Stránka 6 z 8

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 06 zář 2016, 06:44
od Arwy
OK. Ďakujem za cenny názor.

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 18 zář 2016, 21:00
od pico
Takze tato Astra toci pri 130 km/h na 5. prev. stupni 3200 otacok.

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 19 zář 2016, 07:17
od Astra - R@SAG
Tak to je super, myslím si ze to jde. stará 1.4 Twinpoet 4000ot., 1.6 Twinport 3600ot. Astra J na 5st / 3000ot.

Tak to zase není takový rozdíl, to se jim opravdu povedlo.

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 19 zář 2016, 09:22
od pico
Mysim si to iste. Naozaj vyborny a dobre sprevodovany motor :!:

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 20 zář 2016, 00:05
od Arwy
To je celkom fajn. Myslím že je to dobrá voľba do budúcna. Ale už padlo rozhodnutie. V rodine pribudne v piatok Ceed.

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 05 říj 2016, 00:32
od pico
Arwy, mohol by si pre zaujimavost napisat postrehy z noveho Ceedu, resp. ho porovnat s Astrou ?
Ja som v robote jazdil na vsetkych modelovych verziach Ceedu a zaujima ma tvoj nazor. A co rozhodlo v prospech Kie ?

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 05 říj 2016, 07:18
od Astra - R@SAG
Mám kolegu a jeho otec koupil KIU Ceed před 5 lety a právě v tomto roce už pokukuje po jiné značce a to hlavně protože KIA ho velice sklamala. Za 5 let byl v service xxx krát a ty hádky, že pokud auto nebude funkční, tak ať mu ani nevolají. Nejhoší závada byla když auto přestalo brzdit. Šlápl na brzdu a auto jelo dále, v servise řekloi, že nic nenašli po týdnu. Ježdil dále a stalo se mu to opět 2x. Proto řekl, že se nechce zabít a nakonec v servise zjistili vadne tlumiče, Podle jeho slov, je rád, že za nic nemusel platit a ze to má 7 letou zaruku, jinak už by dávno to prodal, má to v plné výbavě. Tak opět pokukuje po evropském a nebo jamonském voze.

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 05 říj 2016, 08:40
od blesk
Presne jako v Opel servisu, je tady x pripadu, rozdil jenom v tom, ze by si musel vsechno platit sam. Nejhorsi je zatim novy motor 1.4Turbo, na K foru lidi chteji auta vratit a jit k jine znacce. Opel nejenom ze chybu nedokaze opravit v servisech, nedokaze pomoct ani centralni servisni stredisko a kdyz volate na zakaznickou linku, tak vam reknou, zatim takovy problem v technickom stredisku jeste nemeli. Fora v cele Evrope jsou plna stejnych problemu aut v zaruce, ktere jezdi do servisu, ktere volaji do technickeho strediska co s tim. Pokud tedy nejake auto koupit urcite ne novy model, ale tak minimalne 2-3 roky stary, nejlepsi je az facelift modelu.

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 05 říj 2016, 10:16
od pico
No my v robote sme mali dva prve Ceedy s dieselom 1,6 T. U jednej pri 40.000 a druhej pri 60.000 km odisli prevodovky tak, ze ich museli komplet vymenit a u oboch odisli turba. Druhy Ceed facelift s motorom 1,4 benzin strasne vrzal v interieri, spojka po par mesiacoch isla strasne stuha a auto bolo casto v servise. Posledny Ceed ( novy model combi ) diesel myslim 1,6 T ( alebo 2,0 ),bol uz kvalitnejsi ale napr. ani pri najvyssom jase palubky som cez slnecny den nevidel na palubak, svetla prestavali svietit a pomohlo po nich pobuchat zvonka, ako na S 100 a to bolo nove auto.
Ja osobne po mojich skusenostiach by som sa bal ist do Kie, udajne na tu 7 rocnu zaruku toho nechcu vela uznat.
Svojho casu som bol v ich showroome a pytal sa na zlavu, ktoru by vedeli spravit ale vysvetlili mi, ze ziadnu zlavu nedaju, maximalne koberceky zdarma.
Nechcem, aby to vyznelo ako klise, ze Opel je super a Kia odpad, to nie ale toto som realne zazil. Posledny Ceed je oproti predoslym kvalitativne inde ale, ked som z roboty odchadzal, tak bol este relativne novy, tak neviem ci je to drzak.
Prajem vsak nech sluzi k spokojnosti.

Re: Astra K 1,0 T

Napsal: 05 říj 2016, 12:10
od Xavier
blesk. alebo posledny pred faceliftom...lebo ta moja prva bola presne taka a eno nuno. tato po facelifte je uz zase vykuchanejsia a setrili