Astra K 1,0 T

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Odpovědět
pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od pico » 06 srp 2016, 13:25

Astra je od vcera doma, syn zabehava, uz ma prvych 100 km za sebou. Prvy zisteny moment je, ze ma denne LED a tym padom automaticke svietenie ( senzor ) co hovorili, ze nebude mat. Spotreba zatial dost vysoka ale je to surove a jazdi po meste. Druhe zistenie - radio nema CD mechaniku, co som si v autosalone nevsimol. Kufor sa mi zda plytsi ako na J.
Zajtra ideme do Ciech, tak uvidime, aka bude priemerka.
Farbu ma ice silver a hodi sa na K.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

Reklama
 

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od Astra - R@SAG » 08 srp 2016, 08:25

No s tím kufrem máš naprostou pravdu, kolega si koupil Astru K 1.4 atmosferu 100koni a tak jsme to prošel, bylo mnoho času a ten kufr je opravdu menší, jinak i váha 5dv je o mnohem menší, no prostě nekde ty kg musela zhodit. Vedle Astry J, je K kost a kuže :D :D :D .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od pico » 08 srp 2016, 10:07

Vcera Bratislava-Bojkovice-Kováčová-Bratislava, cca 550 km. Ten motor je neskutocny. Vyborne sprevodovany, uzasne zivy a mimoriadne tichy. Kolkokrat som si myslel, ze na volnobehu zhasol ( start/stop ) ale on isiel. Aj v otackach vo vysokej rychlosti ho nepocut. Je perfektne odhlucneny.
Po ceste syn zapinal a vypinal po vychladeni klimu a na ceste spat zacala smrdiet. To celkom nechapem. Priemerka dla pc 5,4.
K je taka stihlejsia sestra J. Parkujeme vedla seba a vtedy to je evidentne. Svetelny senzor je ovela citlivejsi. Po vojdeni do tunela sa svetla zapnu okamzite. Ten start stop system je trochu otravny. Asi si treba zvyknut.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od Xavier » 08 srp 2016, 10:11

selection ma senzor na svetlo? nie je to iba automaticke zapinanie dennych po starte ako doteraz a potom prepinas klasicky? ci to malo daky packet navyse?
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od pico » 08 srp 2016, 12:45

Ma senzor, cize automaticke zapinanie. Aj ja som bol prekvapeny. Ked som videl ovladacie kolecko s rezimom "auto" tak som bol skepticky ale hned na cerpacke po opusteni predajne sa pod strechou zapli svetla. A ako pisem senzor je ovela presnejsi. V tuneli po sekunde zapne stretavacie svetla.
Inak predajca na moju otazku pred kupou tvrdil, ze automaticke zapinanie nebude. Prijemny bonus.
Udajne ale operaky zdrazeli, takze sme to vychytili.
Inak vybava je selection fleet. Ale o auto svieteni nebola nikde zmienka. Ten fleet navyse som rozpisal vyssie.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od pico » 02 zář 2016, 20:29

Tak vcera synovi dosla kvapalina v ostrekovaci a na palubaku ziadna hlaska, ani kontrolka. Inak po zapnuti zapalovania nepise "kontrola", takze uvazujem ci to bude hlasit vypalene ziarovky :(
Edit: sitko v hrdle na kvap. do ostrekovacov chyba.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

klm121
Příspěvky: 16
Registrován: 30 črc 2016, 23:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od klm121 » 02 zář 2016, 21:53

Info o vypálených žiarovkách píše...
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi (125 kW) Automat
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od Astra - R@SAG » 03 zář 2016, 19:52

Tak sítko jsem neměl ani já, a to mám plnou vybavu u Astry J, dokupoval jsme ho. Co mě ale překvapilo, že Astra K nemá kontrolu hladiny vody v odstřikovačích, má to asi jen ty největší výpavy (taky to už mohly dát do standardu).
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 351
Registrován: 22 zář 2011, 19:39

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od Arwy » 04 zář 2016, 16:46

Pico: kolko to toci na 5 pri 130? Ak by si mal podla seba posúdiť, co ide lepsie? Tvoja 1,4 v Jčku alebo 1,0 v Káčku? Mozno v rodine pribudne Astra. Do vyberu sa dostali tieto dve. Majú však ešte velkého konkurenta Kiu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Astra K 1,0 T

Příspěvek od pico » 04 zář 2016, 21:11

Arwy tazka otazka. Jazdim dost so synom v K ale vacsinou soferuje on. Chcem, aby si ju sam zabehol. Ten motor 1,0 t ma ocaril uz v predvadzacke a ked je auto doma, tak som sa utvrdil, ze ten motor je vynimocne vydareny. Je zivy a mimoriadne kultivovany. Takisto je velmi dobre sprevodovany. Na dialnici jazdil zatial len syn a nevidim dobre na otackomer ale ani pri 160 motor nepocujem. Pri 130 myslim uz toci 3000+ ale overim a hned napisem.
Sam neviem, ci mu chyba 6. kvalt, asi kvoli spotrebe ano.
Ak by som si teraz kupoval Astru K, tak by som asi bral 1,0 T. Mne by bohate stacil.
Pre porovnanie predtym syn jazdil na Mazde 3 1,6 HDI, 80 kW. Tento diesel z dielne PSA je fakt zivy a hlavne ten dieslovy krutak som myslel, ze bude synovi chybat ale on si chrochta blahom v Astre a to bol v styroch dospelych v Prahe a ked jazdime my, tak on 85, ja 120, zena 50 + veci v kufri a on iba kruti hlavou, ze "jak to auto ide".
Priemerka zatial nic moc, nemozem ho dokopat, aby aspon v meste skusil pouzivat start/stop. Tvrdohlavo ho po starte vypina.
Tie otacky pri 130 napisem.
Ale otazka, co jazdi lepsie ci 1,4 v J alebo 1,0 v K, tak to si netrufam povedat. J je citelne tazsie a snad to napisem tak, ze 1,0 jazdi v K o nieco lepsie ako 1,4 v J.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

Odpovědět