netecie .. dokonca EK bezproblemov

bohuzial vacsinu mam kratke jazdy cize dekarbonizovat motor by bolo vhodne ale to necham na neskor, kedze mometalne mam podozrenie na to PCV. Cistenie tej "klapky" docasne pomoze. Asi by bolo najlepsie to cele demontovat a poriadne vycistit zo vsetkych stran.

horsie je ze sa pridal rincavy zvuk pri teplom starte, sekunda dve mechanicky chrapot. Predpokladam ze to je dalsi problem, pravdepodobne dvojhmota. Inac sa to vobec neprejavuje len pri teplom starte po dlhsej jazde.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. bře 2019 14:29:37 
Offline

Registrován: sob 12. bře 2016 18:06:10
Příspěvky: 24
Zdar, nedávno jsem řešil úbytek výkonu a hlucnejsi jízda u 1,4T 103kW .... auto navíc padalo nahodile do nouzového režimu, vyhodilo chybu ESP a omezení výkonu motoru. Stačilo vypnout, nastartovat a zase jsem i několik dni jezdil Ok. Diagnostika ukazovala nesmysly vzhledem k vyřešení problému. Nechal jsem vyčistit sání přípravkem BG 206 (BG CARE). Auto jede najednou naprosto tiše, výkon jako bych ho polil živou vodou. Možná to není tvůj problém, ale u tech najetých km doporučuji tuhle dekarbonizaci sání.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 19. bře 2019 13:25:06 
Offline

Registrován: čtv 29. lis 2018 11:24:22
Příspěvky: 12
vdaka za tip.
urcite planujem precistenie sania nejakym prostriedkom. ale pred tym by som asi to PCV sanie a skrtiacu klapku vycistil rucne nech sa co najmenej bordelu roznesie po motore.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 19. bře 2019 16:40:37 
Offline

Registrován: sob 12. bře 2016 18:06:10
Příspěvky: 24
klapka byla vyčištěna nejprve ručně, vydrželo to asi 3 dny popojíždění.... ;)
to BG CARE ti nic neroznese, bordel se mění na plyn a odejde výfukem do pryč. Kdysi jsem řešil podobný problém na Géčku, diagnostiky ok, auto žralo 9-10l a vůbec nejelo. Čistil jsem klapku, egr, měnil svíčky... a malé zlepšení na pár desítek km. Tehdy mi bylo doporučeno BG CARE...jediná plechovka a já odjížděl s "novým" autem a dalších pár let nebyl jediný problém. Takže mohu říci, že tohle vážně funguje.
Tentokráte jsem po té dekarbonizaci najezdil cca 2tis km a auto šlape jak hodinky. Kašli na ruční čištění, po tomhle to budeš mít čisté jako dětskou prdelku a pokud tohle není zrovna tvůj problém, můžeš hledat dál. Každopádně nic tímto nezkazíš.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 10:01:50 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 16:00:47
Příspěvky: 2154
uprimne, ked citam ten tvoj príspevok, je to ako krasna reklama na ten prípravok. Podla mna, mechanicke cistenie je mechanicke cistenie a ked je poriadne spravene, tak sa tam nema co po 3dnoch zasrat. Ak ano, tak je tam problem, ktory tam bude aj po BGcku.
Osobne si nemyslim, ze to BG vycisti sanie, egr a dalsie veci. Sam viem, ake pracne je to cistit a drbat sa zubnou kefkou atd. A skusal som aj prostriedky na uvolnenie karbonu, proste co je zazrate, to chemia nespravi. Ak spravi, musi byt fest agresivna a to by si odniesli ine suciastky.

_________________
Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 10:21:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. dub 2015 21:33:57
Příspěvky: 1481
Bydliště: CR/SR
BGcko som osobne neskusal, ale pocul som na to iba chvalu. Pouzivaju to original servisy BMW a Subaru na dekarbonizovanie dieselov - EGR, DPF,... dnes uz asi aj na benziny.

_________________
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 11:52:27 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 16:00:47
Příspěvky: 2154
otazka je ze co pouzivaju, lebo ak si najdes stranku BG, tak je tam prípravok a potom profi dekarbonizacia motoru u nich. a myslim si, ze bmw robi to druhe. da im auto, vycistia a ona do hodi pod svoju fakturu plus navysenie. to iste ako cistenie dpf v autorizaku. nerobi ti to autorizak, no partnerska firma

_________________
Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 22. bře 2019 16:18:30 
Offline

Registrován: sob 12. bře 2016 18:06:10
Příspěvky: 24
Xavier ... reklama nereklama, mě chtěli na Géčku už půlit motor a generálku, páč si s tím nevěděli rady a BG pomohlo, proto jsem neváhal ani teď a ...jezdím. Viděl jsem co mi tehdá šlo z výfuku, jako bys hodil dýmovnici,barák mechanika úplně zmizel a on na to jen s úsměvem ..."koukám že to máte čistý..." ... a to byl ten zplyněný karbon. Když pak slyším moudra ŽE JEN MECH. ČIŠTĚNÍ APOD... Ok pohoda, si to klidně rozebírej a čisti no, moje starý auto od té doby stále jezdí a motor se nerozebíral. Nevnucuji, jen jsem dal tip, který mi zabral již podruhé...

ps. tady náhled co mi šlo z výfuku tentokráte při tom čištění, nebyla to "dýmovnice" jako kdysi u G, ale takové obláčky po dobu několika minut ...


Přílohy:
Idd.jpg
Idd.jpg [ 256.06 KiB | Zobrazeno 1041 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz