Stránka 2 z 2

Re: Poistná udalosť

Napsal: 02 črc 2015, 07:31
od Xavier
T akoze ti dovtedy nedaju auto, kym poistovna neuhradi fakturu? To je cudne pravidlo a myslim si, ze ho praktizuje potom autotrend. Ja som rano doniesol auto a vecer bral (na kryci list predne svetlo) s tym, ze dopredu to samozrejme prezreli v opli a oni to aj posudili, no platba ide az po fakture a prevzati vozidla, ked to podpises. Takze tiez cakaju na peniaze. Som si isty, ze dopredu im nic poistovna nevyplati. Teraz si ma prekvapil, lebo to ja za bezny postup nepovazujem ani zo strany autotrendu :shock:

Re: Poistná udalosť

Napsal: 02 črc 2015, 11:22
od maxipes
Riesil som uz niekolko skodovych udalosti z havarijneho (Kooperativa) v roznych servisoch v SR a aj CR a auto som vzdy dostal hned oproti kryciemu listu od poistovne. Preto sa to aj vola "kryci list" - poistovna v nom garantuje servisu, co a v akej vyske preplati. Spoluucast som doplatil rovno servisu pri preberani.

Amortizaciu som doplacal len raz, ked mi vymienali zdemolovany hrdzavy blatnik. Inak nie.

V pripade, ak sa nezhoduje nazor obhliadkoveho technika a servisu na opravu / vymenu, odporucam vyziadat si od poistovne vykonanie doobhliadky priamo v servise.

Re: Poistná udalosť

Napsal: 02 črc 2015, 22:10
od iAN_SVK
Eisy píše:Ved som ti pisal ze to mas dat cez krycí list. To nieje ziaden trik, ale sto rokov stara vec ...
A ona ta Kooperativa nem zla, len tie peniaze z nej lezu najtazsie. Aj Autotrend s nou ma zmluvu, ze musia krycí list vyplatit do 48 hod. ale bezne im to trva tyzden.... :(

Nevyhoda je tu potom ta, ze servis ti spravi auto a potom im tam bude stat na dvore pokial im poistovna neposle peniaze.
Ked mas volne peniaze, tak je niekedy lepsie si to vyplatit, zobrat auto a cakat aj ten mesiac na peniaze. Vyplatit ti ich musia.
Áno potvrdzujem to, čo Eisy píše. Je to naozaj tak. Tak mi to v Autotrende aj navrhli, že ak faktúru vyplatím hneď, tak mi auto vydajú a potom si budem vymáhať poistné plnenie priamo od poisťovne. Čo sa mne nepáči a dodali, že: "Do Kooperativy budete musieť stále volať a otravovať ich s tým, aj každé dve hodiny, lebo majú jednoducho čas!" (Uf)

Alebo im to dám, cez krycí list, čo som aj urobil, tak to bude riešiť s poisťovňou priamo servis, ale na oplátku auto mi dovtedy nevydajú :D Neviem či to funguje tak všade, ale mám pocit, že je to normálne. Berú to ako zálohu. Povedali mi, že likvidácia obvykle trvá cez Kooperativu aj týždeň. Uvidíme :roll: Vozí ma MHD :lol:

Čo som spravil, ale ja zle, je to tlačivo, ktoré som vyplnil pri nahlásení poistnej udalosti a zaslal na poštu, tak som si neuvedomil, že ako číslo účtu, kám sa má poslať odškodnenie má byť moje, ak idem to riešiť cez prvý prípad, a ak cez druhý, tak treba uviesť číslo účtu daného servisu. V servise som vypísal nové tlačivo a oni to už poslali do poisťovne priamo bezomňa. Poučte sa :)

Vďaka, všetkým za názory. Zajtra pôjdem zistiť, ako sa pohli veci. Vraj by malo byť auto hotové.

Poistná udalosť

Napsal: 03 črc 2015, 00:36
od Eisy
Auto bude hotove,ale zajtra je piatok potom vikend, takze ked sa nestane zazrak si do dalsieho tyzdna bez auta ... :(


Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk

Re: Poistná udalosť

Napsal: 03 črc 2015, 07:46
od Xavier
"Alebo im to dám, cez krycí list, čo som aj urobil, tak to bude riešiť s poisťovňou priamo servis, ale na oplátku auto mi dovtedy nevydajú Neviem či to funguje tak všade, ale mám pocit, že je to normálne. Berú to ako zálohu. Povedali mi, že likvidácia obvykle trvá cez Kooperativu aj týždeň. Uvidíme Vozí ma MHD "

Nie. normalne to nie je. ved od toho je kryci list. Dalsi "seriozny pristup". Vymen poistovnu i servis.

Poistná udalosť

Napsal: 03 črc 2015, 11:01
od Eisy
Nemrozumiem ja, alebo si to ty zle pochopil?

Pokial do servisu nepride kryci list, tak auto ti nedaju ...


Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk

Re: Poistná udalosť

Napsal: 03 črc 2015, 13:29
od Xavier
asi sa nerozumieme..lebo na poistnom papieri aspon v mojej poistovni zaskrtnem sposob uhrady kryci list. ta mi prideli poistne cislo. poppripade po telefone nahlasim a stiahnem formular z netu. servis mi dal podpisat splnomocnenie, dam im cislo udalosti a neriesim. neriesim ci maju list, ci maju zaplatene. donesiem auto na dany termin a beriem auto po oprave. myslim si, ze tam bude zadrhel v pristupe servisu ci poistovne. ak niekoho splnomocnim, ze ma moze zastupovat v jednani s poistovnou a uctovat si priamo s nimi veci a v poistovni zaskrtnem - dohodnem sa na uhrade krycim listom, nema mna co zaujimat, ci im dosla platba, alebo nie. je to uz v ich posobeni a jednani medzi sebou. mne nasledne dosli uz len emailom koncove vyuctovania - oznamenie a od poistovne, detto..ze kolko platili a aky je moj podiel z toho. kedze nemam spoluucast, tak som tam mal vzdy nulu. a pre mna je vec vybavena prakticky jednym telefonatom do poistovne a jednou navstevou servisu. takze asi v tvojom pripade jeden z partnerov servis/poistovna nefunguje tak ako by mal

Poistná udalosť

Napsal: 03 črc 2015, 22:34
od Eisy
To co pises je vsetko pekne a pravda.
Ale to auto ti proste nevydaju bez toho aby im prisiel kryci list z poistovne. O tom piseme!

Jednej poistovni to trva tyzden a Druha poistovna(aj ta tvoja asi) im ho posle na druhy den a tak si myslis ze na nic necakas.




Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk

Re: Poistná udalosť

Napsal: 06 črc 2015, 08:25
od Xavier
Eisy: ved preto ti pisešm, ze tam nieco nie je v pohode. Lebo ja ti pisem o tom, ze u mojej poistovni staci nahlasit udalost, pridelia cislo. A servis uz riesi poistovnu na zaklade toho cisla. Nikdy neriesil ci mam ci nemam ten kryci list. To ci uz oni si ho medzi sebou riesili je ich vec. Ak ja mam platnu zmluvu a uhradene poistne a zvolil som platbu formou krycieho listu a servis zase splnomocnim, mna nema co zaujimat ci oni maju, ci nemaju. To uz nech si riesi medzi sebou. A hlavne udalost nahlasujes par dni dopredu, takze obaja maju cas. to je len opat hlupy pristup jedneho, ci druheho. Treba si uvedomit, ze ak ty si si zavazok splnil (uhrada poistneho, nalezite nahlasene veci poistovna, servis), tak tebe nemaju co zadrziavat auto, kym si to medzi sebou riesia. Ale ak ten pristup niekomu vyhovuje, tak to uz je na kazdeho osobnom posudeni. Ja auto potrebujem denne a nabeham vela km, takze aby mi niekto susil auto tyzden na dvore lebo oni si riesia veci nepripada do uvahy.

Re: Poistná udalosť

Napsal: 06 črc 2015, 08:28
od Xavier
A dalsia vec, co mna ako klienta ma zaujimat, ci to maju uhradene, ci nie, ked som ich splnomocnil. Ved ak ma moje splnomocnenie, moze si za mna vymahat i tie peniaze.