Re: Kniha Jak na to / Ako na to
Napsal: 05 črc 2018, 18:53
Pokud dobre vidim, tak je ten stribrny valec pripojen na palivovou vstrikovaci listu stribrne barvy. Hadicka jde ze nebo do sani. Ano nejaky podtlak by to mohl byt.
Tady je to dobre videt, soucast nove palivove listy. Regulator tlaku paliva, nebo neco pro Euro6 (zmena nazvu z 14 NET A na 14NET B): 8 je pred FL a 9 po FL:
http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/1 ... 701/16311/
Tady je videt, ze z jedne strany je ta tvoje rozkousana hadicka, potom je asi ventil - ovladany podtlakem/pretlakem ze sani za sktrici klapkou a ten ventil propojuje palivovou listu z druhym palivovym potrubim, takze asi kdyz podltak/pretlak otevre ventil, tak bud palivo proudi pryc z listy zpatky do nadrze, nebo opacne z nadrze do listy a pridava vic benzinu k vstrikovacum, coz by vysvetlovalo, ze ti to po pridani plynu trochu cuka, kdyz si mel hadicku rozkousanou.
Takze 1 jde palivo normalne podle RJ a cerpadla paliva. 2 podtlak/pretlak v sani podle otevreni skrtici klapky. Pridani plynu vic paliva, ubrani min paliva.
Otevre se ventil, jde palivo dovnitr - 3 nebo jde pryc do nadrze 4. Nebo se ten ventil zavre pri podtlaku/pretlaku. Tezko rict
Snad to tady R@sag po nas uklidi do jine sekce.
Tady je to dobre videt, soucast nove palivove listy. Regulator tlaku paliva, nebo neco pro Euro6 (zmena nazvu z 14 NET A na 14NET B): 8 je pred FL a 9 po FL:
http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/1 ... 701/16311/
Tady je videt, ze z jedne strany je ta tvoje rozkousana hadicka, potom je asi ventil - ovladany podtlakem/pretlakem ze sani za sktrici klapkou a ten ventil propojuje palivovou listu z druhym palivovym potrubim, takze asi kdyz podltak/pretlak otevre ventil, tak bud palivo proudi pryc z listy zpatky do nadrze, nebo opacne z nadrze do listy a pridava vic benzinu k vstrikovacum, coz by vysvetlovalo, ze ti to po pridani plynu trochu cuka, kdyz si mel hadicku rozkousanou.
Takze 1 jde palivo normalne podle RJ a cerpadla paliva. 2 podtlak/pretlak v sani podle otevreni skrtici klapky. Pridani plynu vic paliva, ubrani min paliva.
Otevre se ventil, jde palivo dovnitr - 3 nebo jde pryc do nadrze 4. Nebo se ten ventil zavre pri podtlaku/pretlaku. Tezko rict
Snad to tady R@sag po nas uklidi do jine sekce.